Dragon Age : Origins
Moderator: AlDim
Донякъде съм съгласен с липсата на прекалено много "геймплей"опции за кустомизация, но идеята, е че разнообразието ще се постига главно чрез талантите, които уви не можем да манипулираме (за това няма какво да се чудиш, като в УоУ е - преди 10ти лвл няма таланти въобще там даже). Origins няма как да ги усетиш в едитора, идеята е те да се отразяват в самата игра, това тук няма как да го видим дали е станало и ще чакаме.
Но като цяло да, само три раси, 3 класа и 6 бекграунда и на мен ми изглеждат малко, да не споменавам, че от КОТОР насам Байоуеър си тъпчат на едно място с трите възможни класа и комбинациите между тях (така беше и в МАс Ефект, и в Джейда). Което не е непременно лошо щом игрите им се получават толкова добре. Освен това прекалено огромното разнообразие от раси и класове не винаги е гаранция за успех и мен това не ме притеснява, ако ще да са 3 класа, но геймплейно да са КОРЕННО различни - аз съм доволен. Да не споменавам, че благодарение на талантите два роуга или два мейджа няма да имат нищо общо в Драгън Ейдж, в зависимост от това как са развити (това идеално се вижда от списъка със скилове за всеки).
Но като цяло да, само три раси, 3 класа и 6 бекграунда и на мен ми изглеждат малко, да не споменавам, че от КОТОР насам Байоуеър си тъпчат на едно място с трите възможни класа и комбинациите между тях (така беше и в МАс Ефект, и в Джейда). Което не е непременно лошо щом игрите им се получават толкова добре. Освен това прекалено огромното разнообразие от раси и класове не винаги е гаранция за успех и мен това не ме притеснява, ако ще да са 3 класа, но геймплейно да са КОРЕННО различни - аз съм доволен. Да не споменавам, че благодарение на талантите два роуга или два мейджа няма да имат нищо общо в Драгън Ейдж, в зависимост от това как са развити (това идеално се вижда от списъка със скилове за всеки).
- RRSunknown
- Elder God
- Posts: 9514
- Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am
- armageddon
- Forsaken
- Posts: 2936
- Joined: Tue Jan 13, 2004 10:24 am
Зависи предполагам, от честотата с която се взима талант и тавана на нивата. Впредвид обаче изискванията от типа на 36 точни в даден стат, вероятно или ще е висок, или ще се бодват доста точки по ниво.
Впрочем не виждам особено голяма разлика м/у Warrior (човек си избира един вид комбинация за бой и си я вдига) и Rogue (който има същите бойни умения на разположение като Warrior-а спрямо предложените му бойни стилове).
Впрочем не виждам особено голяма разлика м/у Warrior (човек си избира един вид комбинация за бой и си я вдига) и Rogue (който има същите бойни умения на разположение като Warrior-а спрямо предложените му бойни стилове).
Да бе, ама класовете са базов фийчър в почти всяко RPG (компютърно такова
), тъй че трудно може да се избяга от това. Според мен в Dragon Age вариацията при класовете е твърде малко, примерно елфските магьосници могат да са само едни вид, ако бяха сложили поне още една-две раси щеще да е по-добре, ама нейсе.

- RRSunknown
- Elder God
- Posts: 9514
- Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am
Това не е съвсем вярно, да не забравяме Might & Magic поредицата, трите игри на Тройка (вярно при Арканум ролевата система е доста разчупена, но си имаше редварително заложени класове, от които ако искаш можеш да избереш), Wizardry сеията и доста други
Пък и игрите на Bioware съставлят немалка част от колекцията на всеки истински геймър 


- RRSunknown
- Elder God
- Posts: 9514
- Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am
Значи прави разлика между клас - заложена система от развитие и клас като някакво наименование на сбора от случайни подбрани скилове.
Примерно в Might and Magic VII само Рейнджъра можеше да стане грандмастър в боя с брадва докато на Арканум - можеш да почнеш с клас наименован воин но имаш достъп до всяко едно умение което имат другите.
Примерно в Might and Magic VII само Рейнджъра можеше да стане грандмастър в боя с брадва докато на Арканум - можеш да почнеш с клас наименован воин но имаш достъп до всяко едно умение което имат другите.
- armageddon
- Forsaken
- Posts: 2936
- Joined: Tue Jan 13, 2004 10:24 am
В Арканум класове нямаше, заглавията не бяха ли само за вариантите на автоматичен левълинг?
Нещо което току що ми хрумна - В DAO при настоящия и вероятно краен вариант изключва тотално мулти-класа т.е ако реша че много ми се иска моя Thief да може да хвърля някоя и друга магийка - нъцки. Адва ли е болка за умиране, но все пак ...
Нещо което току що ми хрумна - В DAO при настоящия и вероятно краен вариант изключва тотално мулти-класа т.е ако реша че много ми се иска моя Thief да може да хвърля някоя и друга магийка - нъцки. Адва ли е болка за умиране, но все пак ...
- RRSunknown
- Elder God
- Posts: 9514
- Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am
именно.В Арканум класове нямаше, заглавията не бяха ли само за вариантите на автоматичен левълинг?
и тук именно.Нещо което току що ми хрумна - В DAO при настоящия и вероятно краен вариант изключва тотално мулти-класа т.е ако реша че много ми се иска моя Thief да може да хвърля някоя и друга магийка - нъцки. Адва ли е болка за умиране, но все пак ...
Как да не са с акъла си, ако не си спомняте в БГ 1, че май и 2, имаше ето тази гнусотия:Delegat wrote:Хахахахха, тъкмо снощи го видях тоя трейлър и просто бях същиятТия Bioware не са с акъла си, как могат да слагат такива шитни в играта си
Centeol
http://i208.photobucket.com/albums/bb23 ... ldr000.jpg
- armageddon
- Forsaken
- Posts: 2936
- Joined: Tue Jan 13, 2004 10:24 am
Sweet - > Dragon Age Journeys http://blog.bioware.com/2009/10/14/dragon-age-journeys/ & http://blog.bioware.com/2009/10/16/drag ... -2-naming/
Флаш цъкалка по елементи от Dragon Age която на този етап изглежда по яка от "оригинала", не на последно място поради факта че сред основните движещи лица е творителя на Monster's Denедна от най-добрите флаш (псевдо) ролеви игри и невероятен dungeon crawler
Флаш цъкалка по елементи от Dragon Age която на този етап изглежда по яка от "оригинала", не на последно място поради факта че сред основните движещи лица е творителя на Monster's Denедна от най-добрите флаш (псевдо) ролеви игри и невероятен dungeon crawler
- armageddon
- Forsaken
- Posts: 2936
- Joined: Tue Jan 13, 2004 10:24 am
Въпросната флаш игра излязла ли е, не ми се чете по линковете, нямам време уви:(
Романът ако е на обичайното ниво - не, мерси сякаш. И трите неща от подобен род, които съм чел, бяха ноу комент, може би само без Войната на Либърти.
А и светът засега ми е някакъв не особено оригинален, първо искам да го видя игрално.
Романът ако е на обичайното ниво - не, мерси сякаш. И трите неща от подобен род, които съм чел, бяха ноу комент, може би само без Войната на Либърти.
А и светът засега ми е някакъв не особено оригинален, първо искам да го видя игрално.
- armageddon
- Forsaken
- Posts: 2936
- Joined: Tue Jan 13, 2004 10:24 am
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 10 guests