Page 1 of 1

Star Force и анадалоските манафи...

Posted: Sat Jun 14, 2008 2:12 am
by Yan
Напазарувах си наскоро разни игрици от Ozone.bg.
Едната е Dreamfall: The Longest Journey. Нормално издание с книжка енд стъф. Кеф. The Longest Journey ми беше любимият адвенчър и имах голям мерак да си играя оригиналната версия на продължението.
Инсталирах като пич, кликнах Play и се появи съобщението: За да житкаш трябва да ти инсталираме защитка. Кликнах на Не и си огледах кутията с надеждата, че нейде пише какво ме кара да инсталирам. Да, ама не. Що да пише? Да не съм давал кинти, че да трябва да пише? Разходих се до сайта на FunCom и попрочетох --> Star Force.
Дет се вика: Да ми е честито.

Утре ще си мисля протестния мейл до FunCom, Empire Interactive и ЕК?

Обаче се чудя за чий ме принуждават да си търся пиратска версия на играта при положение, че имам желание доброволно да им дам кинти, за да си я играя оригинална?

Това ли е начинът да си продават оригиналните игри?

Във всеки случай повече до тяхна игра няма да припаря поне докато не започнат коректно да пишат върху опаковката какво съдържа продукта.

А на създателите на Star Force пожелавам незабравима ваканция в Анадола...

П. П. Още една закупена игра има Star Force - Beyond Divinity, но пичовете от Larian пуснаха патч, който премахва Star Force защитата. Явно на някои поне им пука...

Posted: Sat Jun 14, 2008 9:28 am
by termit
Ми с думи прости - честито. Наистина е голяма простотия, че не са обявили защитата на кутията (за да не им се прецакат продажбите, подозирам). За щастие милите хора от разни кракерски групи се грижат и за обикновения, легален потребител, така че едва ли ще ти е проблем да си намериш крак. Съмнява ме да има някакъв ефект от пращането на поща към производителите, щом са сложили StarForce едва ли им пука особено много за потребителя, но пък лошо няма. Ако случайно ти пратят отговор, можеш поне да видиш каква им е политиката по въпроса с оплакванията от потребители.

Posted: Sat Jun 14, 2008 9:48 am
by Muad_Dib
Бате, мога само да кажа, че некадърността на Funcom ще бъде основният факт за провала на Age of Conan, вече прочетох поне 6 различни ревюта и буквално са пуснали за продажба БЕТА....

Posted: Sat Jun 14, 2008 10:02 am
by The Dragon
Muad_Dib wrote:Бате, мога само да кажа, че некадърността на Funcom ще бъде основният факт за провала на Age of Conan, вече прочетох поне 6 различни ревюта и буквално са пуснали за продажба БЕТА....
Бета курци. Това си е алфа почти :(

И Фаренхайт дойсе с Таджес бахти!

Добре че винаги си играя купените игри с крак.

p.s - Евала на black Isle - всичките им игри са с простичък CD check.

Posted: Sat Jun 14, 2008 12:25 pm
by AlDim
Все едно има MMO, което не се пуска с големи проблеми... Това си е характерно за жанра, колкото и да е куцо :)
А аз пък просто не играя въпросния жанр, така че шапка на тояга.

Posted: Sat Jun 14, 2008 12:31 pm
by inkheart
Напомня ми на онзи момент когато си купих оригинални CoV/CoH, пишеше 1 белзплатен месец. Инсталирам, правя акаунт и не ме пуска поради неплатена сметка. След 1 седмица разбрах, че трабва да си си платил за да ти се отчете тоя месец. А като си платиш за некви месеци, таксата замазва тоя безплатният :mrgreen: :mrgreen:

Posted: Sat Jun 14, 2008 12:48 pm
by Muad_Dib
AlDim wrote:Все едно има MMO, което не се пуска с големи проблеми... Това си е характерно за жанра, колкото и да е куцо :)
А аз пък просто не играя въпросния жанр, така че шапка на тояга.
Не и уоу. Гоу хоум.

Posted: Sat Jun 14, 2008 1:02 pm
by AlDim
The World of Warcraft Launch

As is common with the launch of a MMORPG, World of Warcraft had its share of problems at first. Partly because of the huge number of people who bought the game, along with server instability, Blizzard chose to stop selling copies of the game some time after the launch. Sales were limited accordingly until more servers, called worlds, or realms, could be assembled. Due to the massive initial sales, there were also periods where players had to wait in queues before playing, as some realms were at their maximum player limit. When more servers were added, these queues became less common and sales of the game resumed. Still, in certain high population areas with World of Warcraft like Ironforge or Orgrimmar, players continued to experience game performance delays.

И уоу. Блоу ми.

Posted: Sat Jun 14, 2008 1:04 pm
by Muad_Dib
Аз съм играл на един от най-пълните сървъри в Европа (Warsong) от ранната утрин на 13ти февруари 2005 и опашки нямаше почти никога. А моят личен опит ми е малко по-меродавен от поредното говно, което си изровил от уикипедията в съдържателното прекарване на свободното си време, тролейки по форуми. :wink:

Posted: Sat Jun 14, 2008 3:35 pm
by Scourge
steam версията няма старфорс. :)


по принцп няма практика да се обявява на кутията каква защита се ползва. така че проблемът е първо в индустрията, после във фънком.

доколко е оправдано е друг въпрос. за не-онлайн игра си е все пак направо задължително да има що-годе нова защита, колкото да се понамали вероятността за day zero пиратство.

Re: Star Force и анадалоските манафи...

Posted: Tue Jun 17, 2008 8:58 pm
by F242
Yan wrote: Това ли е начинът да си продават оригиналните игри?

.
Поради подобни простотии съм се зарекъл да не си купувам игри ( не че има много такива, които си струват на този разпространител) за PC на EA.
Купих си преди малко повече от година "Tiberium Wars", в първата седмица след като излезе. Когато наскоро реших да си го инсталирам отново се оказа че дискът по никакъв начин не можеше да бъде разпознат от четящото устройство. Потърсих причините в "поддържащите" форуми и се оказа, че причината била, че съм имал инсталиран Daemon Tools. Хубаво, махнах го временно, колкото да инсталирам играта, но ефектът беше никакъв.
Решението беше много просто - торент - този път си "купих" подобрената версия "Kane's Edition", заедно с допълнението "Kane's Wrath", което иначе щеше да бъде добавено към оригиналните ми игри, :(
EA имаха много грехове към геймърите, но добавиха и този :D