Визията е добра като за RPG от 2011-та, но е средна бира в общия контекст на индустрията. Персонажите изглеждат доста добре, макар и не баш на нивото на Mass Effect 2 и 3. Нивата имат приличен детайл, осветление и сенки, но са смешно коридорести и навсякъде се използва мъгла/як блуум ефект, за да се замаскира слабия drawing distance, та не се чувствам чак толкова впечатлен и от техническото изпълнение. Освен това има постоянно минаване през разни врати с цел лоудване и като минеш през тях, камерата се лашва по особено смешен начин. Супер аматьорско изглежда това. 
Обаче артът е най-големия проблем според мен. На места има попадения, но дотук Флотсъм и зоните около него са безлични и отегчават още повече с постоянния бектракинг и мудното придвижване из тях. Някои райони са и доста празни.
е, не че другите са остаряли, освен може би мас ефекта
Специално Mass Effect 2 продължава да изглежда страхотно и има много по-добър арт от Witcher 2. Естествено текстурите от миналия gen не са особено детайлни, но играта е мега добре раздвижена и постоянна визуално, особено за RPG. Диалозите използват камерата по далеч по-интересен начин от повечето други заглавия в жанра и персонажите не стоят като дървета. Това прави дори по-незначителни сцени ефектни и въздействащи.
Или с други думи сравнително детайлни текстури и модели и прилично осветление не могат да компенсират за типичните за RPG дървено анимирани диалози и посредствения арт и дизайн на нивата.
дори днес не е остаряла изобщо като графика
Остаря неимоверно с излизането на Witcher 3  
