С кой акъл изобщо са я пуснали тая игра и кво са си мислили, че ще се случи като я видят феновете???
Играно напоследък
Moderator: AlDim
Re: Играно напоследък
Баси демиджа!
С кой акъл изобщо са я пуснали тая игра и кво са си мислили, че ще се случи като я видят феновете???
С кой акъл изобщо са я пуснали тая игра и кво са си мислили, че ще се случи като я видят феновете???
- Ambartanen
- Arcanist
- Posts: 992
- Joined: Mon Mar 15, 2004 6:45 pm
Re: Играно напоследък
Аз имам само десетина часа изиграни в single player, но като цяло съм съгласен с описанието, само дето досега не съм имал никакви проблеми с текстури или fps. Като цяло има много добри неща в играта, но винаги вървят с нещо недодялано, което да развали впечатлението.
Едното нещо, което не очаквах да ме притеснява изобщо, а всъщност се оказа голям проблем са движенията. Райдър говори за смъртта на баща си и актрисата се раздава, обаче аватара й е ухилен до уши. Райдър казва някакъв майтап засмяно, обаче аватара изглежда все едно току що е сдъвкала лимон. Райдър води философска дискусия за науката и религията, а аз гледам стъписано как устните й се отделят от останалата част от лицето й и бавно се отдалечават на 10... 15... 20 сантиметра и след това изведнъж се връщам където им е мястото като гумени. На малко по-нормално ниво "хората" не ходят като хора, не жестикулират като хора, не говорят като хора. Примерно заради липсата на motion capture, когато някой говори устните им се движат като на умираща риба, но останалата част на лицето е тотално неподвижна. Не знам дали това е по-зле от ME1 или на същоот ниво, но при положение че е 10 години по-късно и графиката на играта е петнайсет пъти по-реалистична супер много се набива на очи.
Ще добавя и още едно оплакване- exploration-а в тази игра е най-лошия в цялата поредица. Засега да се изследва една цяла система от космоса отнема 4-5 минути, от които 98% са unskippable cinematics и 2% са кликане върху очевидното пищящо нещо, което дава малко ресурс или рисърч. Досега съм бил само една една плането (Еос), но там има строго определени пътеки по-които трябва да се движиш и ако се изхитриш да намериш пряк път до някъде не помага, защото мисиите се изпълняват в строго определен линеен път по пътеките, а освен мисиите можеш само да отидеш на маркер по картата и да натиснеш G, за да събереш малко ресурс или рисърч.
Едното нещо, което не очаквах да ме притеснява изобщо, а всъщност се оказа голям проблем са движенията. Райдър говори за смъртта на баща си и актрисата се раздава, обаче аватара й е ухилен до уши. Райдър казва някакъв майтап засмяно, обаче аватара изглежда все едно току що е сдъвкала лимон. Райдър води философска дискусия за науката и религията, а аз гледам стъписано как устните й се отделят от останалата част от лицето й и бавно се отдалечават на 10... 15... 20 сантиметра и след това изведнъж се връщам където им е мястото като гумени. На малко по-нормално ниво "хората" не ходят като хора, не жестикулират като хора, не говорят като хора. Примерно заради липсата на motion capture, когато някой говори устните им се движат като на умираща риба, но останалата част на лицето е тотално неподвижна. Не знам дали това е по-зле от ME1 или на същоот ниво, но при положение че е 10 години по-късно и графиката на играта е петнайсет пъти по-реалистична супер много се набива на очи.
Ще добавя и още едно оплакване- exploration-а в тази игра е най-лошия в цялата поредица. Засега да се изследва една цяла система от космоса отнема 4-5 минути, от които 98% са unskippable cinematics и 2% са кликане върху очевидното пищящо нещо, което дава малко ресурс или рисърч. Досега съм бил само една една плането (Еос), но там има строго определени пътеки по-които трябва да се движиш и ако се изхитриш да намериш пряк път до някъде не помага, защото мисиите се изпълняват в строго определен линеен път по пътеките, а освен мисиите можеш само да отидеш на маркер по картата и да натиснеш G, за да събереш малко ресурс или рисърч.
Re: Играно напоследък
Ако трябва да съм честен войс актинга има някои попадения, но на мен лично всъщност най-много ми харесаха моментите със събудената ми сестра. Тоест главния персонаж винаги има брат/сестра според това какъв пол си избрал, които са в кома през по-голямата част от играта. Изглежда, че актьорите играещи двете главни роли са били в наистина добри отношения, защото няколкото минутки разговори между тях към края на играта са най-автентичния диалог в цялата игра, което изпъква много на фона на дебилните диалози.
Между другото няма вече парагон/ренегад опции и освен това много рядко има опции да не се съгласиш с някой или да бъдеш груб, всъщност не си спомням за нито един такъв диалог. Райдър в повечето случаи може да избере само по какъв начин да се съгласи с npc-то, с което говори.
Ambartanen, не си играй изобщо в спейс мапа, защото няма да намериш нищо и ще си загубиш много време. Всяко преминаване от планета до планета отнема много време и единственото, което ти дават е няколко реда текст, който не е интересен и понякога примерно може да ти даде малко количество experience или ресурс. Няма нищо, което ще откриеш губейки си времето с това.
Между другото чета някои хора в нета казват играта почвала бавно и ставала интересна "по-нататък". Аз имах обратния експериенс. Първите 10 часа ме излъгаха, че не е толкова зле защото историята е по-компресирана и що годе някакви неща се случват. Trial-ът свършва точно преди нещата да станат истински зле.
Между другото няма вече парагон/ренегад опции и освен това много рядко има опции да не се съгласиш с някой или да бъдеш груб, всъщност не си спомням за нито един такъв диалог. Райдър в повечето случаи може да избере само по какъв начин да се съгласи с npc-то, с което говори.
Ambartanen, не си играй изобщо в спейс мапа, защото няма да намериш нищо и ще си загубиш много време. Всяко преминаване от планета до планета отнема много време и единственото, което ти дават е няколко реда текст, който не е интересен и понякога примерно може да ти даде малко количество experience или ресурс. Няма нищо, което ще откриеш губейки си времето с това.
Между другото чета някои хора в нета казват играта почвала бавно и ставала интересна "по-нататък". Аз имах обратния експериенс. Първите 10 часа ме излъгаха, че не е толкова зле защото историята е по-компресирана и що годе някакви неща се случват. Trial-ът свършва точно преди нещата да станат истински зле.
Re: Играно напоследък
Просто компанията майка Electronic Arts ги е натиснала да пуснат играта преди края на финансовата година. Макар че ако за пет години не са оправили глупостите и бъговете, едва ли няколко месеца още щяха да доведат до много по-качествен краен резултат.
Иначе като гледам поне на редит и неофициалния Bioware форум (защото гениалния PR на Bioware реши, че официалните форуми са отживелица) има доста хора, които много се радват на играта, може пък да вземе и да си избие парите. Главните аргументи на феновете, доколкото съм видял, са че играта била по-лековата и забавна от трилогията (обаче на мен шегичките ми се виждат от тъпи по-тъпи) и, че planet exploration бил голям кеф. Сега, аз много си се кефех да карам Макото в единицата, колкото и еднакви да бяха планетите, но идеята да търся минерали ми се вижда доста нелепа. Каква е тази организация, в която лидерът ходи да копае руда лично?
Ridcully: "A few twenty-mile runs and the Dean'd be a different man."
Bursar: "Well, yes. He'd be dead."
Ridcully: "He'd be healthy."
Bursar: "Yes, but still dead."
Bursar: "Well, yes. He'd be dead."
Ridcully: "He'd be healthy."
Bursar: "Yes, but still dead."
Re: Играно напоследък
Обяснението е още по-простичко. Играта е направена от Bioware Montreal, които нямат игра зад гърба си. Това е студиото, което работи над multiplayer частта на Mass Effect 3. Освен това повечето талант от трилогията напусна BioWare и Creative Director на MEA е Mac Walters. А както някои от вас знаят Mac Walters е човека отговорен за ME3 ендинга, което изглежда не е направило особено впечатление на ЕА.
- Ambartanen
- Arcanist
- Posts: 992
- Joined: Mon Mar 15, 2004 6:45 pm
Re: Играно напоследък
Да, феновете й се кефят и обясняват как играта не била 10/10, ама била 7-8/10 и била Мас Ефект поне, с което не мога да се съглася. Каквото съм видял досега е повече Vampire Diaries/Teen Wolf in space отколкото Мас Ефект. В тоя ред на мисли, според мен актьорите се справят добре с дадения им диалог но самото писане е много young adult.
Като стана дума за multiplayer, не е съвсем същия като мултиплеъра на ME3, но е близко, така че ако някой е голям фен на кооперативни игрички може да го тества. Има си кусурите, но дори на ниските трудности може да е интересно и са направили мачовете по-кратки и напрегнати.
Като стана дума за multiplayer, не е съвсем същия като мултиплеъра на ME3, но е близко, така че ако някой е голям фен на кооперативни игрички може да го тества. Има си кусурите, но дори на ниските трудности може да е интересно и са направили мачовете по-кратки и напрегнати.
Re: Играно напоследък
Който е лийд драскача на Мас Ефект 2 и 3, далеч заслугите му не достигат само до финала на тройката. Всъщност голяма част от писателския състав на оригиналната трилогия има дейно участие и тук. Въобще крахът на Андромеда е доста странно явление. Геймплейът е солиден, по-добър от най-доброто, представено в миналите игри. Диалозите и въобще сай фай чувството също са на много високо ниво. Обаче счупеният интерфейс, грозните лицеви анимации (които ако вярваме на теориите на конспирацията, просто EA са изтървали какво се случва в редиците на монтреалския отдел на байо, където яко ги цепи sjw* треската, т.е. да не повярваш ЕА не са виновни) определено влияят на негативните оценки. Плюс че и целият нет скочи на хейт влакчето.
НО ЕА явно са хванали вече официално юздите. Идва солиден пач плюс спекулации за безплатно стори длц за замазване на положението. Бтв, оригиналните лица са доста по-красиви от финалния продукт.
* въпреки вкарването на жени във всички важни постове, транс и гей и какво ли още не - в мисия за колонизация бтв - логиката!1!!, и казвано в пряка реч, че тук няма място за биготи, баш sjw-та плюят по играта, че не е дори още по-мека китка в това отношение.
НО ЕА явно са хванали вече официално юздите. Идва солиден пач плюс спекулации за безплатно стори длц за замазване на положението. Бтв, оригиналните лица са доста по-красиви от финалния продукт.
* въпреки вкарването на жени във всички важни постове, транс и гей и какво ли още не - в мисия за колонизация бтв - логиката!1!!, и казвано в пряка реч, че тук няма място за биготи, баш sjw-та плюят по играта, че не е дори още по-мека китка в това отношение.
Re: Играно напоследък
Заслугите? Това ирония ли е? Защото последното нещо, с което се славят тия две игри е смислен сюжет.Който е лийд драскача на Мас Ефект 2 и 3, далеч заслугите му не достигат само до финала на тройката.
Ridcully: "A few twenty-mile runs and the Dean'd be a different man."
Bursar: "Well, yes. He'd be dead."
Ridcully: "He'd be healthy."
Bursar: "Yes, but still dead."
Bursar: "Well, yes. He'd be dead."
Ridcully: "He'd be healthy."
Bursar: "Yes, but still dead."
Re: Играно напоследък
Mac Walters е lead writer на Mass Effect 3, чието стори е пълно мазало като цяло.
Drew Karpyshyn е създателя на Mass Effect, но лефтва/кикват го от компанията след ЕА take overa, някъде по средата на разработката на МЕ2. Същото се случи и с Jack Wall, главния композитор.
Най-големите постижения на Mac Walters са Garrus и Wrex.
Drew Karpyshyn е създателя на Mass Effect, но лефтва/кикват го от компанията след ЕА take overa, някъде по средата на разработката на МЕ2. Същото се случи и с Jack Wall, главния композитор.
Най-големите постижения на Mac Walters са Garrus и Wrex.
Re: Играно напоследък
Малко ли е?
Мас Ефект сюжетно никога не е блестяла. Героите и диалозите, плюс сай фай усещането са основните ѝ качества. Пък и харесвам Мас Ефект 3, играх я доста след цялата плява с финала и екстендед версията има приятен, напълно депресиращ край, тъй че бях ок.
И както казах ЕА са взели мерки да стягат редиците. Може и да малко късно, де. Nier Automata громи доста мощно в момента, да не говорим, че финалното длц на Dark Souls въобще вече е факт, а на хоризонта са се наредили доста чакани заглавия, та ще видим.
Мас Ефект сюжетно никога не е блестяла. Героите и диалозите, плюс сай фай усещането са основните ѝ качества. Пък и харесвам Мас Ефект 3, играх я доста след цялата плява с финала и екстендед версията има приятен, напълно депресиращ край, тъй че бях ок.
И както казах ЕА са взели мерки да стягат редиците. Може и да малко късно, де. Nier Automata громи доста мощно в момента, да не говорим, че финалното длц на Dark Souls въобще вече е факт, а на хоризонта са се наредили доста чакани заглавия, та ще видим.
Re: Играно напоследък
Едно е играта да не блести със сюжет, друго е сюжетът да е толкова тъп, че постоянно да ти break-ва disbelief-a. Още с началото на ME2 и съживяването на Шепърд, което стана ей така между другото се видя, че на Мак и ко им е през оная работа за сюжета, а после нещата станаха и по-зле.
Ridcully: "A few twenty-mile runs and the Dean'd be a different man."
Bursar: "Well, yes. He'd be dead."
Ridcully: "He'd be healthy."
Bursar: "Yes, but still dead."
Bursar: "Well, yes. He'd be dead."
Ridcully: "He'd be healthy."
Bursar: "Yes, but still dead."
Re: Играно напоследък
Не съм на това мнение, да не говорим, че Мас Ефект 2 ми е най-паметното гейминг изживяване, дори простотиите, дето свърших в Dead Money (Fallout: New Vegas) не могат да се равняват с пълната олигофрения, дето сътворих с финала на Мас Ефект 2 (загубих 5 члена от екипажа). Беше доста девъстейтинг, което означава, че писането и актьорите са свършили страхотна работа. Което като резултат направи Мас Ефект 3 още по-интересно изживяване, щото идвах като лумпен, дето уж си върши работата, но реално резултатите са крайно тъпанарски, откъдето и доста тихият ми end it all финал на цялата поредица.
пп. с тва на ум, андромеда има доста трески за дялане, най-вече от форснатите sjw течения, върху цялата тийн измекярщина, която не е толкова зле като идея при рестарт на поредица, но просто не е много добре изпълнена, но сестра-брат отношенията са куул, пък и има приятни простаци из екипажа
ппп. с това пък на ум, последно диелси за дарк соулс игра въобще и Nier Automata, на техен фон Андромеда въобще не ме влече да я пускам повече.
пп. с тва на ум, андромеда има доста трески за дялане, най-вече от форснатите sjw течения, върху цялата тийн измекярщина, която не е толкова зле като идея при рестарт на поредица, но просто не е много добре изпълнена, но сестра-брат отношенията са куул, пък и има приятни простаци из екипажа
ппп. с това пък на ум, последно диелси за дарк соулс игра въобще и Nier Automata, на техен фон Андромеда въобще не ме влече да я пускам повече.
Re: Играно напоследък
https://www.youtube.com/watch?v=QDjci1ODoBs
Тука накратко е описана ситуацията. За смях си е работата...
Тука накратко е описана ситуацията. За смях си е работата...
Re: Играно напоследък
Сюжета на оригиналните Мас Ефект игри не е кой знае кво, но си върши работата. Поне до третата игра, където нещата отичат и където ако не изиграеш ДЛЦтата всичко изглежда яко ВТФ.
Не разбирам цялото смърдене против SJW-тата обаче. Има ли изобщо някакви доказателства за тея твърдения? В интерес на истината, женския Райдър изглежда като симпатична сладурана с лице, което мога да запомня и да различа сред други - т.е. има някво персоналити там. За съжаление обаче въпросното лице показва симптоми на сериозни неврологични повреди. Въобще, заради сардоничната усмивка и схванатите телесни анимации имам чувството, че всички в тази вселена са болни от тетанус или са се натровили със стрихнин.
Как да е. Като става дума за дизайн, мъжкият Райдър ми се вижда доста по-зле от женския, щото е напълно безличен и му забравям лицето в мига, в който спра да го гледам. Та, ако наистина SJW-тата са имали някъв пръст в дизайнирането на персонажите, тук са нанесли най-големия демидж.
Но като цяло, тоя ужасон прилича по-скоро на зле написан код, отколкото на зле направен концепт арт.
Не разбирам цялото смърдене против SJW-тата обаче. Има ли изобщо някакви доказателства за тея твърдения? В интерес на истината, женския Райдър изглежда като симпатична сладурана с лице, което мога да запомня и да различа сред други - т.е. има някво персоналити там. За съжаление обаче въпросното лице показва симптоми на сериозни неврологични повреди. Въобще, заради сардоничната усмивка и схванатите телесни анимации имам чувството, че всички в тази вселена са болни от тетанус или са се натровили със стрихнин.
Как да е. Като става дума за дизайн, мъжкият Райдър ми се вижда доста по-зле от женския, щото е напълно безличен и му забравям лицето в мига, в който спра да го гледам. Та, ако наистина SJW-тата са имали някъв пръст в дизайнирането на персонажите, тук са нанесли най-големия демидж.
Но като цяло, тоя ужасон прилича по-скоро на зле написан код, отколкото на зле направен концепт арт.
Re: Играно напоследък
Писаха нагоре за sjw - мисията ви е за заселване на нова галактика, заради което явно ни трябват транс и гей персонажи, направо е невъзможно да си див расист, освен това масово жени са на ръководни постове и колват шотовете, докато мъжовете кучета ги яли, това последното, ако беше друг да го подминеш, но байо не е като да не цвъкат из тия наративи от години вече. Та да, доста е PC ситуацията вътре, поне докъдето аз успях да додрапам преди да ми писне и да искам да се върна към Nier, което дори като rpg е по-добра от андромеда
А за лицата, това е основното, което подклажда спекулациите:
https://dontfeedthegamers.com/alter-sar ... one-patch/
А за лицата, това е основното, което подклажда спекулациите:
https://dontfeedthegamers.com/alter-sar ... one-patch/
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 3 guests
