диалозите който ги е писал трябва или много да се е старал или да е терминално тъп принципно
Гледано напоследък, Part IV
Moderator: Moridin
-
alex_sultanov
- Gunslinger
- Warmage
- Posts: 1201
- Joined: Sat Nov 06, 2004 6:24 pm
- Location: Midworld in the Middle
Аре ве малкото Джабче беше много яко!Roland wrote:Изгледах Star Waras: The Clone Wars току що на дигиталка. Ако се изключат общо 4 минути брутални космически сцени/битки, филмът е спъващо тъп и инфантилен, с най-вбесяващите герои евър и по-малоумни диалози от тия на Бол... Повече - в ревюто ми в новия брой...
http://blogofidiots.wordpress.com/
http://tvseriesbg.com/
There they stood, ranged along the hillsides, metTo view the last of me, a living frame For one more picture! In a sheet of flame
I saw them and I knew them all. And yet Dauntless the slug-horn to my lips I set, And blew. 'Childe Roland to the Dark Tower came.'
X-Men Deadly Genesis е Decimation Tie In
http://tvseriesbg.com/
There they stood, ranged along the hillsides, metTo view the last of me, a living frame For one more picture! In a sheet of flame
I saw them and I knew them all. And yet Dauntless the slug-horn to my lips I set, And blew. 'Childe Roland to the Dark Tower came.'
X-Men Deadly Genesis е Decimation Tie In
Току-що изгледах The Dark Crystal на Jim Henson и Frank Oz. Много сладурско филмче. Съжалявам, че го гледах чак сега. Отдавна исках да видя нещо различно от 3D мейнстрийма. Не ме разбирайте погрешно - аз съм голям почитател на 3D и CG като цяло, но намирам нещо много очарователно в куклите, раздвижени от хора.
Освен това много се кефя на различните стилове в анимацията - The Corpse Bride на Tim Burton (stop-motion), Renaissance - B/W motion capture 3D, Scanner Darkly - rotoscope ...
Говорейки за кукли и компютърна анимция, дали съществува някаква технология за раздвижване на 3D модели по метода на марионетките - от актьор с помощта на "стандартен" контролер, вместо аниматор и цифрови манупулатори в съответната програма?
Освен това много се кефя на различните стилове в анимацията - The Corpse Bride на Tim Burton (stop-motion), Renaissance - B/W motion capture 3D, Scanner Darkly - rotoscope ...
Говорейки за кукли и компютърна анимция, дали съществува някаква технология за раздвижване на 3D модели по метода на марионетките - от актьор с помощта на "стандартен" контролер, вместо аниматор и цифрови манупулатори в съответната програма?
В края на краищата няма жив човек, който да може да разбере другия, защото всеки от нас гастролира пред отделни хора с отделни, избрани измислици от собствения си аз!
"The passenger" на Антониони. Оказа се много по-гледаем и приятен от "Blowup", който едвам изтърпях до края. Темата за смяната на личността много ме заинтригува и се зарадвах, че е развита правилно. Финалът беше просто ..
"Sleepers" на Бари Левинсън. Дразнеща драмичка, която като атмосфера и заряд силно ми напомни на "То". Кевин Бейкън е нечовешки гаден просто.
"Blood simple", "The hudsucker proxy" и "The Man Who Wasn't There". Всичките еднакво приятни. Третият сякаш ми хареса най-много. Със сигурност мога да кажа, че това е най-красивият филм, който съм гледал.
"Sleepers" на Бари Левинсън. Дразнеща драмичка, която като атмосфера и заряд силно ми напомни на "То". Кевин Бейкън е нечовешки гаден просто.
"Blood simple", "The hudsucker proxy" и "The Man Who Wasn't There". Всичките еднакво приятни. Третият сякаш ми хареса най-много. Със сигурност мога да кажа, че това е най-красивият филм, който съм гледал.
След няколко упражнения за разтягане взимам бърз душ и отивам във видеотеката, където връщам две касети взети под наем в понеделник - "Тя в мъжкия изправителен център" и "Двойно тяло", но всъщност пренаемам касетата с филма "Двойно тяло", защото искам тази вечер да го гледам още веднъж, въпреки че едва ли ще имам време да онанирам при сцената с умъртвяването на една жена с бормашина, тъй като в седем и половина имам среща с Кортни в "Кафе Люксембург".
- JaimeLannister
- Forsaken
- Posts: 3103
- Joined: Mon Apr 05, 2004 7:31 pm
- Location: Лясковец - София
Опитах се да изгледам Wall-E тази сутрин...
Не го изтърпях... Сигурно съм някъв психопат, но тия роботски истории, които би трябвало да са адски умилителни ултра ме дразнят. Направо ми иде да можех да го напипам тоя робот и да му рендосам канчето с чук например...
Истината е тъжна- аз мразя пиксар
Пък и Дисни мразя...
Не го изтърпях... Сигурно съм някъв психопат, но тия роботски истории, които би трябвало да са адски умилителни ултра ме дразнят. Направо ми иде да можех да го напипам тоя робот и да му рендосам канчето с чук например...
Истината е тъжна- аз мразя пиксар
Пък и Дисни мразя...
ако харесваш лабиринт и дарк кристал, може да пробваш сериала the storyteller.gal.eon wrote:Току-що изгледах The Dark Crystal на Jim Henson и Frank Oz. Много сладурско филмче. Съжалявам, че го гледах чак сега. Отдавна исках да видя нещо различно от 3D мейнстрийма. Не ме разбирайте погрешно - аз съм голям почитател на 3D и CG като цяло, но намирам нещо много очарователно в куклите, раздвижени от хора.
Освен това много се кефя на различните стилове в анимацията - The Corpse Bride на Tim Burton (stop-motion), Renaissance - B/W motion capture 3D, Scanner Darkly - rotoscope ...
Говорейки за кукли и компютърна анимция, дали съществува някаква технология за раздвижване на 3D модели по метода на марионетките - от актьор с помощта на "стандартен" контролер, вместо аниматор и цифрови манупулатори в съответната програма?
и да не забравяме дефинитивния стоп-моушън - сериите за чебурашка.
контролер за движение на 3д кукла е ненужна екстравагантност. а и никой от "стандартните" контролери не предоставя достатъчно контрол, просто щото не достигат контролни параметри за всички нужни стави (камо ли мускули) - дори да се вземат под внимание само сгъвките на ръцете и краката + главата. за сметка на туй, понякога се ползва "контролер" за камера (примерно в ЛотР) - контролерът може да има формата и на истинска камера, което е особено удобно за хора свикнали да работят с такава.
Разбира се, че контролер за раздвижване на 3d модел - такъв, какъвто си го представям - е ненужна екстравагантност. Той не би дал реализма и производителността на моушън-кепчър технологията. Но от друга страна би позволил на актьори-кукловоди да раздвижат един модел по-лесно отколкото аниматори.
Просто ми хрумна и реших да го споделя
Просто ми хрумна и реших да го споделя
В края на краищата няма жив човек, който да може да разбере другия, защото всеки от нас гастролира пред отделни хора с отделни, избрани измислици от собствения си аз!
- JaimeLannister
- Forsaken
- Posts: 3103
- Joined: Mon Apr 05, 2004 7:31 pm
- Location: Лясковец - София
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 2 guests

