Post
by Lord » Tue Aug 21, 2012 2:14 pm
Оборвам това, че като аргумент за въвеждането на сексуално образование може да се ползва хомофобското поведение на някакъв училищен палячо или лигнята по принцип, която обзема учениците, когато им писне да висят всеки ден по седем-осем часа в сградата и да бистрят философии с немотивирани учители. Голяма част от нещата, които се говорят пред класа от определени ученици, се говорят с ясното съзнание, че се говорят пред публика. Както и да е, това е много конкретно вече и който не е бил скоро в училище, надали ще си спомня какво е онова усещане, дето те кара да правиш на пук на системата.
Сексуалното образование ще доведе до спад на еди-кво-си, но само ако се извършва в бяла държава, където училището няма проблеми с най-основната си функция - да преподава нормални предмети като физика, литература, математика, история, етц. Ще почетворя сигурно, ма в мила България, ако промяната в сексуалното мислене не тръгне от семейството, тя е обречена на абсолютен провал поради простата, изключително очевидна за всички причина, че училището в Бг има сериозен проблем да научи децата да коренуват, КАМО ли пък да ги възпитава в антихомофобия ПРЯКО семейното им възпитание. На такова ниво на развитие сме, че семейството ти е целият свят и ненадеждността на абсолютно всички държавни институции и липсата на истинско гражданско общество реално по никакъв начин не помагат да търсиш възпитание или комфортна среда извън това семейство.
П.П.
Функцията на психолога е придобила смехотворен характер заради психолозите олигофрени, не заради това, че децата се чувстват твърде готини, за да ги посещават. Не говоря наизуст, бтв, но наистина не ми се навлиза точно в тая тема.