Pillars of eternity
Moderator: AlDim
Какво прасе? Pre-order бонуса ли?
Иначе досега само встъпителния куест съм минал и вече имаше куп интересни диалози, с много опции в зависимост от това какъв ти е героят.
Иначе досега само встъпителния куест съм минал и вече имаше куп интересни диалози, с много опции в зависимост от това какъв ти е героят.
Ridcully: "A few twenty-mile runs and the Dean'd be a different man."
Bursar: "Well, yes. He'd be dead."
Ridcully: "He'd be healthy."
Bursar: "Yes, but still dead."
Bursar: "Well, yes. He'd be dead."
Ridcully: "He'd be healthy."
Bursar: "Yes, but still dead."
Ахам, miniature Giant Space Piglet. Инсталира се при мен.
Правилата на бордгейминга:
1. Всички други неща, включително храна, дрехи, застраховка за колата и пари за обяд, представляват непредвидени разходи по отношение на това, което ви е необходимо за игрите.
2. Никога не пресмятайте общата стойност на това, което сте купили.
3. Ако искате нещо, значи ви е нужно.
4. Ако ви е нужно, значи трябва да го купите.
1. Всички други неща, включително храна, дрехи, застраховка за колата и пари за обяд, представляват непредвидени разходи по отношение на това, което ви е необходимо за игрите.
2. Никога не пресмятайте общата стойност на това, което сте купили.
3. Ако искате нещо, значи ви е нужно.
4. Ако ви е нужно, значи трябва да го купите.
- The Dragon
- Elder God
- Posts: 9054
- Joined: Wed Jan 14, 2004 9:03 pm
Върнах се пак 15 г. назад. Баси кефа.
Правилата на бордгейминга:
1. Всички други неща, включително храна, дрехи, застраховка за колата и пари за обяд, представляват непредвидени разходи по отношение на това, което ви е необходимо за игрите.
2. Никога не пресмятайте общата стойност на това, което сте купили.
3. Ако искате нещо, значи ви е нужно.
4. Ако ви е нужно, значи трябва да го купите.
1. Всички други неща, включително храна, дрехи, застраховка за колата и пари за обяд, представляват непредвидени разходи по отношение на това, което ви е необходимо за игрите.
2. Никога не пресмятайте общата стойност на това, което сте купили.
3. Ако искате нещо, значи ви е нужно.
4. Ако ви е нужно, значи трябва да го купите.
+1.Yan wrote:Върнах се пак 15 г. назад. Баси кефа.
Още в самото начало някои от спътниците ми хвърлиха топа и ми стана бая кофти, че не съм ги спасил, нищо че ги бях срещнал за сефте преди половин час. Респект за Obsidian.
Ridcully: "A few twenty-mile runs and the Dean'd be a different man."
Bursar: "Well, yes. He'd be dead."
Ridcully: "He'd be healthy."
Bursar: "Yes, but still dead."
Bursar: "Well, yes. He'd be dead."
Ridcully: "He'd be healthy."
Bursar: "Yes, but still dead."
Damn... Покрай тия ревюта си мисля, че може да видим първия Game of the Year тръгнал от Kickstarter:
http://www.metacritic.com/game/pc/pilla ... ic-reviews
http://www.gamerankings.com/pc/687020-p ... icles.html
Ето какво им трябвало на Black Isle... ъъъ Obsidian, за да се върнат към the glory days - свобода да правят това, което могат най-добре.
http://www.metacritic.com/game/pc/pilla ... ic-reviews
http://www.gamerankings.com/pc/687020-p ... icles.html
Ето какво им трябвало на Black Isle... ъъъ Obsidian, за да се върнат към the glory days - свобода да правят това, което могат най-добре.
Не. Divinity въобще не бих я броил за Kickstarter проект. Играта им беше почти готова, когато пускаха Kickstarter кампания, за да вкарат още малко средства за довършването й.Martix wrote:Това не беше ли Divinity: OS
Pillars of Eternity не съществуваше преди Kickstarter - цялата игра беше направена от абсолютната нула с тия средства, също както Broken Age и Wasteland 2.
Освен това оценките са още по-високи.
- The Dragon
- Elder God
- Posts: 9054
- Joined: Wed Jan 14, 2004 9:03 pm
- The Dragon
- Elder God
- Posts: 9054
- Joined: Wed Jan 14, 2004 9:03 pm
Не черното ... онова сивкавото което е точно с цвета на терена и посмъртно не можеш да се ориентираш ми пречи.
http://www.rpgcodex.net/forums/index.ph ... 03/page-31
Чекни сравнението с baldur's gate. Тука между fog of war и неразкрита карта няма разлика почти. fog of war = виждаш терена ясно но не и вразите.
http://www.rpgcodex.net/forums/index.ph ... 03/page-31
Чекни сравнението с baldur's gate. Тука между fog of war и неразкрита карта няма разлика почти. fog of war = виждаш терена ясно но не и вразите.
The sinking of the Titanic was a miracle to the lobsters in the ship's kitchen.
Невероятна зарибявка е играта. Тъкмо стигнах до Act II. Вчера сигурно три часа се мъчих да утрепа лорд Редик и тайфата му, осъзнах, че няма да стане, качих ниво, намерих двама нови спътници, върнах се и го заклах като куче. Иска се доста планиране и тактика, особено при индивиди, като мен които не са много наясно как работят половината фактори в битките. Докато се усетя как показва кой с кого е engage-нат или дали магьосникът ще трябва да се движи, за да може магията да стигне до вразите...
Ridcully: "A few twenty-mile runs and the Dean'd be a different man."
Bursar: "Well, yes. He'd be dead."
Ridcully: "He'd be healthy."
Bursar: "Yes, but still dead."
Bursar: "Well, yes. He'd be dead."
Ridcully: "He'd be healthy."
Bursar: "Yes, but still dead."
Who is online
Users browsing this forum: Ahrefs [Bot] and 1 guest