Page 1 of 2

Posted: Tue Feb 07, 2012 12:35 am
by Amikae
Ябааа! Колко монументално яка и пристрастяваща е Kingdoms of Amalur... Пиратнах я, но ще си я купя задължително!

Откъм геймплей отвява всички ролеви игри излизали последните 10 години, поне според мен! Поклон за тая игра! :D В BioWare сигурно ще има самоубийства, като създателите на Dragon Age 2 разцъкат това божествено парченце гейминг. :lol: ЕТО ТАКА СЕ ПРАВИ, DAMN IT!

Posted: Tue Feb 07, 2012 1:33 am
by AlDim
Яко, аз имах много надежди за тази игра откакто научих за нея наскоро от Invisible Walls на GameTrailers.

Posted: Tue Feb 07, 2012 11:33 am
by Muad_Dib
Могъщо си я преордърнах веднага след като изцъках демото. Не че са открили топлата вода, но просто са ком,бинирали God of War + World of Warcraft и се е получило страхотно. Има да циклим:)))

Posted: Tue Feb 07, 2012 7:03 pm
by F242
Re - KoA Нямам никакъв проблем и несъгласия нито с Обливиън нито с Кратос, но Салваторе ми е малко встрани. Ще изчакам да поевтинее и да събера информация, коя е платформата, която има най-малко проблеми.
А дотогава - силно JRPG - memory lane. Започнах отново Lost Odyssey, пуснах си The Last Remnant, някъде там ме чакат и други Square, Square-Enix и Mystwalker заглавия. :D

Posted: Thu Feb 09, 2012 12:40 am
by Xellos
Много добра игрица от вчера я подпуках с едно роге :twisted:

Posted: Thu Feb 09, 2012 2:08 pm
by Damnation
hack'n'slash ли е или е малко по-хардкор ? Изглежда ми доста добре на клиповете и скрийншототе графично, ама в момента нямам никакво време да я пробвам.

Posted: Thu Feb 09, 2012 2:32 pm
by Amikae
Damnation wrote:hack'n'slash ли е или е малко по-хардкор ? Изглежда ми доста добре на клиповете и скрийншототе графично, ама в момента нямам никакво време да я пробвам.
Не е hack'n'slash, играе се сходно на WoW. Много е полирано и уменията са страхотни. Битките са разчупени, могат да се изиграват по много различни начини. Пример - аз съм чист маг, НО мога да го развия да се бие със Стаф/Скиптър/Чакрам, или мога да го развия на чист кастър. Според това колко точки си вкарал в съответните дървета, ти позволява да отключваш и да си избираш Destinies, които са честно казано най-елегантния начин, който съм виждал в RPG, за развитие на персонажи. Например, като вдигаш магическите таланти и стигнеш до второто Destiny героя ти вече не скача на ляво на дясно, като dodge-ваш, а получава блинк, който е много по-бърз. На 4-тото Destiny този Blink става на Ice Blink, който прави дмг и дисбалансира противниците, като блинкваш през тях/в тях и т.н. Или пък, ако го развиваш маг/роуг, съдбите са за shadowcaster, там ти дават съвсем други статсове + poison blink. Всяка финална съдба дава и по още някакво уникално умение или пасив. Например Archmage - Echoes of Fate - Chance to Spawn Fate Echo Ally per Kill . :)

Posted: Thu Feb 09, 2012 4:21 pm
by Mindcrime
Аз почнах с mage, но много почва да ме блазни и rogue-то, така че може да респекна по-някое време и да го пробвам. Иначе като за игра към която нямах абсолютно никакви очаквания е страхотна.

Posted: Thu Feb 09, 2012 5:05 pm
by Xellos
Доста е удобно да си вдигне Откривателските скилове човек от рано, маса скрити съкровища има, пък парици си трябват остро в началото.

Иначе с рогето до сега са малко удобните случаи да се промъкна, повечето мобове са в група и в ограничен терен. Половината време пердаша с магия, ще хвана да тествам чист сорсърър.

Малко ме дразни бутането в терена, обикалянето и кат те фанат в комбо група от враговете. Тегавко е само на определени места да се скача от по-високо по терена, както съм свикнал да се пести път ама се свиква. Игрицата рулира. Поне можеш докато спринтираш да фармиш билките в движение :mrgreen: Ама да супер УОУ атмосфера и изобщо...

Posted: Thu Feb 09, 2012 6:17 pm
by Amikae
Начи за скиловете да кажа. Lockpicking на 4 е достатъчен да се пикват всички ключалки в играта. Detect Hidden се максва първо и задължително. Много скрити неща има в играта и тоя скил ги показва всичките. Изобщо дърпа се много напред с него. За сега държе Dispelling на 4 също, като Lockpicking, но е малко по-трудоемко да се диспелва, все пак става. И дигам Persuasion. След 22 часа игра не съм и на половината от играта и мисля, че още ми е рано да дигам крафтинг уменията. Към ендгеймът ще респекна.

Също е хубаво къде що има да си тренирате скилове от тренери, защото са перманентни, един вид бонус точки. Има по няколко тренера за всеки скил. Аз едно 5-6 пъти съм респеквал само за да си тренирам уменията. Според мен това ограничение 0-3 е малко недомислено, просто излишна занимавка е да респекваш.

Posted: Thu Feb 16, 2012 1:32 pm
by Xellos
Мдаа не е добра идея да преджобваш неуспешно нпс дето те чака да си продължите куеста насред дънджъна при което прави аутосейв като те нападне и си до там :roll: :D иначе рогето прекалено лесно краде като метне димката :). Последния бос е леко разочароващ, ама сега са не мисля да преигравам от начало та ще си респектвам рогето и ще обирам стари куести и шрайнове да доразгледам света. :yay:

Posted: Sun Feb 19, 2012 7:47 pm
by Xellos
Ееее има някакъв бъгна момент, като гледам из нета разни оплаквания без решение в един куест на крадците - classic misdirection където гада в затвора отказва да говори с мене, само седи и гледа я на ляво я на дясно и до там с веригата куести, а специално се връщах и преигравах заради идиотщината от предния ми пост в същата верига... аргх :x :x :x :x :x

Posted: Mon Mar 05, 2012 11:46 pm
by Yan
Сдобих се и аз с игрицата след 2 часа с демото. Доволен съм, че управлението с геймпад е адски удобно направено. Даже не се замислям за мишка и клавиатура.

Posted: Tue Mar 06, 2012 11:31 am
by Xellos
Ох, покрай него пах хванах уоркрафта...

Posted: Fri Mar 23, 2012 6:35 pm
by Xellos
Kingdoms of Amalur Reckoning Legend of Dead Kel DLC