Как да не събуди интереса на масите? Големият победител от застреляния уикенд Smile идва със следното:Two men with commitment problems attempt a relationship.
Евала на Bros, че не се крият, но дори таглайнът е по-добър от маркетингова гледна точка:After witnessing a bizarre, traumatic incident involving a patient, Dr. Rose Cotter starts experiencing frightening occurrences that she can't explain. Rose must confront her troubling past in order to survive and escape her horrifying new reality.
A romantic comedy that gives you all the feels
Въобще маркетингът на филма е... отвъд несъществуващ, щото не набляга на елементи, които да го продадат като хората.
Работата е, че ако дадена история се крепи основно на LGBTQ репрезентация, масовият зрител едва ли ще му е много интересно. Тъпо, ама факт и затова трябва да им събудиш интереса по друг начин.
То и сериалът First Kill му видяха сметката, щото го промотираха като лесбийска история, първо, а не като тийн фентъзи екшън с вампири, чудовища, и лесбийки. Поне трейлърът показваше някакъв елементарен екшън, та някой в екипа им е напомнил, че в сериала все пак има доказани продаващи елементи. Даже синопсиса в imdb е бая сносен:
Falling in love is tricky for teens Juliette and Calliope: One's a vampire, the other's a vampire hunter and both are ready to make their first kill.