Спирам наистина, най-малкото имам да превеждам, имам още едно важно разочарование (предположение си е все още де) за играта, но ще изчакам да спре флейма с Делегат-а, сега го чакам, дебнейки за контра-контранахранване.
Mass Effect
Moderator: AlDim
Просто няма да говориш против "западния" гейминг, култура и комерсиализъм и това е
. Ако после ще ми плюеш Мас Ефект-а НЕМА ПА ДА ТИ ГО ДАМ, АРЕ ДА ВИДИМЕ.
Спирам наистина, най-малкото имам да превеждам, имам още едно важно разочарование (предположение си е все още де) за играта, но ще изчакам да спре флейма с Делегат-а, сега го чакам, дебнейки за контра-контранахранване.
Спирам наистина, най-малкото имам да превеждам, имам още едно важно разочарование (предположение си е все още де) за играта, но ще изчакам да спре флейма с Делегат-а, сега го чакам, дебнейки за контра-контранахранване.
Все ми е тая, не съм особено злобен по душа...предполагам. Просто не се опитвай да ме "учиш" - това за Уичъра беше доста подценяващо, обидно, ненужно и към тотално грешния човек;).
ЕДИТ към Делегата: Сега разбирам, че си по-възрастен отколкото мислех и ти поднасям извиненията си. Просто не ме подценявай, толкоз.
Превътях Мас Ефекта преди 20тина мин, след час-два като имам време ще напиша горе-долу какво що без да си оспойля тотално псевдо-ревю-то:). 16 часа +/- 1 е основният сюжет, доста малко
.
ЕДИТ към Делегата: Сега разбирам, че си по-възрастен отколкото мислех и ти поднасям извиненията си. Просто не ме подценявай, толкоз.
Превътях Мас Ефекта преди 20тина мин, след час-два като имам време ще напиша горе-долу какво що без да си оспойля тотално псевдо-ревю-то:). 16 часа +/- 1 е основният сюжет, доста малко
Last edited by Muad_Dib on Sat Nov 17, 2007 7:39 pm, edited 1 time in total.
Значи Мас Ефект накратко:
-КОТОР рипоф, колкото и да не ми се иска, въпреки по-големия мащаб, новата графика и битките без лайтсейбъри. Да, и въпреки диалозите.
-НЯМА МИНИ-ИГРА. По дяволите дори поляците са се сетили да набутат подобно нещо в Уичър, да не говорим, че там е просто адски зарибително. Да не говорим за Пазак-а в КОТОР. Тук мини-игра НЯМА. Изключвам 2-3 рандъм по-интересни пъзела, знаете какво имам предвид (например аркомейдж в М&М - кралят на мини-игрите). Баси дори в Джейда имаше....
-Брутална сай-фай вселена. Наистина си личи, че е писано с мисъл. Както и герои (тук обаче горе-долу).
-Само 6 на брой спътника....По дяволите никой вече не помни Балдур'с в тая фирма да му се не види.
-Много висока стойност на преиграване - след едно превъртна се отключват нова трудност, след нея още една, да не говорим за дуализма парагон-ренегейд и сигурно над 20-те ситуации с морален избор (за разлика от две в Джейда например...).
-Прекалено кратка....По дяволите основната кампания мисля, че може и за 14 часа да се мине. Друг е въпросът, че има ачийвмънт за "complete the majority of the game" и след 17 часа съкане го нямах, което вече е хубаво.
-Най-тъпото от всичко е, че играта ОЧЕИЗВАДНО ще има продължение. То едно на ръка, че това си се знае принципно, ама това тук си е нещо като Епизод I в сюжетно отношение (има босец накрая, спокс).
Еми това е накратко, което мога да ви кажа за най-очакваната от мен игра за 2007. Със сигурност ще я преиграя пак, за да кача 60то ниво, най-малкото за да видя втория край + ОЛД СКУУЛ АЧИЙВМЪНТС!
-КОТОР рипоф, колкото и да не ми се иска, въпреки по-големия мащаб, новата графика и битките без лайтсейбъри. Да, и въпреки диалозите.
-НЯМА МИНИ-ИГРА. По дяволите дори поляците са се сетили да набутат подобно нещо в Уичър, да не говорим, че там е просто адски зарибително. Да не говорим за Пазак-а в КОТОР. Тук мини-игра НЯМА. Изключвам 2-3 рандъм по-интересни пъзела, знаете какво имам предвид (например аркомейдж в М&М - кралят на мини-игрите). Баси дори в Джейда имаше....
-Брутална сай-фай вселена. Наистина си личи, че е писано с мисъл. Както и герои (тук обаче горе-долу).
-Само 6 на брой спътника....По дяволите никой вече не помни Балдур'с в тая фирма да му се не види.
-Много висока стойност на преиграване - след едно превъртна се отключват нова трудност, след нея още една, да не говорим за дуализма парагон-ренегейд и сигурно над 20-те ситуации с морален избор (за разлика от две в Джейда например...).
-Прекалено кратка....По дяволите основната кампания мисля, че може и за 14 часа да се мине. Друг е въпросът, че има ачийвмънт за "complete the majority of the game" и след 17 часа съкане го нямах, което вече е хубаво.
-Най-тъпото от всичко е, че играта ОЧЕИЗВАДНО ще има продължение. То едно на ръка, че това си се знае принципно, ама това тук си е нещо като Епизод I в сюжетно отношение (има босец накрая, спокс).
Еми това е накратко, което мога да ви кажа за най-очакваната от мен игра за 2007. Със сигурност ще я преиграя пак, за да кача 60то ниво, най-малкото за да видя втория край + ОЛД СКУУЛ АЧИЙВМЪНТС!
Разочаровал ме е с това, че тази игра съм я чакал с години и въпреки, че се знаеше за трилогията, ми се искаше да е някак си по-дълго, по-мащабно, по-епично, по дяволите по-БАЛДУРС....Да има някаква що годе завършеност. Сега още 2 години чакане на Мас Ефект 2. Не че няма да си го преигравам този, както казах дори нямам ачийвмънта за "complete the majority of the game".
Всъщност като се замисля точно в първия балдурс нещата свършват по много подобен начин на тукашния, т.е. оправяш се с по-малкото зло или поне с една от неговите "проекции". Само че там убиваш Саревок след баси епопеята, тук убиваш Сарен (не е спойлър, тръст ми) след 3-4 3-часови мисийки на различни планети. Да не говорим, че тукашната последна битка е пълна бутафория (не че е лесна), но това ще го видиш и сам.
За 3537ми път стигаме до извода, че днешните ролеви игри, колкото и да са нечовешки добри не ги правят като тези от едно време и толкоз. Колкото и да ми се иска на мен да ги видя пак в Джейд Емпайър, Мас Ефект или дори Невъруинтър (защото и той е далеч от класиките, да не говорим, че лично на мен ми е изключително НЕлюбим).
Всъщност като се замисля точно в първия балдурс нещата свършват по много подобен начин на тукашния, т.е. оправяш се с по-малкото зло или поне с една от неговите "проекции". Само че там убиваш Саревок след баси епопеята, тук убиваш Сарен (не е спойлър, тръст ми) след 3-4 3-часови мисийки на различни планети. Да не говорим, че тукашната последна битка е пълна бутафория (не че е лесна), но това ще го видиш и сам.
За 3537ми път стигаме до извода, че днешните ролеви игри, колкото и да са нечовешки добри не ги правят като тези от едно време и толкоз. Колкото и да ми се иска на мен да ги видя пак в Джейд Емпайър, Мас Ефект или дори Невъруинтър (защото и той е далеч от класиките, да не говорим, че лично на мен ми е изключително НЕлюбим).
Според мен физически е невъзможно да направиш гигантическа игра при качеството и кинематографичността, в които са се прицелили Bioware. Oblivion, примерно, може уж да е 200 часа, но от тия часове повечето са пълнеж и препускане из полянки, да не говорим за ужасните диалози и повърхностните куестове. В Baldurs-а пък нямаше напълно озвучени диалози и визуално беше доста простичък с изометричното си 2D.
А и от това, което казваш, оставам с впечатлението, че си претупал играта и си се придържал почти изцяло към основната история.
Инак за "днешните ролеви игри" - доколкото чувам, трябва да метнем един поглед към Witcher-а, който е наистина мащабен.
А Neverwinter-а си смърди, няма спор по въпроса. Стана популярен основно заради мултито и правенето на собствени дънджъни.
А и от това, което казваш, оставам с впечатлението, че си претупал играта и си се придържал почти изцяло към основната история.
Инак за "днешните ролеви игри" - доколкото чувам, трябва да метнем един поглед към Witcher-а, който е наистина мащабен.
А Neverwinter-а си смърди, няма спор по въпроса. Стана популярен основно заради мултито и правенето на собствени дънджъни.
Тук съм напълно съгласен. Осмостепенен сайдкуест персонаж дори е озвучен и то ДОБРЕ в Мас Ефекта, наистина би било много трудно да се направи в игра с мащаба на Балдурс-а.Според мен физически е невъзможно да направиш гигантическа игра при качеството и кинематографичността, в които са се прицелили Bioware.
За Уичъра е ясно - виж какво съм писал в темата за него, играта наистина е нечовешка, но просто от желязо да са ми нервите на 20 секунден лоудинг за влизане и 30-секунден за излизане от къща метър на два не мога да издържа. Да взема още 1 ГБ Рам и е първото нещо, което зацъквам, сега съм само с 1 ГБ и май е от това.
Другото много разочароващо, макар и предполагам - реалистично, нещо е цялата работа с планетите...На 60% и повече от тях въобще не можеш да кацнеш както написах по-горе, вярно, че има един сайдкуест за минерали и гас да харвестнеш но това става с просто кликане веднъж върху планетата от самата карта на галактиката...Това по въпроса с претупването - че съм го направил - така е, ама от друга страна 14 часа за основен стори арк на ролева игра с подобна вселена, мащаб и претенции не ти ли се струва прекалено малко? Баси Биошок беше 10 часа стабилни горе-долу.
За Невъруинтъра: двойката все нямам време да я пробвам, там има пълен контрол над цялото парти - липсата на който ме отблъсна в единицата.
- armageddon
- Forsaken
- Posts: 2936
- Joined: Tue Jan 13, 2004 10:24 am
Първия NWN е голяма боза като оригинална кампания, за сметка на това има наистина гениални модули.
Пълният контрол над партията в 2ката е по скоро прехвален, лично според мен хич не е удобен. Далеч е от балдура или ToEE. OC-то на 2ката е мега клиширано, но се изтрайва и е огромен скок напред пред бозата на 1цата. Експанжъна е доста по интересен, но не е чак пък нещо особено. Модулите все още са доста слаба бира в сравнение с тези за първата част
Пълният контрол над партията в 2ката е по скоро прехвален, лично според мен хич не е удобен. Далеч е от балдура или ToEE. OC-то на 2ката е мега клиширано, но се изтрайва и е огромен скок напред пред бозата на 1цата. Експанжъна е доста по интересен, но не е чак пък нещо особено. Модулите все още са доста слаба бира в сравнение с тези за първата част
Who is online
Users browsing this forum: Bing [Bot] and 2 guests
