Uncharted
Moderator: AlDim
Окей, ето малко повече инфо, като ще се постарая да е спойлер-фрий за да не ви се разваля кефа ако/когато решите да я играете.
+ Визията е уникална! Не знам дали това е макса който може да се изцеди от хардуера на конзолата, но за мен към днешна дата това е най-красивата игра излизала за PS3.
+ До 11 чаптър имаше само две места където усетих, че има дроп на фреймрейта - и двете бяха тъмни и внезапно се осветяваха чрез огън.
+ В "скелета" на Нейт има вложена много по голяма интуитивност към околната среда, например когато върви и доближи някоя стена вдига ръка и се подпира на нея, когато мине някой "спрайт" с мухи ги разгонва и т.н. В лицето му също има вложени бая повече текстури от преди, но това беше очаквано.
+ Бойната система е подобрена! Още на първия ръкопашен бой ще усетите разликата. Преди се раздаваха само юмруци, сега вече Нейт ползва и околната среда за помощ. При бой в бар или близо до някоя сергия, когато Нейт прищипе някой лошковец близо до плота разбива бутилка в главата му или пък я разбива в дървото. Баси в един момент когато водех ръкопашен бой с трима противнци едновремено единия беше довършен със "slide" и удар в топките . Като цяло боийната система заприличва леко на тази от Батман което е супер. При пушкалата също има нововъведения, различните оръжия имат различен crosshair, самото усещане когато стреляте с тях също е различимо.
+ AI също е подобрено. Лошковците вече не стоят на едно място докато се води боя и когато напускат позцията си не се стрелват безмислено към вас за да ги отстреляте, а се опитват да ви ОБГРАДЯТ. Ето един пример: клекнал до едно насипче в близост до един влаков вагон и си стрелям лошковците отпред. В един момент двма от тях останах да си се стреляме, а други двама тръгнаха и заобиколиха вагона за да ми излязат в гръб. Също така вече можете да връщате метнати по вас лимонки - epic fun.
+ Нови мини-босове, ако мога да ги нарека така. Те най-често се появяват в ръкопашни битки и най-общо приличат на руски мафиоти на стероиди. За пребиването им трябва повече време, като отнасят бая бой(вие също междувремено).
+More Chloe, Sully и
+ Играта все повече заприлчва на интерактивен филм, като непрекъснато се случва нещо и няма скучни моменти.
+ Вече го казах, но да повторя - началото е по-добро от това в двойката.
Тъй като съм към средата, когато я приключа мога да дам нови плюсове, ако срещна такива. Сега да минем към минусите.
– Прекаленто раздвижване на скелета на Нейт понякога го кара да се държи ка прима балерина на Болшой тетър.
– Има дребни проблеми с позиционизирането на контролера когато се налага да се извърши скок от висящо положение в обратната посока, но не е нещо с което не сме се сблъсквали и в други игри от жанра.
– Лично за мен дразнещите и изобилстващи в двойката моменти с прекалено голямото количество ситиации "Скокче, опаа няма да успея, чакай да ти помогна и да те хвана в последния момент" случващи се през 5 минути пак ги има.
– Новият антагонист(поне до към средата) е яко WTF безинтересен.
– Прекалено много си личи че за физическия модел на Cutter е използван 90% от този на Лазаревич - тъпо.
За сега това, като я свърша ще пиша още.
+ Визията е уникална! Не знам дали това е макса който може да се изцеди от хардуера на конзолата, но за мен към днешна дата това е най-красивата игра излизала за PS3.
+ До 11 чаптър имаше само две места където усетих, че има дроп на фреймрейта - и двете бяха тъмни и внезапно се осветяваха чрез огън.
+ В "скелета" на Нейт има вложена много по голяма интуитивност към околната среда, например когато върви и доближи някоя стена вдига ръка и се подпира на нея, когато мине някой "спрайт" с мухи ги разгонва и т.н. В лицето му също има вложени бая повече текстури от преди, но това беше очаквано.
+ Бойната система е подобрена! Още на първия ръкопашен бой ще усетите разликата. Преди се раздаваха само юмруци, сега вече Нейт ползва и околната среда за помощ. При бой в бар или близо до някоя сергия, когато Нейт прищипе някой лошковец близо до плота разбива бутилка в главата му или пък я разбива в дървото. Баси в един момент когато водех ръкопашен бой с трима противнци едновремено единия беше довършен със "slide" и удар в топките . Като цяло боийната система заприличва леко на тази от Батман което е супер. При пушкалата също има нововъведения, различните оръжия имат различен crosshair, самото усещане когато стреляте с тях също е различимо.
+ AI също е подобрено. Лошковците вече не стоят на едно място докато се води боя и когато напускат позцията си не се стрелват безмислено към вас за да ги отстреляте, а се опитват да ви ОБГРАДЯТ. Ето един пример: клекнал до едно насипче в близост до един влаков вагон и си стрелям лошковците отпред. В един момент двма от тях останах да си се стреляме, а други двама тръгнаха и заобиколиха вагона за да ми излязат в гръб. Също така вече можете да връщате метнати по вас лимонки - epic fun.
+ Нови мини-босове, ако мога да ги нарека така. Те най-често се появяват в ръкопашни битки и най-общо приличат на руски мафиоти на стероиди. За пребиването им трябва повече време, като отнасят бая бой(вие също междувремено).
+More Chloe, Sully и
- Spoiler: show
+ Играта все повече заприлчва на интерактивен филм, като непрекъснато се случва нещо и няма скучни моменти.
+ Вече го казах, но да повторя - началото е по-добро от това в двойката.
Тъй като съм към средата, когато я приключа мога да дам нови плюсове, ако срещна такива. Сега да минем към минусите.
– Прекаленто раздвижване на скелета на Нейт понякога го кара да се държи ка прима балерина на Болшой тетър.
– Има дребни проблеми с позиционизирането на контролера когато се налага да се извърши скок от висящо положение в обратната посока, но не е нещо с което не сме се сблъсквали и в други игри от жанра.
– Лично за мен дразнещите и изобилстващи в двойката моменти с прекалено голямото количество ситиации "Скокче, опаа няма да успея, чакай да ти помогна и да те хвана в последния момент" случващи се през 5 минути пак ги има.
– Новият антагонист(поне до към средата) е яко WTF безинтересен.
– Прекалено много си личи че за физическия модел на Cutter е използван 90% от този на Лазаревич - тъпо.
За сега това, като я свърша ще пиша още.
Свърших я. Общо времетраене на изиграването с включено малко лутане за съкровища тук и там на нормал - 9:05:22. За продължителноста като цяло не виждам от какво бих могъл да се оплача, макар че можеше да е по дългичка.
Не знам дали е от моя подход към отделните ситуации, но на места имаше енкаутъри, за които от сега се притеснявам как ще ги цикля на хард. Бая е кофти когато в тясно пространство ти изкочат двама бронирани с помпи или картечници, пет-шест обикновени моба и двама снайперисти мерещи те през цялото време. Отделно и тук към края имаше среща със станалите обичайни Свръхестествени Трудноубиваеми Гадини ™. За радост обаче, те са едва няколко и не изнервят колкото примерно тези от първа част.
Постигането на Survivor ачийвмънта тук е бая по трудно на първо изиграване, предвид голямата честотност на скриптирани моменти в които, непознаването на конкретната ситуация(местност) води до кофти смърт. Аз го добутах до 73 , демек за 2 не успях.
Като локации смятам, че всички ще бъдат предоволни. Имаме Лондон, Колумбия, Сирия, Йемен, круизен кораб, пиратско пристанище(изглежда уникално) и пустиня която ме накара за момент наистина да повярвам че съм в такава.
Историята не се различва по нищо със тази от предишните две части или казано с две думи - "свръхестествена сила, която може да унищожи човечеството, е на път да бъде открита от лошковци желаещи власт, а Нейт трябва да избърза и да унищожи източника преди те да са се докопали до него ™".
Накрая лошо впечатление единствено прави
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... I3tsWus2KQ#!
Не знам дали е от моя подход към отделните ситуации, но на места имаше енкаутъри, за които от сега се притеснявам как ще ги цикля на хард. Бая е кофти когато в тясно пространство ти изкочат двама бронирани с помпи или картечници, пет-шест обикновени моба и двама снайперисти мерещи те през цялото време. Отделно и тук към края имаше среща със станалите обичайни Свръхестествени Трудноубиваеми Гадини ™. За радост обаче, те са едва няколко и не изнервят колкото примерно тези от първа част.
Постигането на Survivor ачийвмънта тук е бая по трудно на първо изиграване, предвид голямата честотност на скриптирани моменти в които, непознаването на конкретната ситуация(местност) води до кофти смърт. Аз го добутах до 73 , демек за 2 не успях.
Като локации смятам, че всички ще бъдат предоволни. Имаме Лондон, Колумбия, Сирия, Йемен, круизен кораб, пиратско пристанище(изглежда уникално) и пустиня която ме накара за момент наистина да повярвам че съм в такава.
Историята не се различва по нищо със тази от предишните две части или казано с две думи - "свръхестествена сила, която може да унищожи човечеството, е на път да бъде открита от лошковци желаещи власт, а Нейт трябва да избърза и да унищожи източника преди те да са се докопали до него ™".
Накрая лошо впечатление единствено прави
- Spoiler: show
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... I3tsWus2KQ#!
Имам некви несметни количества работа, обаче я почнах и изциклих бързите пет часа... Същата зарибявка като двойката, но към момента общото ми впечатление е малко по-средно от предната част. Играта пак е шеметна де, но далеч не е толкова разнообразна. Още съм в Йемен де, та ще видим.
And you can't dance with a devil on your back...
Днес я приключих и на Hard. На мен поне ми се видя в пъти по-лесно от първа и втора част на същата трудност.
След второто изиграване и сравнение с първа част която нарочно си пуснах днес установих, че не само ми се е струвало, а е истина, че прицелването малко куца. Също така ми направи впечатление, че играта има някакъв проблем с отчитането на поражението от хедшот върху торсото на противника от време на време. Имах случай в които две поредни попадения в главата на един и същи противник не бяха отчетени като такъв и няколко единични такива.
В заключение, ако трябва да я оценя по десетобалната и давам нещо от сорта на 8 - 8,5. Взимам половин точка заради репетивния сюжет, друга половин за на моменти неадекватния контрол и последната половин заради краткоста в сравнение с предходните.
След второто изиграване и сравнение с първа част която нарочно си пуснах днес установих, че не само ми се е струвало, а е истина, че прицелването малко куца. Също така ми направи впечатление, че играта има някакъв проблем с отчитането на поражението от хедшот върху торсото на противника от време на време. Имах случай в които две поредни попадения в главата на един и същи противник не бяха отчетени като такъв и няколко единични такива.
В заключение, ако трябва да я оценя по десетобалната и давам нещо от сорта на 8 - 8,5. Взимам половин точка заради репетивния сюжет, друга половин за на моменти неадекватния контрол и последната половин заради краткоста в сравнение с предходните.
И аз подхванах новия Uncharted. Еми много яка игра си е, но не е на нивото на предишната. Престрелките (и както стана въпрос по-горе - прицелването) са малко по-слаби, формулата се е поизтъркала като цяло, визията не е мръднала въобще от двойката (не че това е лошо нещо, но явно не са успяли да изцоцат повече от хардуера). Men in black - seriously? Ръкопашният бой е много подобрен обаче. Поне първите 5+ часа е добра, но не и велика.
Ултра тъпа и анти-климактична беше историята. И някой може ли да ми обясни
7/10 от мен. Малко като Fable 3 е - една стъпка напред, две-три назад. Да сменят френчайза и да се приключва това, моля.
- Spoiler: show
7/10 от мен. Малко като Fable 3 е - една стъпка напред, две-три назад. Да сменят френчайза и да се приключва това, моля.
- RRSunknown
- Elder God
- Posts: 9513
- Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am
- RRSunknown
- Elder God
- Posts: 9513
- Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am
Аз като излезе тройката си направих един маратон 1+2+3 и какво да ти кажа? Морално остареличка ми се видя първата част. Просто пропастта между първите две игри е доста голяма. Но пък най малкото си я изиграх с кеф за емнайсти път, тъй че щом като ти идва на такава смешна цена я взимай.RRSunknown wrote:Какво ви е мнението за единицата - много зле ли е (морално остарала) или е зле само в сранвние с двойката?
Щото имам някъкъв шанс да я взема за 10 лева а се чудя, понеже главно двойката хвалят и повечето хора са почнали от двойката.
Бих казал, че е поносима. Средняшки адвенчър. Втората е умопомрачително по-добра.RRSunknown wrote:Какво ви е мнението за единицата - много зле ли е (морално остарала) или е зле само в сранвние с двойката?
Щото имам някъкъв шанс да я взема за 10 лева а се чудя, понеже главно двойката хвалят и повечето хора са почнали от двойката.
- RRSunknown
- Elder God
- Posts: 9513
- Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am
Ами взех си я - страхотна е, за сега (5 чаптър) ми харесва даже повече от двойката - още във втория чаптър ми напомниха че са създателите на Краш Бандикут. Успях да се пребия поне 10 пъти от грешни скоци , престрелките са същите като в двойката а използвах и юмруци съвсем лесно. За загадките нарочно съм си изключил хинтовете и пак нарочно не си отварям дневника за да си решавам сам.
Графиката разбира се е морално остаряла но това е най-белия кахър.
Ако само заради графиката и сменящите се локации наричате единицата средняшка а двойката уникална .
Не мисля че трябва да се изпуска - и тук си има лафчетата на Дрейк, има си яките моменти във филмчетата (например скока с парашута и т.н.) главните персонажи са си същите като в следващите части. Даже чак сега осмислям някой от лафовете в двойката.
Графиката разбира се е морално остаряла но това е най-белия кахър.
Ако само заради графиката и сменящите се локации наричате единицата средняшка а двойката уникална .
Не мисля че трябва да се изпуска - и тук си има лафчетата на Дрейк, има си яките моменти във филмчетата (например скока с парашута и т.н.) главните персонажи са си същите като в следващите части. Даже чак сега осмислям някой от лафовете в двойката.
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 0 guests