Персонажът на Нощния крал ми се струва твърде важен (и придобиващ все по-голямо значение с напредването на историята), за да си правят Д&Д свободни съчинения с него.
A Game of Thrones (HBO) [SPOILERS FOR THE SHOW]
Не забравяй, че Бениоф и Уайс лека-полека въвеждат неща, които са планирани за все още ненаписаните части от Песента и са им съобщени предварително от Мартин.
Персонажът на Нощния крал ми се струва твърде важен (и придобиващ все по-голямо значение с напредването на историята), за да си правят Д&Д свободни съчинения с него.
Персонажът на Нощния крал ми се струва твърде важен (и придобиващ все по-голямо значение с напредването на историята), за да си правят Д&Д свободни съчинения с него.
Добре де докога ще се обяснява колко е мизогинистки тоя сериал и калко били жестоки с жените??? При положение, че това е един от сериалите с най-ранообразни женски персонажи. И кво една жена е била убита/изнасилена. Голям праз. А всичките мъже дето измряха, а тези с отрязана ръка и пенис???
И обджектифайването на жените... смисъл няма по-обджектифайван човек в тоя сериал от Джон/Кит.
И обджектифайването на жените... смисъл няма по-обджектифайван човек в тоя сериал от Джон/Кит.
Хммм... а може пък и да си правят свободни съчинения...
http://grrm.livejournal.com/428790.html?thread=21724918
(от коментар на Жорото Мартинов по-долу)
http://grrm.livejournal.com/428790.html?thread=21724918
(от коментар на Жорото Мартинов по-долу)
As for the Night's King (the form I prefer), in the books he is a legendary figure, akin to Lann the Clever and Brandon the Builder, and no more likely to have survived to the present day than they have.
The Best of Mozart
https://www.youtube.com/watch?v=Rb0UmrCXxVA
https://www.youtube.com/watch?v=Rb0UmrCXxVA
Moridin wrote:Нещо хайпът във форума силно намаля
Гледам темата и си мисля, че или никой друг тук още не е гледал девети епизод, или

Ако стане така и с финалния епизод, това си го слагам в подписа.Moridin wrote:Нещо хайпът във форума силно намаля
The Best of Mozart
https://www.youtube.com/watch?v=Rb0UmrCXxVA
https://www.youtube.com/watch?v=Rb0UmrCXxVA
Moridin wrote:Нещо хайпът във форума силно намаля
Да, и аз съм потресен от това колко малко се коментира с всеки изминал сезон, а сега се случват най-интересните работи...
Сайт за нещата, които ни вълнуват - http://podmosta.bg/
Тоя сезон е мъртвило по-скоро, поради което аз поне не пиша. Осми го гледах в понеделник след пропуснати 6 и 7 и беше добър, ма другото изглежда покъртително. Включително случилото се в 9, което е ок, ако е само в сериала, ама впоследствие четох някъде че имало хинтове за нещо подобно в книгите. Сори, сериала си е друго животно вече, ама ако Станис прави нещо подобно в книгите, ще е АБСОЛЮТНО out of character. Това ако е вярно, не знам честно казано дали ми се чете шеста книга.
What's a goon to a goblin? What's a shooter to a shotta?
I can boom shakalaka your medulla oblongata
I can boom shakalaka your medulla oblongata
- The Dragon
- Elder God
- Posts: 9062
- Joined: Wed Jan 14, 2004 9:03 pm
Зависи от гледната точка ... хората за 5 сезона се научиха да не се привързват към никой герой. И че се случват гадни неща на симпатичните. Оттам шоуто автоматично става безинтересно, защото хората не са ангажирани.Dante wrote:Да, и аз съм потресен от това колко малко се коментира с всеки изминал сезон, а сега се случват най-интересните работи...
The sinking of the Titanic was a miracle to the lobsters in the ship's kitchen.
Значи за Клеймора Станис се е държал несвойствено като е пожертвал дъщеря си, въпреки че от втори сезон насам сериалът ясно и последователно го показва като човек, за когото сядането на Железния трон е негов дълг и съдба - нещо, за което е готов да пожертва всичко и всички. Както впрочем е показан и в книгите-първоизточник.
А за Драгъна единствените интересни сериали са тези, в които зрителите се чувстват ангажирани с персонажите, в смисъл да могат да са привързани към поне някои от тях и поне на някои от тях да не се случват гадни неща (между другото, сериалът следва доста плътно книгите-първоизточник по отношение на трактовката "животът на хората в средновековен свят е далеч от приказка на Дисни, особено в период на криза").
Добре че някои хора не сме задължително с такива очаквания като гледаме сериали и съумяваме да се възхитим на заглавия като Семейство Сопрано, Два метра под земята или Карнавал например, без да забравяме Жицата, където хепиендовете се броят на пръсти, а тъжните съдби са многократно повече. Ама то ХБО наистина не е типичната телевизия.
Който още храни упорито оптимистични очаквания, наистина по-добре да превключи на други заглавия и телевизионни канали, а тая тема да заглъхне, ако това е причината за постепенното замлъкване в нея. Просто Троновете (съответно Песента) няма за цел да ни е благо, уютно и слънчево на душата, а да покаже, по израза на Мартин, "суровото правдоподобие" на живота в средновековен свят в период на криза. Мислех, че за пет години вече е станало ясно.
А за Драгъна единствените интересни сериали са тези, в които зрителите се чувстват ангажирани с персонажите, в смисъл да могат да са привързани към поне някои от тях и поне на някои от тях да не се случват гадни неща (между другото, сериалът следва доста плътно книгите-първоизточник по отношение на трактовката "животът на хората в средновековен свят е далеч от приказка на Дисни, особено в период на криза").
Добре че някои хора не сме задължително с такива очаквания като гледаме сериали и съумяваме да се възхитим на заглавия като Семейство Сопрано, Два метра под земята или Карнавал например, без да забравяме Жицата, където хепиендовете се броят на пръсти, а тъжните съдби са многократно повече. Ама то ХБО наистина не е типичната телевизия.
Който още храни упорито оптимистични очаквания, наистина по-добре да превключи на други заглавия и телевизионни канали, а тая тема да заглъхне, ако това е причината за постепенното замлъкване в нея. Просто Троновете (съответно Песента) няма за цел да ни е благо, уютно и слънчево на душата, а да покаже, по израза на Мартин, "суровото правдоподобие" на живота в средновековен свят в период на криза. Мислех, че за пет години вече е станало ясно.
The Best of Mozart
https://www.youtube.com/watch?v=Rb0UmrCXxVA
https://www.youtube.com/watch?v=Rb0UmrCXxVA
Moridin wrote:Нещо хайпът във форума силно намаля
That.The Dragon wrote:Зависи от гледната точка ... хората за 5 сезона се научиха да не се привързват към никой герой. И че се случват гадни неща на симпатичните. Оттам шоуто автоматично става безинтересно, защото хората не са ангажирани.Dante wrote:Да, и аз съм потресен от това колко малко се коментира с всеки изминал сезон, а сега се случват най-интересните работи...
Аз следя сериала от научен интерес, щото просто искам да знам кой ще стане цар накрая. Иначе вече не ми пука особено как ще се стигне до въпросното царуване. Изпитвам и някво маргинално удоволствие от стила, визията, актьорската игра и т.н., но просто сърцето ми не е в тоя сериал вече. Нито му чакам епизодите с предишното нетърпение, нито нещо в него вече успява да ме изненада/шашне/трогне. Случилото се с дъщерята на Станис имаше едно-единствено последствие за мен - вече хептен не ми дреме и за Станис.
ПП. Мартин е правдоподобен некой друг път. Пъне се да изкара някво средновековно реалистично мракобесие, ама му се получава само мракобесната част. Това неговото си е чиста проба предвидим садизъм. Търноувъра на персонажите е необичайно решение, което поне на мен не ми помага да взема това произведение присърце. Да, когато имаш 8 сезона, е добре все пак да не сменяш персонажите си с нови на всеки 15 минути, щото така губиш вниманието на публиката.
Бате, аре използвай някой друг аргумент в полза на сериала освен 2edgy4u, щото тук сме гледали и по-травмиращи и мракобесни неща от GoT. Тук няма обидени от ОМГ зверствата! тоя сезон, а по-скоро от мързеливото писане на двойното Д. Последно съм чел всичките книги преди две години и половина, ама пак е силно out of character постъпката на Станис, щото каквото и да е бил готов да направи, винаги е казвано че баш своето семейство т.е. това което е създал, а не братята си, примерно, никога не би преебал. Ако не от друго, от елементарна лоялност и да си запази репутацията.passer-by wrote: Който още храни упорито оптимистични очаквания, наистина по-добре да превключи на други заглавия и телевизионни канали, а тая тема да заглъхне, ако това е причината за постепенното замлъкване в нея. Просто Троновете (съответно Песента) няма за цел да ни е благо, уютно и слънчево на душата, а да покаже, по израза на Мартин, "суровото правдоподобие" на живота в средновековен свят в период на криза. Мислех, че за пет години вече е станало ясно.
What's a goon to a goblin? What's a shooter to a shotta?
I can boom shakalaka your medulla oblongata
I can boom shakalaka your medulla oblongata
Ми Пасъре, аз пък мога да ти кажа, че си толкова хайпнат, че си в състояние да намериш оправдание и дори да харесаш каквато ще дивотия да се случи.
Аз лично също съм от хората, дето и грам не им дреме какво ще стане. И не, въпросът не е, че В Книгата Не Бе Така. Разминаването дори ме интригуваше в началото, защото ми беше любопитно да видя как ще се развият събитията. Сега ми е грам безразлично. Бутафорен бой на селска "арена", ама айде, няма да му обръщам внимание, щото няква си показала циците. Пълната малоумщина на Елария отвличането на Мирцела, дето беше Ебасимуси и Сложния План, изпълнен с "неочкавани" обрати, каквито биха били на място в индийската хипербоза "Малката булка", но айде да не се втелясваме толко, щото не знам коя си Пясъчна змия си показала циците.
Санса, дето е от ключово значение за Ланистърите, за да си вземат Севера, стърчи като гноясал палец в Зимен хребет, на Церсей й е през кура. Всъщност никой не се впечатлява от тоя важен факт, защото важното е да покажем за пореден пък колко извратено садистично копеле е Рамзи, понеже досега не го бяхме разбрали.
Ми добре, не се движите по книгите, ОК съм с това, ама хайде и малко логика да използвате от време на време, става ли, пичове? Самият Мартин не е толкова самоцелен при избиването на ключови персонажи, колкото това се случва тук.
Не знам, възможно е в книгите в някакъв момент наистина да се стигне до изгарянето на Шайрийн, но дотук Мартин не е направил нищо просто ей така - за всяко нещо си има обективна причина - кой си го взема поради собствената си глупост, кой - в резултат на кофти решение, кой - просто заради неблагоприятни стечения на обстоятелствата. Тук какво имахме? "А бе, твое величество, докато си показвах циците в предния епизод, ми дойде на ума да изгорим дъщеря ти. Това със сигурност ще ни спечели благосклонността на Р'хлор."
"Какво?! Дъщеря ми? Моята дъщеря? Оф, ами ОК, щом пък толкова се налага..."
И е факт, че наистина, ама съвсем наистина не остана и кьорав персонаж, за когото да ми пука. И ми е напълно безразлично какво точно ще стане накрая, ще спрат ли нашествието на белите бродници, ще има ли един крал на Седемте кралства, ще яхне ли някой другите два дракона или просто гущерите ще бъдат заколени и с тях ще нахранят мийринците...
Просто. Вече. Не. Ми. Пука.
Аз лично също съм от хората, дето и грам не им дреме какво ще стане. И не, въпросът не е, че В Книгата Не Бе Така. Разминаването дори ме интригуваше в началото, защото ми беше любопитно да видя как ще се развият събитията. Сега ми е грам безразлично. Бутафорен бой на селска "арена", ама айде, няма да му обръщам внимание, щото няква си показала циците. Пълната малоумщина на Елария отвличането на Мирцела, дето беше Ебасимуси и Сложния План, изпълнен с "неочкавани" обрати, каквито биха били на място в индийската хипербоза "Малката булка", но айде да не се втелясваме толко, щото не знам коя си Пясъчна змия си показала циците.
Санса, дето е от ключово значение за Ланистърите, за да си вземат Севера, стърчи като гноясал палец в Зимен хребет, на Церсей й е през кура. Всъщност никой не се впечатлява от тоя важен факт, защото важното е да покажем за пореден пък колко извратено садистично копеле е Рамзи, понеже досега не го бяхме разбрали.
Ми добре, не се движите по книгите, ОК съм с това, ама хайде и малко логика да използвате от време на време, става ли, пичове? Самият Мартин не е толкова самоцелен при избиването на ключови персонажи, колкото това се случва тук.
Не знам, възможно е в книгите в някакъв момент наистина да се стигне до изгарянето на Шайрийн, но дотук Мартин не е направил нищо просто ей така - за всяко нещо си има обективна причина - кой си го взема поради собствената си глупост, кой - в резултат на кофти решение, кой - просто заради неблагоприятни стечения на обстоятелствата. Тук какво имахме? "А бе, твое величество, докато си показвах циците в предния епизод, ми дойде на ума да изгорим дъщеря ти. Това със сигурност ще ни спечели благосклонността на Р'хлор."
"Какво?! Дъщеря ми? Моята дъщеря? Оф, ами ОК, щом пък толкова се налага..."
И е факт, че наистина, ама съвсем наистина не остана и кьорав персонаж, за когото да ми пука. И ми е напълно безразлично какво точно ще стане накрая, ще спрат ли нашествието на белите бродници, ще има ли един крал на Седемте кралства, ще яхне ли някой другите два дракона или просто гущерите ще бъдат заколени и с тях ще нахранят мийринците...
Просто. Вече. Не. Ми. Пука.
Проблемът тук е, че в цялото мъкнене на семейството му с армията няма никаква логика и е направено единствено за да се стигне до тази сцена и шок фактора. В книгите те и Мелисандра остават на Вала, където е много по-логично Мелисандра виждайки, че Станис няма да успее, да пожертва детето без неговото позволение и в това би имало някакъв смисъл.
Просто явно не им дреме за тази сюжетна линия в сериала, но на мен все пак ще ми е интересно когато Давос разбере.
Просто явно не им дреме за тази сюжетна линия в сериала, но на мен все пак ще ми е интересно когато Давос разбере.
Ми на мен вече ми се сливат. В една и съща серия ли беше, къде се проведе Епичният бой на арената™, който мина някак незабелязано, щото обсъждаха какви яки цици имала Мелисандра? Или просто циците държаха от предните епизоди и бяха достатъчни, за да прикрият останалите сюжетни части... Наистина, вече се обърквам кога и какво стана. Но сигурно просто щото вече и грам не ми пука. 
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest

