Dragon Age : Origins

Всичко, което ви вълнува около голфа, бингото и стрип-покера...

Moderator: AlDim

User avatar
RRSunknown
Elder God
Posts: 9514
Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am

Post by RRSunknown » Sun Mar 21, 2010 8:36 pm

Зависи от много неща. Най вече от възможноста за преиграване и уникалноста на нещата които има в играта.

Amikae
Ascendent
Posts: 4199
Joined: Thu Aug 07, 2008 12:07 pm

Post by Amikae » Sun Mar 21, 2010 9:52 pm

RRSunknown wrote:я кажи в дължината на играта включваш ли новия орижин за който чух?
Не го включвам. Но стига вече с тая дължина... Не това ми беше фокуса на коментарите. Просто споменах за колко съм я превъртял.

User avatar
armageddon
Forsaken
Posts: 2936
Joined: Tue Jan 13, 2004 10:24 am

Post by armageddon » Sun Mar 21, 2010 10:02 pm

Нов ориджин няма - в смисъла на оригинала. Разликата (в рамките на първите два три часа игра) м/у нов герой и стария са в рамките на 2-3 реплики. Крайно безидеен е като цяло експанжъна (соу фар) но приятен за игра.

Силно съм разочарован от липсата на нов музикален фон, той стария си е доста добър, но след като го слушах там 40на часа се предполагаше да чуем нещо ново. Мега тъпо е че новите 3 скила, които биха попълнили някой от дупките от предната игра в тази насока няма да могат да се позлват за евентуално преиграване поради нелепия левъл рикуайърмънт от 20. Новите персонажи соу фар са нема такива парцали просто, добре че разговорите с тях и изобщо включванията са сведени до минимум. Същото се отнася с пълна сила и за джуджето от основната кампания с три идеи по малоумен е.

User avatar
Muad_Dib
Shadowdancer
Posts: 10972
Joined: Mon Oct 04, 2004 3:12 pm

Post by Muad_Dib » Mon Mar 22, 2010 12:29 am

Само няколко неща ще напиша сега, утре като я врътна ще пиша стабилен пост, че пак доста глупости се изписаха.

Амикае: Между Нормал и Найтмеър разликата била 20 минути??? Моля ти се по-сериозно. И оригиналната игра, и експанжънът на нормал са пълна комедия и на мен поне са ми прекалено лесни. Хубаво, че сподели как героят ти е непобедим, но на нормал :wink:

Нашият щатен експерт Армагедън: Моля ти се скрий някъде. Огрен беше най-забавният персонаж на оригинала (който не е съгласен просто не го е имал достатъчно в партито си). Новите наистина са малко вяли, но Велана и Сигрун са доста приятни, както и Натаниъл. Разговорите Сигрун-Огрен са е баси кефа за слушане:))).

Никой дотук не обърна внимание, че графиката от арт гледна точка е пипната жестока в експанда. Амарантин>>>Денерим и то бай фар.

Amikae
Ascendent
Posts: 4199
Joined: Thu Aug 07, 2008 12:07 pm

Post by Amikae » Mon Mar 22, 2010 12:49 am

Ех сега ще ме караш да правя клипове как вземам един и същи бой на различни трудности ли? :wink:

Напълно съм съгласен с теб за арта. Невероятен е! Амарантин, Блакмарш, онзи джуджешки тайг и т.н. Просто изключително. Те не случайно казаха, че с този експанжън ще покажат какво може енжина им.

Иначе на мен лично Огрен и Сигрун ми харесаха страшно много. Ще ми се Сигрун да се появи отново в бъдещи игри, но не мисля, че е много вероятно. Андерс също е пич с мистър pounce-a-lot! :lol:

User avatar
Muad_Dib
Shadowdancer
Posts: 10972
Joined: Mon Oct 04, 2004 3:12 pm

Post by Muad_Dib » Tue Mar 23, 2010 10:43 am

Минах го и аз експанжъна. Общо взето 17 часа и половина и 32лвл и 2/3 за мен, което за игра за 44 лева оригинална за ПЦ си е страшно добре. Но изръшках де що има сайдкуест без 2-3, от които един се бъгна а два ме домързя да ги търся. Впечатленията ми съвсем накратко ще ги драсна тук, че с тия ревюта само аз си пиша в темата с ревютата.

+ Байо яко са пипнали нещата от арт гледна точка както писахме по-горе, но уви играта е станала мааалко по-тежка
+ Новите таланти, класове и специализации просто си рутят и няма празно, например легионер-скаут, спирит уориър, гардиън, батълмейдж - всичките тези цепят много, а новите скилове на основните класове също нямат празно - например страхотния Second Wind или пък Unending Flurry na rogue====> следователно най-силният аспект на оригинала, а именно геймплея по време на битки доставя още по-голям кеф
+ Новата крафтинг професия (Runecrafting) ме е занимавала поне около час да си правя рунички за брони и оръжия, да не споменавам, че накрая открих чрез нея врътка за безкраен голд (печалба от вендорване на крафтнати руни)
+ Итемизацията е убийствено добра, даже прекалено добра, защото яките предмети са буквално през 10-20 минути, което е баси контрастът с оригинала
+ Няколко страхотни изключително запомнящи се битки, особено тази със Спирит Дракона или пък инферно голема
+ Новите гадинки - Children - в различните им форми са доста гнусни и добре измислени
+ Историята въобще не е по-зле от оригинала, ами за 3 пъти по-кратка игра си е направо доста по-добре и е сравнително оригинална на фона на DA:O
+ Някои от новите персонажи много кефят - Justice + Sigrun
+ Върнали са най-забавният тип от оригинала - Огрен, за дължително го дръжте в групата за нон-стоп олигофрении
+ Легална възможност за retrain срещу 6 голд
+ Цифромания - в Awakening има повече предмети с по-яки статсове, повече нива за качване, голдът буквално се лее (15 голд награда за сайд-куест, който се прави за отрицателно време...)


- Никаква нова музика или поне липса на запомняща се такава
- Всичко седи доста изкуствено и съшито с бели конци, да не споменавам, че локациите макар и оригинални са по-красиви копия на такива от предната част (да, дори и Блекмарш го има - блатото в самото начало, където после се ходи при Флемет, просто не е толкова тъмно)
- Някои от новите персонажи смучат здраво - Велана и Андерс, чийто озвучител толкова не му пука и толкова му се спи, че направо е тъжно
- Сравнително малко диалози и почти никакви възможности за минаване на куестове или битки без бой до побъркване
- Цифромания - в един момент купищата голд и яки предмети правят така, че партито ти става относително безсмъртно, което ни води до:
- Прекалено ниска трудност цялостно за експанжъна - просто забравете да играете на нормал, защото интрига няма абсолютно никаква, горе-долу и на хард също

User avatar
RRSunknown
Elder God
Posts: 9514
Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am

Post by RRSunknown » Tue Mar 23, 2010 10:45 am

Току що ме убеди да си го взема . :wink:

Amikae
Ascendent
Posts: 4199
Joined: Thu Aug 07, 2008 12:07 pm

Post by Amikae » Tue Mar 23, 2010 5:13 pm

Между другото играл си 4 часа повече от мен, а си левел по-малък?! :shock: Започнах играта на 21-ви, а завърших почти 34. Как стават тия работи не ми е ясно.

User avatar
RRSunknown
Elder God
Posts: 9514
Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am

Post by RRSunknown » Tue Mar 23, 2010 5:15 pm

Ниво на трудност?

Amikae
Ascendent
Posts: 4199
Joined: Thu Aug 07, 2008 12:07 pm

Post by Amikae » Tue Mar 23, 2010 5:34 pm

RRSunknown wrote:Ниво на трудност?
Нормал.

User avatar
RRSunknown
Elder God
Posts: 9514
Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am

Post by RRSunknown » Tue Mar 23, 2010 5:48 pm

не ме разбра - това беше отговора ми на въпроса ти за времето а не въпрос към теб. Защото знам че muad dib жули само на Nightmare.

Amikae
Ascendent
Posts: 4199
Joined: Thu Aug 07, 2008 12:07 pm

Post by Amikae » Tue Mar 23, 2010 5:53 pm

RRSunknown wrote:не ме разбра - това беше отговора ми на въпроса ти за времето а не въпрос към теб. Защото знам че muad dib жули само на Nightmare.
Само дето мен не ме очудваше толкова времето, колкото разликата в левъла. След като и двамата сме почнали от 21-во ниво как така се различаваме с 1 левел? И не ме карайте да ви показвам, че разликата на превъртане между Normal/Nightmare ще е почти несъществена. Защото ще го направя, като си взема видео картата от сервиз. Muad може да е прекарал време в правене на други неща, като крафтене примерно. Той каза, че е прекарал поне 1 час в runecrafting, аз не съм прекарал повече от 10 минути.

Но по-интересна ми е разликата в левела и на какво се дължи тя. Може би:
Spoiler: show
Към края на играта аз избрах да спася Амарантин. Там имаше стабилно количество Darkspawn, не знам дали няма да има някаква разлика, ако се избере да се върнеш и да защитиш Vigil's Keep.

User avatar
Muad_Dib
Shadowdancer
Posts: 10972
Joined: Mon Oct 04, 2004 3:12 pm

Post by Muad_Dib » Tue Mar 23, 2010 6:11 pm

Аз избрах същото на края на играта. 100% съм сигурен, че ако не пратиш войници да пазят минюрите и да не ходят по нивите може да спасиш всичко. Еми нз защо сме различни нива, може да си бил по-близо до 22 от мен в началото. Аз последната битка на найтмеър не можах да я мина (или по-скоро нямах един излишен час да се занимавам) и там се пуснах на хард, така че за разликата въобще не си прав, няма какво да го спорим.

Загубил съм повече време, защото имам поне един час седене и пресмятане в runecrafting екрана докато всичките ми станаха с парагон руни по тях. А и освен това като открих легалния чийт с безкрайното злато си направих някъде около 500 голд, за да купя и последните останали благи предмети по вендорите.

User avatar
armageddon
Forsaken
Posts: 2936
Joined: Tue Jan 13, 2004 10:24 am

Post by armageddon » Tue Mar 23, 2010 8:00 pm

Рюнкрафтенето верно много време гълта, по дяволите, и особено се дразна от 2 неща - в крафтинг менюто нито ти дава ефекти и статистики на руните, а и пльосва рецептите според реда на намирането/закупуването от магазина.

User avatar
Muad_Dib
Shadowdancer
Posts: 10972
Joined: Mon Oct 04, 2004 3:12 pm

Post by Muad_Dib » Tue Mar 23, 2010 10:19 pm

Да, тези два неща са страшно досадни....Най-после направиха яка и смислена крафтинг професия, но уви със стария помитащо недоклатен интерфейс.

Who is online

Users browsing this forum: Ahrefs [Bot] and 1 guest