The Comics Topic
Еми принципно думата значи само "басня" на английски. Аз мисля, че пичът я е избрал щото е една и звучи по-яко. Иначе за впечатления - кефят, ма мен и преди това ме кефеха. Тоя път обаче нямам силното желание да ги зарежа. Явно не съм уцелил момента предния път.
And you can't dance with a devil on your back...
Това да се чува.
Наближаваш уан-шота The Last Castle впрочем. Той е в четвъртото ТПБ. Една от най-въздействащите истории при Фейбълите заедно с някои неща от 1001 Nights of Snowfall - графичния роман, който разказва събития отпреди тези в ТПБ-тата, но е добре да го прочетеш след пето-шесто ТПБ някъде.

Наближаваш уан-шота The Last Castle впрочем. Той е в четвъртото ТПБ. Една от най-въздействащите истории при Фейбълите заедно с някои неща от 1001 Nights of Snowfall - графичния роман, който разказва събития отпреди тези в ТПБ-тата, но е добре да го прочетеш след пето-шесто ТПБ някъде.
The Best of Mozart
https://www.youtube.com/watch?v=Rb0UmrCXxVA
https://www.youtube.com/watch?v=Rb0UmrCXxVA
Moridin wrote:Нещо хайпът във форума силно намаля
Копирайтът му е от 2006 г., което съвпада с годината на седмото ТПБ Arabian Nights (and Days).
Абе спокойно можеш да го прочетеш след шестото ТПБ Homelands. Но със сигурност поне след The Last Castle, тоест минимум след четвъртото March of the Wooden Soldiers.
Не става дума за спойлъри. Това са къси истории от по няколко страници, в които се разказва за живота на различни Фейбъли преди нашествието на Противника да ги прогони от земите им и да се озоват в Ню Йорк. Просто ги оценяваш много по-добре след като си попрочел няколко ТПБ-та.
Абе спокойно можеш да го прочетеш след шестото ТПБ Homelands. Но със сигурност поне след The Last Castle, тоест минимум след четвъртото March of the Wooden Soldiers.
Не става дума за спойлъри. Това са къси истории от по няколко страници, в които се разказва за живота на различни Фейбъли преди нашествието на Противника да ги прогони от земите им и да се озоват в Ню Йорк. Просто ги оценяваш много по-добре след като си попрочел няколко ТПБ-та.
The Best of Mozart
https://www.youtube.com/watch?v=Rb0UmrCXxVA
https://www.youtube.com/watch?v=Rb0UmrCXxVA
Moridin wrote:Нещо хайпът във форума силно намаля
Последните осем поста са си за темата на Фейбълите, като гледам. Позволявам си да ги копипейстна там.
The Best of Mozart
https://www.youtube.com/watch?v=Rb0UmrCXxVA
https://www.youtube.com/watch?v=Rb0UmrCXxVA
Moridin wrote:Нещо хайпът във форума силно намаля
- Dr. Horrible
- Forsaken
- Posts: 2932
- Joined: Wed Jul 22, 2009 8:53 am
Аз дочетох последните няколко броя на Бъфи сезон 8 и бях направо шокиран... Доста, доста добри. Направо не знам как ще издържа до брой 31, който излиза след толкова много време...
От No Future For You не се беше случвало осми сезон да ми хареса колкото Angel After the Fall. Жалко, че Ейнджъл комиксите се развалиха след първите 17 броя на Браян Линч... Макар все още да не съм чел 26-ти, де.
От No Future For You не се беше случвало осми сезон да ми хареса колкото Angel After the Fall. Жалко, че Ейнджъл комиксите се развалиха след първите 17 броя на Браян Линч... Макар все още да не съм чел 26-ти, де.
But goddamn,
you got me in love again
you got me in love again
За пауза между броевете на Fallen Angel, че искам удоволствието ми от тях да трае по-дълго - две минисерии от Sandman Presents, писани от Бил Уилингам (Fables, Proposition Player).
The Thessaliad и Thessaly - Witch For Hire. Свързани са смислово и е добре да се четат в тази последователност.
Посветени са на любимия ми персонаж от Сендмена заедно със Смърт - вещицата Тесали. Рисунките на Шон МакМанъс са много подходящи за нея.
Голям кеф бяха.
При Падналия Ангел съм към края на версия 2 (33 броя). Все толкова размазващо.
The Thessaliad и Thessaly - Witch For Hire. Свързани са смислово и е добре да се четат в тази последователност.
Посветени са на любимия ми персонаж от Сендмена заедно със Смърт - вещицата Тесали. Рисунките на Шон МакМанъс са много подходящи за нея.

Голям кеф бяха.
При Падналия Ангел съм към края на версия 2 (33 броя). Все толкова размазващо.
The Best of Mozart
https://www.youtube.com/watch?v=Rb0UmrCXxVA
https://www.youtube.com/watch?v=Rb0UmrCXxVA
Moridin wrote:Нещо хайпът във форума силно намаля
Тия щи ги свия некой ден за четене 
Аз напредвам мъчително с Константин

Аз напредвам мъчително с Константин

„Ние можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че можем да правим всичко от нищо. ... За мен най-лошото в България е чудесното наслаждение, което тук имат хората да се преследват един друг и да развалят един другиму работата.”
От лаптопа малко трудно ще ми ги свиеш.
Виж в изохънта.
За комикси е сравнително добър заместител на демоноида, който продължава да е извън строя.

Виж в изохънта.

За комикси е сравнително добър заместител на демоноида, който продължава да е извън строя.
The Best of Mozart
https://www.youtube.com/watch?v=Rb0UmrCXxVA
https://www.youtube.com/watch?v=Rb0UmrCXxVA
Moridin wrote:Нещо хайпът във форума силно намаля
Днеска си лафих със собственика на комикс-магазинчето (голям пич бтв) и открих интересна закономерност, която за други тук може би е топлата вода, но за мен беше нова информация. Човекът вика, че като опре до сингъл броеве, нищо не може да стъпи на малкия пръст на супергеройските комикси като продажби, но на ниво тпб-та Марвел, ДиСи и прочее го издухват пред неща като Fables или Y the Last Man. Щото суперхироу гийковете идвали всяка седмица чинно да си напазаруват новите броеве, а другите били по-спокойни и си чакали колекциите.
And you can't dance with a devil on your back...
Едно от обясненията е, че нещата на Въртиго обикновено са с планиран завършек от самото начало. Е, има изключения като Хелблейзъра и Фейбълите, но при повечето е така. Демек, има предвидимост.
Освен това Марвъл и ДиСи комикс имат по-високи изисквания за обем продадени бройки и удрят секирата при нива, които са чудесни за по-малките издателства. Пример - Fallen Angel почна при ДиСи, продажбите на версия 1 бяха счетени за недостатъчни, анулираха го, версия 2 почна при IDW и продажбите му там са предостатъчни за изискванията на това издателство.
Имай предвид, че мейнстрийм супергеройските комикси на Марвъл и Ди Си по правило имат доста по-високи продажби от тези на по-малките издателства - тук броя Въртиго и Уайлдсторм, въпреки че са собственост на ДиСи.
Впрочем едно от най-добрите заглавия на Въртиго - Transmetropolitan - е било на ръба на анулирането заради ниските продажби на единични комикси и са го спасили точно много по-добрите продажби на ТПБ-тата.
Освен това Марвъл и ДиСи комикс имат по-високи изисквания за обем продадени бройки и удрят секирата при нива, които са чудесни за по-малките издателства. Пример - Fallen Angel почна при ДиСи, продажбите на версия 1 бяха счетени за недостатъчни, анулираха го, версия 2 почна при IDW и продажбите му там са предостатъчни за изискванията на това издателство.
Имай предвид, че мейнстрийм супергеройските комикси на Марвъл и Ди Си по правило имат доста по-високи продажби от тези на по-малките издателства - тук броя Въртиго и Уайлдсторм, въпреки че са собственост на ДиСи.
Впрочем едно от най-добрите заглавия на Въртиго - Transmetropolitan - е било на ръба на анулирането заради ниските продажби на единични комикси и са го спасили точно много по-добрите продажби на ТПБ-тата.
The Best of Mozart
https://www.youtube.com/watch?v=Rb0UmrCXxVA
https://www.youtube.com/watch?v=Rb0UmrCXxVA
Moridin wrote:Нещо хайпът във форума силно намаля
Е нещо не говорим за едно и също. Човекът казва, че продава по-малко БРОЙКИ от всяко супергеройско тпб спрямо разните не-супергеройски. И обратното със сингъл броевете.
Бтв, вика, че Fallen Angel iм се продавал супер зле и на IDW. Затова и омнибусът е изчерпан - бил е направен в супер малък тираж.
Бтв, вика, че Fallen Angel iм се продавал супер зле и на IDW. Затова и омнибусът е изчерпан - бил е направен в супер малък тираж.
And you can't dance with a devil on your back...
Точно за същото говорим. В горния пост говорех за продажбите на единични комикси.
Марвъл и ДиСи ще анулират комикс, който продава по-малко от 20 000 бройки примерно. За по-малките издателства 10-15-20 000 бройки е съвсем добре.
Затова и Падналият Ангел е на приемливи нива за IDW, но не и за ДиСи.
А как тъй хем се продавал "супер зле", хем омнибусът е изчерпан (макар и с малък тираж)? Щом е изчерпан, значи има някакъв интерес. И отново, "супер зле" за двете големи издателства е едно ниво на продажби, за по-малките - съвсем друго.
Марвъл и ДиСи ще анулират комикс, който продава по-малко от 20 000 бройки примерно. За по-малките издателства 10-15-20 000 бройки е съвсем добре.
Затова и Падналият Ангел е на приемливи нива за IDW, но не и за ДиСи.
А как тъй хем се продавал "супер зле", хем омнибусът е изчерпан (макар и с малък тираж)? Щом е изчерпан, значи има някакъв интерес. И отново, "супер зле" за двете големи издателства е едно ниво на продажби, за по-малките - съвсем друго.
The Best of Mozart
https://www.youtube.com/watch?v=Rb0UmrCXxVA
https://www.youtube.com/watch?v=Rb0UmrCXxVA
Moridin wrote:Нещо хайпът във форума силно намаля
Схванах те, просто не разбирам кво общо има това, че за големите издателства цифрата Х е много/малко, с това, че ЧИТАТЕЛИТЕ на супергеройски комикси предпочитат сингълс пред тпб-та.
А иначе човекът имаше предвид, че е зле и за IDW. Изчерпан е защото е издаден в тираж, който да покрие горе-долу САМО сигурните продажби, които са ниски. Затова половин година след излизането му е абсолютно неоткриваем и дори на старо струва некви луди пари. Защото САМО феновете го имат и не си го дават.
А иначе човекът имаше предвид, че е зле и за IDW. Изчерпан е защото е издаден в тираж, който да покрие горе-долу САМО сигурните продажби, които са ниски. Затова половин година след излизането му е абсолютно неоткриваем и дори на старо струва некви луди пари. Защото САМО феновете го имат и не си го дават.
And you can't dance with a devil on your back...
Да, трябваше да поясня.
Защото по принцип продажбите на единичните комикси в известен смисъл спонсорират издаването на ТПБ-тата, които като съотношение (обем+качество)/цена са по-добрия вариант. Някои фенове подкрепят по този начин любима поредица, особено ако е нова и не е сигурно дали ще се задържи.
За въпросните нови поредици ако феновете приложат т.нар. "tradewaiting", т.е. да чакат ТПБ-тата, може дадена поредица да бъде анулирана поради слаби продажби на ниво единични комикси. Има фенове, които по този начин подкрепят някое второ- или третостепенно заглавие, за да не бъде анулирано.
Освен това феновете на супергеройски комикси не обичат да чакат шест месеца или повече, за да разберат как се развиват събитията с любимите им персонажи. Все едно да кажеш на фен на "Далас" или "Дързост и Красота" да гледа (примерно) по 12 серии накуп с тримесечни паузи вместо по една на седмица.
Принципно тази опасност от анулиране заради ниски продажби съществува и за заглавията на по-малките издателства, но те обикновено изчакват да видят как ще вървят и ТПБ-тата и едва тогава преценяват как върви заглавието цялостно (единични комикси+ТПБ-та). А и както казах, при тях праговете за анулиране са по-толерантни от тези на двете големи издателства.
Затова и дадох примера с Трансметрополитън.
И най-общо казано - супергеройските комикси привличат повече хора на принципа на по-голяма достъпност и качество, предназначено за по-големия общ знаменател. А историите на Въртиго например са по правило по-качествени и по-задълбочени и по-малко хора проявяват интерес.
Като разликата между някои сапунки и някои далеч по-качествени сериали (част от които са анулирани заради ниски рейтинги
).
Плюс това заглавията на Марвъл и ДиСи са далеч по-известни и рекламирани, включително чрез филми и анимации, и хората им дават предимство, когато разпределят свободните си пари. Има я и силата на навика, като купуваш нещо от години, дори да има слаби периоди, да го предпочиташ пред нещо ново, за което не щеш да рискуваш да дадеш пари.
Ето аз например много се колебаех да захвана Fallen Angel и го зачетох само защото харесах Питър Дейвид като автор. Ама се запознах с него от работата му в Марвъл.
Сега това ми е любимият комикс. А вторият е Fables заедно с Jack of Fables. После идва The Boys на Гарт Енис. И едва след това в класацията ми се появява Марвълско заглавие - X-Factor на Питър Дейвид.
Защото по принцип продажбите на единичните комикси в известен смисъл спонсорират издаването на ТПБ-тата, които като съотношение (обем+качество)/цена са по-добрия вариант. Някои фенове подкрепят по този начин любима поредица, особено ако е нова и не е сигурно дали ще се задържи.
За въпросните нови поредици ако феновете приложат т.нар. "tradewaiting", т.е. да чакат ТПБ-тата, може дадена поредица да бъде анулирана поради слаби продажби на ниво единични комикси. Има фенове, които по този начин подкрепят някое второ- или третостепенно заглавие, за да не бъде анулирано.
Освен това феновете на супергеройски комикси не обичат да чакат шест месеца или повече, за да разберат как се развиват събитията с любимите им персонажи. Все едно да кажеш на фен на "Далас" или "Дързост и Красота" да гледа (примерно) по 12 серии накуп с тримесечни паузи вместо по една на седмица.

Принципно тази опасност от анулиране заради ниски продажби съществува и за заглавията на по-малките издателства, но те обикновено изчакват да видят как ще вървят и ТПБ-тата и едва тогава преценяват как върви заглавието цялостно (единични комикси+ТПБ-та). А и както казах, при тях праговете за анулиране са по-толерантни от тези на двете големи издателства.
Затова и дадох примера с Трансметрополитън.
И най-общо казано - супергеройските комикси привличат повече хора на принципа на по-голяма достъпност и качество, предназначено за по-големия общ знаменател. А историите на Въртиго например са по правило по-качествени и по-задълбочени и по-малко хора проявяват интерес.
Като разликата между някои сапунки и някои далеч по-качествени сериали (част от които са анулирани заради ниски рейтинги

Плюс това заглавията на Марвъл и ДиСи са далеч по-известни и рекламирани, включително чрез филми и анимации, и хората им дават предимство, когато разпределят свободните си пари. Има я и силата на навика, като купуваш нещо от години, дори да има слаби периоди, да го предпочиташ пред нещо ново, за което не щеш да рискуваш да дадеш пари.
Ето аз например много се колебаех да захвана Fallen Angel и го зачетох само защото харесах Питър Дейвид като автор. Ама се запознах с него от работата му в Марвъл.

The Best of Mozart
https://www.youtube.com/watch?v=Rb0UmrCXxVA
https://www.youtube.com/watch?v=Rb0UmrCXxVA
Moridin wrote:Нещо хайпът във форума силно намаля
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 2 guests