Deadwood
Deadwood
Определено е от най-добрите уестърнски неща, които съм гледал последно време, макар че често клони към долнопробен сапун. Така де, сапун с цици, пищаци и коксъкъри.
Може би най-якото нещо в целия сериал е Ian McShane, който прави отвяваща задникоритаща роля и грубо отнема сцената от Тим Олифънт, който май може само да гледа оцъклено като еленче пред фаровете на тръгнал да го гази ТИР.
Жената не гледа с мен, но като го види McShane на екрана неизбежно се ококорва и заслушва, просто тоз пич не може да бъде игнориран.
Сега съм към края на трети сезон, който не е толкова добър, колкото ми се иска, за съжаление. Развитието е достатъчно интересно, обаче вече няколко епизода се тегли безбожен локум, което е престъпно за сериал с 36 епизода. Първите два сезона определено ми харесаха повече.
Как да е. Не е баш на нивото на други HBO неща като Rome или Band of Brothers, но се доближава, което си е голям комплимент.
Може би най-якото нещо в целия сериал е Ian McShane, който прави отвяваща задникоритаща роля и грубо отнема сцената от Тим Олифънт, който май може само да гледа оцъклено като еленче пред фаровете на тръгнал да го гази ТИР.
Жената не гледа с мен, но като го види McShane на екрана неизбежно се ококорва и заслушва, просто тоз пич не може да бъде игнориран.
Сега съм към края на трети сезон, който не е толкова добър, колкото ми се иска, за съжаление. Развитието е достатъчно интересно, обаче вече няколко епизода се тегли безбожен локум, което е престъпно за сериал с 36 епизода. Първите два сезона определено ми харесаха повече.
Как да е. Не е баш на нивото на други HBO неща като Rome или Band of Brothers, но се доближава, което си е голям комплимент.
След чудесният първи и също толкова зарибяващия втори сезон, трети беше тотална торба с лайна и честно казано ме е яд, че въобще си загубих времето с него. Сериалът вкара цял куп безсмислени персонажи и действия, отнемайки всякаква кохерентност от действието, заточи някакви безцелни локуми и накрая привърши по възможно най-тъпия начин. В нищото. Ясно е, че са го резнали, но това не е никакво оправдание, а и май е добре дошло, предвид дъното, до което беше достигнал.
След подобен завършек няма как да не остана отвратен от претенциите без покритие и въобще целия псевдо-реализъм. Искрено ме съмнява да се пробвам с повторно гледане.
След подобен завършек няма как да не остана отвратен от претенциите без покритие и въобще целия псевдо-реализъм. Искрено ме съмнява да се пробвам с повторно гледане.
- la sonrisa
- Smallfolk
- Posts: 8
- Joined: Sun Mar 13, 2011 7:31 pm
- Contact:
Мен пък Deadwood доста ме изкефи. Към края на трети сезон съм и само ме е яд, че сериалът не е довършен. Иначе за Ian McShane няма к'во да говорим - просто кърти, чисти и извозва Много се кефя, че ще го гледам в новия "Карибски пирати". Рових се в нета и попаднах на това Deadwood:Homepage.Иначе бая смях падна с походката и поведението на Олифънт.
Where I go I just don't know
I got to got to gotta take it slow.
When I find my piece of mind
I'm gonna give you some of my good time.
I got to got to gotta take it slow.
When I find my piece of mind
I'm gonna give you some of my good time.
- la sonrisa
- Smallfolk
- Posts: 8
- Joined: Sun Mar 13, 2011 7:31 pm
- Contact:
Вчера си го започнах най-сетне на чисто и след първия епизод искам да кажа, че съм яко размазан. Знаех си, че има защо да си пазя последния "голям" сериал на ХБО, който не съм гледал Йън Макшейн ЖЪНЕ и ги прави на БАЛИЧКИ:) Костюмите, съпортинг каста, музиката, атмосферта, всичко много цепи и се надявам нивото да се задържи такова и занапред.
Аз го изгледах преди няколко месеца. Ал наистина е един от най-култовите персонажи, създавани въобще изобщо и Иън Макшейн е бог. От другите персонажи също има гениални образи и гениални актьорски изпълнения. Има и някои не чак толкова гениални - примерно Тимъти Олифант не се справи особено добре с персонажа си, колкото и да се кокореше и пулеше срещу камерата. Сетингът е изумителен. Обаче сюжетът ми се видя малко безпосочен и на доста персонажи им се случиха някви неща, от които нямаше никакви смислени последствия. Предполагам, причината е в теслата, която са ударили на сериала. Доста жалко за което. Александър има критики към ниското качеството в 3тия сезон, които аз не споделям, щото той ми беше сравним с първите два. Но е очевидно до болка, че е било планирано още нататък.
При всички положения обаче не мога да наредя Deadwood до The Wire примерно.
PS. Cocksucker!
При всички положения обаче не мога да наредя Deadwood до The Wire примерно.
PS. Cocksucker!
Доста съм съгласен на фона на досега изгледаното. Олифант ми е яко рандъм на мен, особено като съм гледал един сезон Justified, където играе по абсолютно същия начин абсолютно същия персонаж. Ако трябва да съм честен ми беше много по-симпатичен актьор в бозици като "A Girl Next Door". Можеше да направят Бълок къде-къде по-интересен персонаж с друг актьор, но и доста пренаписани реплики и роля в цялата история.
Deadwood определено не е сериал, в който случващото се може да се разглежда по такъв начин, по който се разглежда случващото се в Бъфи примерно. Това е много над обикновената ситуационност и онзи цитат на MD отгоре е много ярък пример за това, както и за самата същност на сериала.
Бълок/Олифънт, макар и с известни резерви, е работещ образ/актьор. Аз нямам кой знае колко претенции към начина, по който ролята е изнесена. Има го най-важното - усещането за трупащо се под повърхността напрежение, което всеки момент може да експлодира и никога нямаш идея как. Има го и усещането за човек от друго време, попаднал в центъра на невъобразим хаос - и това идва не чак толкова от думите му, колкото от това как се държи в невербалната комуникация с героите, сетинга и камерата. Тая лаконичност, пестеливост, прецененост... дори дървеност - са много добре напипани. (Нямам впечатления от него от друго място, освен май от нелепото Умирай трудно 4.)
Бълок/Олифънт, макар и с известни резерви, е работещ образ/актьор. Аз нямам кой знае колко претенции към начина, по който ролята е изнесена. Има го най-важното - усещането за трупащо се под повърхността напрежение, което всеки момент може да експлодира и никога нямаш идея как. Има го и усещането за човек от друго време, попаднал в центъра на невъобразим хаос - и това идва не чак толкова от думите му, колкото от това как се държи в невербалната комуникация с героите, сетинга и камерата. Тая лаконичност, пестеливост, прецененост... дори дървеност - са много добре напипани. (Нямам впечатления от него от друго място, освен май от нелепото Умирай трудно 4.)
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 2 guests