Dragon Age : Origins
Moderator: AlDim
- RRSunknown
- Elder God
- Posts: 9514
- Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am
Това изречение би било резонно, ако говорехме за друг вид RPG. Такова, което разчита по-малко на итемизация. Dragon Age разчита силно на итемизацията си. Не случайно по всичките им DLC-та пише "иди там, ще намериш едикаквиси итеми", "екипировката на мъртвия крал".RRSunknown wrote:Ами да ти отговоря честно - не ми е минавало през ума да им сменям броните или да ги шаря тип Симс.
Струва ми се, че спориш просто защото ти хареса много играта и отричаш очевиден нейн недостатък. Тази игра няма нужда да я защитават. Предостатъчно добра си е. Но има аспекти, в които има много да се желае.
- armageddon
- Forsaken
- Posts: 2936
- Joined: Tue Jan 13, 2004 10:24 am
- RRSunknown
- Elder God
- Posts: 9514
- Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am
@Амикае - Повярвай ми с невъзможноста за тактическа камера предметите са ми най-малкия проблем. Затова и съм ги заебал и чеша тип Диабло - ако драконите ме затруднят ще пусна на casual и ще реша пробнлема - нито ще загубя история , нито куести нито спътниците ми ще избягат. Не съм фанатик на тема да направя ултимативния герой който гази на nightmare 
@Аrmagedon - точно за това си мислех и го написах за скиловете - малко са, не са замислени добре и са небалансирани.

@Аrmagedon - точно за това си мислех и го написах за скиловете - малко са, не са замислени добре и са небалансирани.
- RRSunknown
- Elder God
- Posts: 9514
- Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am
На първото ми минаване вдигнах повече Dexterity, отколкото ми беше нужно. Иначе малко Cunning, останалото на Str и Constitution.RRSunknown wrote:Като стана дума - какви ви бяха персонажите като цяло - атрибути горе -долу, таланти и развитие и каква ви беше глобалната концепция за бой.
Combat Mastery до край и таланта за диалозите до край. Останалото е whatever.
В битките стандартно. Максимално CC. Изреждам си плавно стъновете, knockbacks, парализи и прочее още в началото. Старая се да не позволявам да ме докосват гадините за максимално дълго. Такива по-тънки стратегии не признавам аз. Да си пазя стамина/мана - не. В тази игра не искаш да ти се проточват битките.
Обикновено когато бия някакъв шампион или бос, се старая да вкарам максимално много Shatter на аддовете. И вражески кастър никога не се оставя без CC. Много вреда може да причини. Много ме кефи, като се бия срещу шампион кастър и много аддове, да ми върже парализа на кастъра. И изведнъж от труден, боя става като всички останали.

- RRSunknown
- Elder God
- Posts: 9514
- Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am
Не можах да разбера само воин ли си?
Last edited by RRSunknown on Mon Feb 15, 2010 5:49 pm, edited 2 times in total.
- RRSunknown
- Elder God
- Posts: 9514
- Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am
При мен (защото май не стана ясно) аз съм воин с два меча ловкост имам 36 колкото за последния талант, кънинг ми е на 16 заради коершъна, всичко останало блъскам на сила. От талантите - двоен удар и моментум са ми активни винаги, като вляза в боя и верднага активирвам берсерка. Лиляна ми пее песента за атака - понеже взема от кънинга и аз аз само кънинг съм и блъскал дава сериозен бонус, Уини ми държи хейст и лекува. Алистър се грижи да стънирва когото може и да държи агро докато аз жъна. Срещу единини като ревенанта тактиката р друга - рипосте за стън, комбото с три удара , стъна на алистър, пак рипосте и така си го държим стъннат докато лилияна ни зарежда с песента за зареждане на стамина.
- RRSunknown
- Elder God
- Posts: 9514
- Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am
- armageddon
- Forsaken
- Posts: 2936
- Joined: Tue Jan 13, 2004 10:24 am
Мойта партия беше подобна на тази на RRS, само че бях rogue с два меча, та вместо Лиляна влачих половин игра Моригън (щото да фрийзва) и после като се сетих да кача същия скил на Уин я разкарах въпросната и влачих Шейл който се оказа учудващо як персонаж. И установих колко безумно било да влача и двете магьосници, ма карай.
RSS, като стана на въпрос за умения, най безумното от всичките е open locks-a което даже не е умение, а е талант. И ни връща на итемизацията, благодарение на която инвестиция от 4 точки и не помня точно кво, носи супер рандъм айтъми, които се дропят ей така и някъв мизерен опит. От всичките съндъците в играта, а се постарах бая и смятам че съм изчегъркал де що има ключалки, ма един интересен предмет нямаше. И това ако не е недосмилица, спрямо жанра като цяло ...
RSS, като стана на въпрос за умения, най безумното от всичките е open locks-a което даже не е умение, а е талант. И ни връща на итемизацията, благодарение на която инвестиция от 4 точки и не помня точно кво, носи супер рандъм айтъми, които се дропят ей така и някъв мизерен опит. От всичките съндъците в играта, а се постарах бая и смятам че съм изчегъркал де що има ключалки, ма един интересен предмет нямаше. И това ако не е недосмилица, спрямо жанра като цяло ...
Аз затова си карах 95% от времето без rogue. Не само заключените сандъци са безумни, а и капаните са доста малко и не точат много. Веднъж се прекарах да обиколя отново един прочистен от гадини dungeon, за да обера заключените сандъци, и повече не повторих, толкова жалка беше плячката.
Sure your parents might think you're a failure
But no one's ever said: "First, let's kill all the tailors"
Don't be a lawyer!
But no one's ever said: "First, let's kill all the tailors"
Don't be a lawyer!
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 7 guests