За картината от първия пост - честно казано не успях да намеря нещо хубаво в нея. Не знам дали ако я видя в реалния й размер няма да е по-различно впечатлението, това има доста голямо значение за въздействието на една картина...
Арт
Moderator: Moridin
Хехе, накрая ще се окажем със сходни вкусове, досега цитирате само художници, които харесвам 
За картината от първия пост - честно казано не успях да намеря нещо хубаво в нея. Не знам дали ако я видя в реалния й размер няма да е по-различно впечатлението, това има доста голямо значение за въздействието на една картина...
За картината от първия пост - честно казано не успях да намеря нещо хубаво в нея. Не знам дали ако я видя в реалния й размер няма да е по-различно впечатлението, това има доста голямо значение за въздействието на една картина...
PICARD: Now, are we progressing, Mister La Forge?
LAFORGE: About like you'd expect, sir.
PICARD: Splendid. Splendid. Carry on.
LAFORGE: About like you'd expect, sir.
PICARD: Splendid. Splendid. Carry on.
- Moridin
- Global Moderator
- Posts: 19290
- Joined: Fri Dec 19, 2003 10:21 pm
- Location: On the other side
- Contact:
Ето:
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/c ... er%27s.jpg

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/c ... er%27s.jpg
google for more, i guessRichard Dadd (August 1, 1817 – January 7, 1886) was an English painter of the Victorian era, noted for his depictions of fairies and other supernatural subjects, Orientalist scenes, and enigmatic genre scenes, rendered with obsessively minuscule detail. Most of the works for which he is best known were created while he was incarcerated in a psychiatric hospital.
This is it. Ground zero.
- Interpreter
- Forsaken
- Posts: 3462
- Joined: Sun Aug 07, 2005 5:57 pm
- Location: тук - там
Картината е красива затова, защото:
- разбива на пух и перушина абсурдната материалистическа теза, според която красивото е обективно съществуваща категория;
- взирайки се в нея под различни ъгли и съчетавайки образа умозрително със заглавието й (подадено по-късно от Трип), успявам смътно да доловя дълбоката коннотация;
- неволно ми напомня прословутия афоризъм на Козма Прутков от "Пух и перушина": Свидливият богаташ прилича на дойка, която злобно смуче собствената си гръд пред очите на разплакано гладно сираче.
- разбива на пух и перушина абсурдната материалистическа теза, според която красивото е обективно съществуваща категория;
- взирайки се в нея под различни ъгли и съчетавайки образа умозрително със заглавието й (подадено по-късно от Трип), успявам смътно да доловя дълбоката коннотация;
- неволно ми напомня прословутия афоризъм на Козма Прутков от "Пух и перушина": Свидливият богаташ прилича на дойка, която злобно смуче собствената си гръд пред очите на разплакано гладно сираче.
По темата - и на мен ми харесва картината. Моделът е много оригинален, позата е адски въздействаща, като цветове също ми допада доста. Но не бих си я закачила в хола - не бих я гледала всеки ден. 
Иначе, аз не разбирам от изкуство, но като художници ми харесват освен горепосочения Леонардо, още редица други - Моне - любимият ми импресионист - и цялата тумба френски негови колеги - Мане, Дега, Реноар, Сезан... От пост-импресионистите - Ван Гог, от сецесионистите - Климт. Също разни като Рембрандт, Рубенс, Рафаел, и т.н.
И Бош, да, много е готин
Брюгел у дома е нарицателно за урод - според майка ми, еди кой си метъл певец изглежда като нарисуван от Брюгел.
Микеланджело пък ми харесва много повече като скулптор. Като казах скулптори, да заформя квартета на костенурките нинджа с Донатело и да добавя Роден. Имаше една статуя на смъртта в Орсе, която не мога да си избия от главата.
Иначе по-модерните стилове рядко ги разбирам, но понякога се случва някоя картина да ми хареса.
Малка и ужасно потъмняла от времето. И въпреки това изглежда почти триизмерна и жива - никоя друга картина не ми е въздействала толкова.Roland wrote:Хехе, зависи. От очевидци знам, че оригиналната Мона Лиза била доста малка картина.
Иначе, аз не разбирам от изкуство, но като художници ми харесват освен горепосочения Леонардо, още редица други - Моне - любимият ми импресионист - и цялата тумба френски негови колеги - Мане, Дега, Реноар, Сезан... От пост-импресионистите - Ван Гог, от сецесионистите - Климт. Също разни като Рембрандт, Рубенс, Рафаел, и т.н.
И Бош, да, много е готин
Брюгел у дома е нарицателно за урод - според майка ми, еди кой си метъл певец изглежда като нарисуван от Брюгел.
Микеланджело пък ми харесва много повече като скулптор. Като казах скулптори, да заформя квартета на костенурките нинджа с Донатело и да добавя Роден. Имаше една статуя на смъртта в Орсе, която не мога да си избия от главата.
Иначе по-модерните стилове рядко ги разбирам, но понякога се случва някоя картина да ми хареса.
Козма Прутков е маняк!Interpreter wrote:Картината е красива затова, защото:
- разбива на пух и перушина абсурдната материалистическа теза, според която красивото е обективно съществуваща категория;
- взирайки се в нея под различни ъгли и съчетавайки образа умозрително със заглавието й (подадено по-късно от Трип), успявам смътно да доловя дълбоката коннотация;
- неволно ми напомня прословутия афоризъм на Козма Прутков от "Пух и перушина": Свидливият богаташ прилича на дойка, която злобно смуче собствената си гръд пред очите на разплакано гладно сираче.
And you can't dance with a devil on your back...
Аз пък Мане хич не го харесвам, честно казано. В Метрополитан имаше много негови неща, ама хич не ме зариби. Дега и Сезан са разкошни, а във Виена имаше цяла огромна изложба на Климт, която ме смаза простоAmelia wrote:По темата - и на мен ми харесва картината. Моделът е много оригинален, позата е адски въздействаща, като цветове също ми допада доста. Но не бих си я закачила в хола - не бих я гледала всеки ден.
Малка и ужасно потъмняла от времето. И въпреки това изглежда почти триизмерна и жива - никоя друга картина не ми е въздействала толкова.Roland wrote:Хехе, зависи. От очевидци знам, че оригиналната Мона Лиза била доста малка картина.
Иначе, аз не разбирам от изкуство, но като художници ми харесват освен горепосочения Леонардо, още редица други - Моне - любимият ми импресионист - и цялата тумба френски негови колеги - Мане, Дега, Реноар, Сезан... От пост-импресионистите - Ван Гог, от сецесионистите - Климт. Също разни като Рембрандт, Рубенс, Рафаел, и т.н.
И Бош, да, много е готин
Брюгел у дома е нарицателно за урод - според майка ми, еди кой си метъл певец изглежда като нарисуван от Брюгел.
Микеланджело пък ми харесва много повече като скулптор. Като казах скулптори, да заформя квартета на костенурките нинджа с Донатело и да добавя Роден. Имаше една статуя на смъртта в Орсе, която не мога да си избия от главата.
Иначе по-модерните стилове рядко ги разбирам, но понякога се случва някоя картина да ми хареса.
And you can't dance with a devil on your back...
- Interpreter
- Forsaken
- Posts: 3462
- Joined: Sun Aug 07, 2005 5:57 pm
- Location: тук - там
Хехе тва е картината ползвана за Wee free manMoridin wrote:Ето:
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/c ... er%27s.jpg
google for more, i guessRichard Dadd (August 1, 1817 – January 7, 1886) was an English painter of the Victorian era, noted for his depictions of fairies and other supernatural subjects, Orientalist scenes, and enigmatic genre scenes, rendered with obsessively minuscule detail. Most of the works for which he is best known were created while he was incarcerated in a psychiatric hospital.
Иначе мене ме грабва конкретна картина, а не точно художник. Ма се пак 33 милиона за картина е на светлинни години по добре отколко няколко лири за огризка от сандвич на Бритни
http://www.ananova.com/entertainment/st ... izquirkies
„Dim dam talélam vacarme
S'en va dans Lumi éternam
Et Gustave dôme guardéam
Dilim dili lili lam
Lutece séra
Dolilom séram
Dim dim dam dada dim dim da dada dim da lilam
Dim dim dam dada dim dim da dada dam di didam”
S'en va dans Lumi éternam
Et Gustave dôme guardéam
Dilim dili lili lam
Lutece séra
Dolilom séram
Dim dim dam dada dim dim da dada dim da lilam
Dim dim dam dada dim dim da dada dam di didam”
Who is online
Users browsing this forum: Google [Bot] and 1 guest
