Mass Effect 2
Moderator: AlDim
- The Dragon
- Elder God
- Posts: 9062
- Joined: Wed Jan 14, 2004 9:03 pm
С Infiltrator и якия снайпер последната мисия ми се видя почти разходка. Особено като взех Legion с мен - с два снайпера и AP Ammo Харбинджъра просто го попиляхме от бой отново и отново. Какъвто е бавен, докато дойде наблизо вече сме му утрепали дрновете, а после и него го убиваме като две и две пет. Направо лека скука беше до последния бой където все пак успяха да ме убият два пъти някак.
Ridcully: "A few twenty-mile runs and the Dean'd be a different man."
Bursar: "Well, yes. He'd be dead."
Ridcully: "He'd be healthy."
Bursar: "Yes, but still dead."
Bursar: "Well, yes. He'd be dead."
Ridcully: "He'd be healthy."
Bursar: "Yes, but still dead."
- herairness
- Jaghut Tyrant
- Posts: 1983
- Joined: Tue Oct 04, 2005 10:43 am
- Location: varna
Това ако е вярно, много ще му се израдвамAmikae wrote:http://pc.ign.com/articles/107/1072511p1.html


- The Dragon
- Elder God
- Posts: 9062
- Joined: Wed Jan 14, 2004 9:03 pm
Абе кажи-речи всички класове са страхотни, но и аз сега си преигравам с вангард и кефи много. Комбинацията от Pull и Charge е изключително ефективна и прави солджъра за смях в повечето ситуации.
Бтв има нещо, което много ме дразни - инсинерейт и уарп ачийвментите са адски бъгави. Правя точно това, което се изисква, но играта реално го засича веднъж на всеки 3-4 пъти.
Бтв има нещо, което много ме дразни - инсинерейт и уарп ачийвментите са адски бъгави. Правя точно това, което се изисква, но играта реално го засича веднъж на всеки 3-4 пъти.
За ачийвмънта се отчитат само, когато incinerate примерно премахне армора на някоя гад. Дори мъничко армор да има и му набиеш incinerate би трябвало да го отчете.AlDim wrote:Абе кажи-речи всички класове са страхотни, но и аз сега си преигравам с вангард и кефи много. Комбинацията от Pull и Charge е изключително ефективна и прави солджъра за смях в повечето ситуации.
Бтв има нещо, което много ме дразни - инсинерейт и уарп ачийвментите са адски бъгави. Правя точно това, което се изисква, но играта реално го засича веднъж на всеки 3-4 пъти.
Edit: За таймера на сайтовете на BioWare:
"Близо от седмица на сайта на BioWare бе заложен часовник с обратно отброяване, който вся смут и интересни подозрения в гейм обществото. Късно снощи отброяването спря и за голяма изненада на всички нас - нова игра или продължение на поредица не бе обявена, но пък за сметка на това видяхме интересно предложение от BioWare, а именно BioWare Bazaar.
Какво всъщност ще представлява този базар? Това е поредица от онлайн аукциони, в които няма да се плаща с пари, а с точки. Продуктите, за които ще могат феновете да наддават надброяват 400, като от компанията обещават и много изненади.
"Първото наддаване ще започне на 9-ти април, като продуктите ще бъдат сменяни на всеки 15 минути. Търгът ще приключи на 10-ти, така че информирайте всички ваши приятели да се присъединят към това интересно начинание.", посъветваха от BioWare.
За повече информация относно самите точки можете да отидете на сайта на компанията, като се изисква да имате акаунт в мрежата на BioWare
Лошата новина е, че за нас всъщност търг няма да има, тъй като облигирани да участват в него до момента са само и единствено жителите на САЩ."
Знам, точно това и правя. Понякога отчита, когато свалиш цялата броня/щит/бариера, по-често не. Понякога отчита, когато свалиш част от тях, по-често не. Да не говорим за tactician ачийвмента, който беше също толкова безумен - там с часове се опитвах да издрапам с комбиниране на pull и warp, докато накрая не установя, че с грухане на pull отново и отново на едни и същи врагове работата става за минути. Абе безумно бъгава работа... А като става въпрос за бъгове, месеци след пускането на играта все още не са оправили някои от най-често срещаните. Примерно за втори пореден път ми се случва при битката между Самара и Моринт да ми изчезне звука, та трябва да лоудвам, за да се оправи.Amikae wrote:За ачийвмънта се отчитат само, когато incinerate примерно премахне армора на някоя гад. Дори мъничко армор да има и му набиеш incinerate би трябвало да го отчете.
Други две критики при преиграването. Всичко друго е изключително забавно, но на второ четене сканирането на планетите УБИВА с хедшот! Другият проблем - ренегейд изборите са изключително непостоянни, за разлика от парагона. Явно Bioware не са били особено наясно дали да изграждат Хан Соло персонаж или Дарт Вейдър. На места карат с тематика "благ outlaw", на други - "задникоритащ outlaw", на трети - "completely evil crazy person", а на четвърти - просто рандъм отговори, които ти дават ренегейд или парагон просто така. Това последното ме връща към може би основната ми критика към играта, а именно - всичко е структурирано като някаква дървена формула, поради което действието не се развива по достатъчно "естествен" начин, както сме виждали в десетки други игри, включително на Bioware (Baldur's Gate 2 примерно). Всеки избор в диалозите е подчинен на парагон/ренегейда и всеки персонаж е изграден с една и съща базова схема на развитие - прибавяне в екипа, дрънкане, странична мисия, евентуален романс. По това си личи до каква степен Bioware са затънали в KotOR формулата си, та чак е станала на конвейр. Всичко е с изключително качество, страхотни историйки и т.н., но в края на краищата е почти стерилно.
Как да е, ако оставим тези още по-явни на второ преиграване проблеми, играта си остава наистина огромна и битките са все така безкомпромисно мажещи. Също както в първата игра, разните биотик и тек пауъри придават уникален собствен характер на иначе вдъхновената от Gears стрелба.
И надявам се мисиите с новата персонажка да си струват (поне колкото Заид, да речем), защото тези с Hammerhead-а бяха най-скапаните в цялата игра и то с много. Деба, толкова ли е трудно просто да препишат количките от Halo или Gears и да сложат пак един отворен сетинг като в първата част.
Проблем със звука на Самара/Моринт не съм имал аз. Иначе за Tactician наистина е малко дразнещо, като не винаги хваща, но го направих с Pull/Throw. Не отне кой знае колко време.
За стерилността си прав, има го тоя момент и сигурно щеше да лъщи в някоя друга игра, но тук не особено. Не че не искам да се поработи над това за 3-тата игра. Дори подозирам, че може и да попроменят изпитаната формула, но кой знае?
Едит: Сорка, че не задълбах много за стерилността, но отдавна не съм гледал мач, а съм се наканил тази вечер да гледам Байерн - Манчестър.
Та може по-късно да коментирам повечко по този въпрос.
За стерилността си прав, има го тоя момент и сигурно щеше да лъщи в някоя друга игра, но тук не особено. Не че не искам да се поработи над това за 3-тата игра. Дори подозирам, че може и да попроменят изпитаната формула, но кой знае?

Едит: Сорка, че не задълбах много за стерилността, но отдавна не съм гледал мач, а съм се наканил тази вечер да гледам Байерн - Манчестър.

Who is online
Users browsing this forum: Bing [Bot] and 1 guest