иначе,сори,че така но съм нова не ви знам що за личности сте мислих,че нещо се ебаваш
Страстите христови
Еми не, просто се получи забавно съвпадение между аватара и мнението ти и го отбелязах, мислех, че може да е нарочно. А иначе аз щях да си изляза просто щото ме беше гнус и се зачудих за какъв дявол се подлагам на това и какво ми носи всъщност, ако дори не ми е интересно...
And you can't dance with a devil on your back...
Най-забавното и едновременно с това точно ревю на филма, на което съм попадал.Isn't two hours just a little too long for a snuff film?
Mel "It's raining blood, hallelujah" Gibson continues his holy quest to provide head start assistance to medical students the world over. And now he gives us his take on the greatest story ever told a couple bazillion times. Naturally, as a "conservative" Catholic, Mel believes in interpreting Jesus' values of peace and love by treating the audience to extremely graphic and protracted depictions of the most hideous tortures imaginable--all in spine rattling digital cinemascope and THX Dolby surround sound. At least he's not preaching a message; he's making Dawn of the Dead seem like a Labor Day picnic. The idea that this spectacular viscera fest is "realistic" is beside the point--the fetishistically rendered and copious attention to physical detail bears all the hallmarks of a sick mind--a mind determined that the audience share joyfully in gratuitous ultraviolence. Also beside the point is the charge that the film is anti-Semitic--it's anti-everybody, except maybe for psychotic sado-masochists.
The Spanish Inquisition corollary operates here: excruciating pain and an ugly execution are good for the soul. Ergo, I seem to be mistaken about what era we're living in, I thought this was the 21st century but it seems as if the clock has been reset to be medieval Europe, or perhaps ancient Rome, when people being torn apart by wild animals or being slowly dismembered to death was the primeval equivalent of Public Television.
Gibson brooks no compromises on his dementia. As far as he's concerned, even his own wife (an Episcopalian) is going to hell, and frankly, I'll be happy to join her as long as it keeps me as far away as possible from a gore-worshipping psycho like him.
Sure your parents might think you're a failure
But no one's ever said: "First, let's kill all the tailors"
Don't be a lawyer!
But no one's ever said: "First, let's kill all the tailors"
Don't be a lawyer!
Безсмислено е, защото няма да си промениш мнението, дори да обясня какво съм видяла ценно във филма :)
Струва ми се, че именно като заставя зрителя да преживее последните часове директно и грубо, този филм успява да каже нещо, което сме забравили. Иначе щеше да бъде поредната библейска продукция. Гледали сме ги на килограм и нямат никакво въздействие. Вече няма ефект да ти разказват за страданията, трябва да ги преживееш, за да разбереш. За мен поне това беше идеята - да осъзнаеш, че Исус също може да си излезе по средата на филма, но не го прави, в името на нещо си.
Отделно имаше просто хубави неща като сцената в градината в началото, начинът, по който разни хора от време на време се оказваха втренчили поглед в Исус - ей така, между другото; разкошният Сатана и кадърът със сълзата на Бога, който много ми хареса. Липсата на религиозна истерия за сметка на нормалните емоции.
Струва ми се, че именно като заставя зрителя да преживее последните часове директно и грубо, този филм успява да каже нещо, което сме забравили. Иначе щеше да бъде поредната библейска продукция. Гледали сме ги на килограм и нямат никакво въздействие. Вече няма ефект да ти разказват за страданията, трябва да ги преживееш, за да разбереш. За мен поне това беше идеята - да осъзнаеш, че Исус също може да си излезе по средата на филма, но не го прави, в името на нещо си.
Отделно имаше просто хубави неща като сцената в градината в началото, начинът, по който разни хора от време на време се оказваха втренчили поглед в Исус - ей така, между другото; разкошният Сатана и кадърът със сълзата на Бога, който много ми хареса. Липсата на религиозна истерия за сметка на нормалните емоции.
PICARD: Now, are we progressing, Mister La Forge?
LAFORGE: About like you'd expect, sir.
PICARD: Splendid. Splendid. Carry on.
LAFORGE: About like you'd expect, sir.
PICARD: Splendid. Splendid. Carry on.
Ми хубавите неща бяха примерно, че филмът успява да покаже нещата по един по-малко месиански начин... ам, по-близък до читателя, макар и не точно готин, нали. Също и образа на дявола - не оня смешния и косматия, ами някаква еманация на зло и порок. И беше много стилно заснет, колкото и това да е второстепенно.
I don't wanna die
But I ain't keen on living either
But I ain't keen on living either
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 2 guests

