Гледано напоследък, Part IV
Moderator: Moridin
Реших да си припомня старите, но златни. А те са:
EQUILIBRIUM
http://www.imdb.com/title/tt0238380/
AEON FLUX
http://www.imdb.com/title/tt0402022/
THE ISLAND
http://www.imdb.com/title/tt0399201/
THE FIFT ELEMENT
http://www.imdb.com/title/tt0119116/
ULTRAVIOLET
http://www.imdb.com/title/tt0370032/
Добре де - последния може би е намерил място тук вместо Resident Evil сериите, но все пак се е доредил нали [/url]
EQUILIBRIUM
http://www.imdb.com/title/tt0238380/
AEON FLUX
http://www.imdb.com/title/tt0402022/
THE ISLAND
http://www.imdb.com/title/tt0399201/
THE FIFT ELEMENT
http://www.imdb.com/title/tt0119116/
ULTRAVIOLET
http://www.imdb.com/title/tt0370032/
Добре де - последния може би е намерил място тук вместо Resident Evil сериите, но все пак се е доредил нали [/url]
"Information is the most dangerous explosive known to mankind!"
J.Horovitz
J.Horovitz
Причиних си по някаква неясна причина The Scorpion King 3: Battle for Redemption Не може да покрие санитарния минимум дори...
„Ние можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че можем да правим всичко от нищо. ... За мен най-лошото в България е чудесното наслаждение, което тук имат хората да се преследват един друг и да развалят един другиму работата.”
Гледах аз тия дни да сваля нещо от замундата и видях, че Скорпион кинг е сред най-сваляните. Замислих се дали да не го сваля, но добре че не го направих.
Но пък моята грешка беше, че дръпнах една друга трагедия: Принцеса за Коледа. Викам си - да погледам малко коледна бозица. Е то бива бозица, ама това не можах да го гледам повече от десет минути - безумнииите дървета. После го прецъках набързо докрай и общо взето беше повече от трагично. После си свалих някакво японско коледно филмче, което беше също толкова трагично, но все пак го изгледах докрай (Хайскул дебют или нещо такова). Все едно гледаш аниме, ама наживо и не, определено техниките от анимето НИКАК не ставаха в този филм.... ><
Но пък гледах два симпатични романтични - Един ден с Ан Хатауей и Романтика и цигари (или нещо подобно) със Сюзън Сарандан и Кейт Уинслет. И двата филма се оказаха неочаквано тъжни, но пък на Кейт ролята й беше умопомрачително сладка :Д
Но пък моята грешка беше, че дръпнах една друга трагедия: Принцеса за Коледа. Викам си - да погледам малко коледна бозица. Е то бива бозица, ама това не можах да го гледам повече от десет минути - безумнииите дървета. После го прецъках набързо докрай и общо взето беше повече от трагично. После си свалих някакво японско коледно филмче, което беше също толкова трагично, но все пак го изгледах докрай (Хайскул дебют или нещо такова). Все едно гледаш аниме, ама наживо и не, определено техниките от анимето НИКАК не ставаха в този филм.... ><
Но пък гледах два симпатични романтични - Един ден с Ан Хатауей и Романтика и цигари (или нещо подобно) със Сюзън Сарандан и Кейт Уинслет. И двата филма се оказаха неочаквано тъжни, но пък на Кейт ролята й беше умопомрачително сладка :Д
shadow dance nikoga ne luje
Sherlock Holmes: A Game of Shadows - по-добър от първия, сериозно зарибителен(това, че го гледах на кино помага). Гай Ричи вече не е Гай Ричи, но все пак прави хубави филми.
8/10
Rise of the Planet of the Apes - предвид ниските ми очаквания маже с масло и мармалад Толкова малко сюжетни дупки и нагласяния, че чак се замислям дали да не простя на франчайза за полицейските коли и статуята от края на предния филм(да, и на мен не ми харесва, но технически е филм)
8/10
Lucky Number Slevin - неочаквано се оказа кадърен, че чак готин
8/10(кефометърът обаче макс до 7 удря)
Skyline - представяте ли си, че на български са развалили даже заглавието, едно от малкото добри неща в този филм. Имайки предвид, че е режисиран от VFX supervisor-и ефектите са добри, където ги има. Началото на филма е рипофф от The Room, после почва да рипва и от War of the Worlds (който не мога да понасям неме интересе, че е толку яку режисиран, пълен е с логик и плот дупки)
Все пак му признавам, че за първи път виждам атомна бомба
5/10
8/10
Rise of the Planet of the Apes - предвид ниските ми очаквания маже с масло и мармалад Толкова малко сюжетни дупки и нагласяния, че чак се замислям дали да не простя на франчайза за полицейските коли и статуята от края на предния филм(да, и на мен не ми харесва, но технически е филм)
8/10
Lucky Number Slevin - неочаквано се оказа кадърен, че чак готин
8/10(кефометърът обаче макс до 7 удря)
Skyline - представяте ли си, че на български са развалили даже заглавието, едно от малкото добри неща в този филм. Имайки предвид, че е режисиран от VFX supervisor-и ефектите са добри, където ги има. Началото на филма е рипофф от The Room, после почва да рипва и от War of the Worlds (който не мога да понасям неме интересе, че е толку яку режисиран, пълен е с логик и плот дупки)
Все пак му признавам, че за първи път виждам атомна бомба
- Spoiler: show
5/10
There are no rules! I'm gonna get you!
Много го уважавам последният филм, и за мен е една от най-добрите роли на Мила Йовович. И един от най-добрите сай-фай. Перфектна е в ролята. За мене в тази компания нямат място всички,само донякъде Острова и Равновесие. Другите са пълна боза и тъпня, въпреки, че в Елемента пак играе Йовович, която почти няма слаб филм.Nebulas wrote:Реших да си припомня старите, но златни. А те са:
EQUILIBRIUM
http://www.imdb.com/title/tt0238380/
AEON FLUX
http://www.imdb.com/title/tt0402022/
THE ISLAND
http://www.imdb.com/title/tt0399201/
THE FIFT ELEMENT
http://www.imdb.com/title/tt0119116/
ULTRAVIOLET
http://www.imdb.com/title/tt0370032/
Добре де - последния може би е намерил място тук вместо Resident Evil сериите, но все пак се е доредил нали [/url]
Ми и аз го гледах и го помня сравнително добре. Джуниър и Лоу си бяха на ниво, както и жената на Уотсън,. Камеото на Стивън Фрай беше велико, Нууми Рапас и Ричи сигурно не знае за какво я е сложил. Отново яки екшън сцени, както и доста хумор. Хилих се супер много на сцената с коня и с картечницата във влака. Мориарти беше доста добър също. Като цяло т'ва е правилния ентъртейнмънт филм.
И сега чакам да гледам The Girl With The Dragon Tattoo...
И сега чакам да гледам The Girl With The Dragon Tattoo...
What's a goon to a goblin? What's a shooter to a shotta?
I can boom shakalaka your medulla oblongata
I can boom shakalaka your medulla oblongata
Гледах The Adjustment Bureau. Много ми напомня на Born, може би заради Мат Деймън, но с лек романтичен привкус. Има действие, но не оня бурен екшън от Борн, а романтичнат страна е поносима. Все пак правен е по произведение на Филип Дик и вероятно можеше да е малко по-футуристичен. Или точно фактът, че не е, го прави толкова реален
"Information is the most dangerous explosive known to mankind!"
J.Horovitz
J.Horovitz
Новия Treasure Island с Еди Изард Налазвайте заслужава си
„Ние можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че можем да правим всичко от нищо. ... За мен най-лошото в България е чудесното наслаждение, което тук имат хората да се преследват един друг и да развалят един другиму работата.”
И тъй като имаме най - шибаното кино Арена в страната, днес са го махнали от нашето кино след една седмица. Цяла седмица се каня да отидем 4 човека, но тъй като манафите си изкарват програмата за петък чак в четвъртък вчера влизам в сайта и ИЗНЕНАДА! филма го няма! Искам да убия някой бе!!!!
What's a goon to a goblin? What's a shooter to a shotta?
I can boom shakalaka your medulla oblongata
I can boom shakalaka your medulla oblongata
Добър е, Финчър до каквото си докосне перфекционистките ръце, си личи, независимо какъв е материалът. Разни детайли правят по-добър филм, отколкото е. По-смислен, освен дето очаквано изглежда супер. То по-интересно е като се замислиш защо тоя режисьор е избрал да прави някаква в основата си доста пълпи крими история, дето не е кой знае какво предизвикателство; и за общите неща в работата му и връзките с предишните му неща, включително Социалната мрежа (откъм главни герои, примерно).
На мен музиката тук не ми беше толкова ефективна, колкото в Мрежата, но пък това началното наистина къса нерви.
На мен музиката тук не ми беше толкова ефективна, колкото в Мрежата, но пък това началното наистина къса нерви.
If I never meet you in this life, let me feel the lack.
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest