edit: има страшно много мегдан за отборна игра в PvP-то (не говорим за random encounters) и определено не мисля, че екипировката има чак такова значение точно там - научили са си урока хората
Боенчук Онлайн
Moderator: AlDim
Сандъците накрая на public quests дават доста хубави работи
като цяло поне за мен са донякъде even, като изключим вчера, когато навсякъде дропваше като ненормално
edit: има страшно много мегдан за отборна игра в PvP-то (не говорим за random encounters) и определено не мисля, че екипировката има чак такова значение точно там - научили са си урока хората
ако влезем 4-5 човека заедно като група в някой сценарий и играем заедно не виждам как няма да ги смажем подред 5-6 пъти честно казано (след малко сработване).
edit: има страшно много мегдан за отборна игра в PvP-то (не говорим за random encounters) и определено не мисля, че екипировката има чак такова значение точно там - научили са си урока хората
Scalpel. Sponge. Magic Wand!
вероятно зависи донякъде от популацията на сървъра.
при по-малка такава има по-малко хора около всеки PQ, а изглежда при концентриран в малко играчи инфлуънс се дропят по-често сини и лилави торби.
в сценариите организираните/гилдийните групи винаги имат предимство, най-малкото могат да ползват войс чат. а екипировката има забележимо влияние, това си личи най-много в 1в1 ситуации срещу високи левъли - въпреки изравняването в сценариите на атрибутите от левъл, срещу такива е забележимо по-трудно. отделно на максимален левъл се вдига значението на ренаун ранка (там се отключва и вече не е ограничен от левъла) и съответните бонуси от него, т.е. усилва се неравенството.
при по-малка такава има по-малко хора около всеки PQ, а изглежда при концентриран в малко играчи инфлуънс се дропят по-често сини и лилави торби.
в сценариите организираните/гилдийните групи винаги имат предимство, най-малкото могат да ползват войс чат. а екипировката има забележимо влияние, това си личи най-много в 1в1 ситуации срещу високи левъли - въпреки изравняването в сценариите на атрибутите от левъл, срещу такива е забележимо по-трудно. отделно на максимален левъл се вдига значението на ренаун ранка (там се отключва и вече не е ограничен от левъла) и съответните бонуси от него, т.е. усилва се неравенството.
1в1 в тази игра няма.
Love & peace
The purpose of art is to make the imagined seem real, the impossible seem possible. Pornography has much the same purpose. ...
My Anime list
The purpose of art is to make the imagined seem real, the impossible seem possible. Pornography has much the same purpose. ...
My Anime list
- The Dragon
- Elder God
- Posts: 9062
- Joined: Wed Jan 14, 2004 9:03 pm
1в1 ситуации изобщо не са рядкост в сценариите. крайните контролни точки в тиър 1 са перфектен пример за места, където често стават такива единоборства. в тиър 2 по-рядко се случва, но дори и там ги има, особено при неориентирани отбори, които често игнорират рънърите и наблягат на масовката.
а дори никога да не попаднеш в такава случка, не виждам как това променя значението на екипировката и ренаун специализациите. дори напротив, в NvN неравенството ще има още по-голямо значение (макар и по-трудно определимо), ако по-добрата екипировка е струпана от едната страна.
а дори никога да не попаднеш в такава случка, не виждам как това променя значението на екипировката и ренаун специализациите. дори напротив, в NvN неравенството ще има още по-голямо значение (макар и по-трудно определимо), ако по-добрата екипировка е струпана от едната страна.
- The Dragon
- Elder God
- Posts: 9062
- Joined: Wed Jan 14, 2004 9:03 pm
и там събирането на умения беше грайнд. и бидейки осъзнато като проблем, се направиха някои промени да се улесни процеса. първо като се даде възможност да се отключват умения изцяло с пвп, а после и като крайната мярка - пускането на пвп пакове с всички умения отключени.The Dragon wrote:Разбира се. А на Guild Wars побеждаваше онзи който беше събрал всички елитни умения и можеше да си направи какъвто иска билд. Но това да напредваш не значи да грайндиш.
но не става дума затова: първо, максималната екипировка там е фиксирана и достъпна от нпц-та; второ, има възможност да се правят пвп персонажи от произволен клас на максимален левъл.
иначе и напредването може да е грайнд: http://en.wikipedia.org/wiki/Grind_(gaming)
в случая с ренауна важи напълно. съмнява ме последните нива на ренаун специализациите да могат да се направят без див циклаж.
@thunder: не си съгласен, че тогава падат сини и лилави торби? конкретни наблюдения? досега на мен сини са ми дропили винаги при малко хора в списъка с инфлуънс и никога в масовка.
- The Dragon
- Elder God
- Posts: 9062
- Joined: Wed Jan 14, 2004 9:03 pm
Почна се!
Ако и ГОА го вкарат патча цена няма да имат
http://herald.warhammeronline.com/warhe ... war?id=338
Ако и ГОА го вкарат патча цена няма да имат
http://herald.warhammeronline.com/warhe ... war?id=338
The sinking of the Titanic was a miracle to the lobsters in the ship's kitchen.
чакаме и проблема с опашките да се фиксне
иначе има няколко много правилни неща
renown rank-a не е безкраен бтв - 80 е максимума, така че дори като стигнеш 40 няма да можеш да се подобряваш до безкрайност
Колко време е необходимо да се стигне до 80 вече е друг въпрос, но наистина не го виждам като чак ТОЛКОВА голям проблем.
но във всички случаи "неравенството" на ранк 40 ще го видим колко е "неравно" като стигнем до ранк 40
renown rank-a не е безкраен бтв - 80 е максимума, така че дори като стигнеш 40 няма да можеш да се подобряваш до безкрайност
но във всички случаи "неравенството" на ранк 40 ще го видим колко е "неравно" като стигнем до ранк 40
Scalpel. Sponge. Magic Wand!
- The Dragon
- Elder God
- Posts: 9062
- Joined: Wed Jan 14, 2004 9:03 pm
Някои хора не спят!
http://www.massively.com/2008/10/01/alt ... ame-begun/
Пачват в момента. Сериозно се замислям да ролна некъф ордър. Щото там сценариите излизат instant. Стига да намеря достатъчно непедалски клас измежду ранковете им.
http://www.massively.com/2008/10/01/alt ... ame-begun/
Пачват в момента. Сериозно се замислям да ролна некъф ордър. Щото там сценариите излизат instant. Стига да намеря достатъчно непедалски клас измежду ранковете им.
The sinking of the Titanic was a miracle to the lobsters in the ship's kitchen.
Взех си и аз играта (СЕ
) и влязох да поразцъкам. Не знам дали защото беше patch day, но ме изхвърляше от сървърите почти постоянно. Разгеле на Karak Azgal се позадържах, та направих Магус Ранк 4. Впечатленията ми от играта са изключително позитивни за краткото време, през което поиграх, Митик са свършили страхотна работа. Мисля да направя и един герой на вашия сървър, както и на Karak Orrud, имам познати там, само че ордър 
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest
