Martix wrote: ↑Wed Feb 21, 2018 8:36 pmЗдрасти, fellow Spec Ops fan here. Не искам да чупя хатъра на всички, но доколкото съм чел всъщност играта е щяла неиронично да е generic heroguy shooter през по-голямата част на development-а и накрая след поредния слаб targeted test са им натресли (тук малко преувеличавам, може и да не са им го натресли, а да са си намерили) нов writer, който е измилсил всичко това със subversion-а на shooter жанра и антивоенната тематика. Колкото до геймплея, наистина толкова си могат. Не случайно сега правят MOBA игра. Играта наистина е топ, но това съвсем не е нарочно, щото е правена от гении. Съвсем случайно се е получило толкова яка комбинация, което е още по-мега
Играно напоследък
Moderator: AlDim
- Ordo Malleus
- Mistborn
- Posts: 1453
- Joined: Fri Apr 23, 2010 9:59 am
Re: Играно напоследък
What froze me was the fact that I had absolutely no reason to move in any direction. What had made me move through so many dead and pointless years was curiosity. Now even that had flickered out.
- penzata
- Forsaken
- Posts: 2891
- Joined: Thu Dec 10, 2009 7:13 pm
- Location: between the planescapes
- Contact:
Re: Играно напоследък
С този, след който има само финални надписи.Ordo Malleus wrote: ↑Wed Feb 21, 2018 7:34 pmРадвам се, Spec Ops: The Line отборът във форума растеКажи с кой край завърши и прегледа ли ги другите?
П.П. И 4-те са железни, не мога да повярвам как всички се връзват.
Иначе, изиграх и другите три. Мда, и четирите са страхотни, обосновани и смазващи.
Сега, дали толкова си могат или не от Yager не знам, но както каза Мартикс, това което се е получило е мега. Още по-мега е, че (ако) е случайно.
Реално, геймплейът страшно ми хареса, заради минимализма и монотонността си. Ходиш и пуцаш, малко адреналинец и продължаваш да пуцаш, и пуцаш, адреналин, и после пак пуцаш, и пуцаш, и пуцаш, и пуцаш, и пуцаш. Докара ме до физическо изтощение (особено, ако преиграваш една и съща битка - от последните 3-4 чаптъра, - за n-ти път, заради тъпата упоритост) и до размисли, "какъв е целия смисъл от това пуцане и убиване".
Случайно или не, играта е почупваща, а Дубайският сетинг е страхотно избран. Сблъсъкът между природата и гаргантюанската показност на капитализма е, дет дума трубадура, визуална прелест.
п.п.
в другиден я почвам на FUBAR
п.п.п.
усещам как повечето заглавия от Топ 10-те ми любими игри изпадат и как за няколко месеца коренно си промених листа.
The hardest battles are fought in the mind.
- Ordo Malleus
- Mistborn
- Posts: 1453
- Joined: Fri Apr 23, 2010 9:59 am
Re: Играно напоследък
Дам, и аз първият път така го изиграх. До ден днешен не мога да си "избера" най-добрия обаче.
- Spoiler: show
https://www.youtube.com/watch?v=dAmlccziddM
What froze me was the fact that I had absolutely no reason to move in any direction. What had made me move through so many dead and pointless years was curiosity. Now even that had flickered out.
Re: Играно напоследък
Трябва си, но както каза, комерсиален фхллоп... Вече всички писатели, работили по Spec Ops работят в други компании, от рода на EA и Ubisoft, а Yager отдавна не се занимават с narrative игри. Аз все пак още си ги обичам, колкото и да вървят към фалит (честно, не знам кой им дава пари за заплати на 130 човека персонал вече 5-та година да правят това мъртвородено Dreadnought).Ordo Malleus wrote: ↑Wed Feb 21, 2018 9:06 pmИнтересна история. Тия пичове трябва да го позлатят тоя сценарист тогава,
There are no rules! I'm gonna get you!
- penzata
- Forsaken
- Posts: 2891
- Joined: Thu Dec 10, 2009 7:13 pm
- Location: between the planescapes
- Contact:
Re: Играно напоследък
Относно финалите в Spec Ops:
Музиката на играта наистина е убийствена. Огромният контраст между пъроначалните рок парчета, присъщи за американските военни филми, с музиката, към която даде линк (данке за поздрава
) е смазващ.
- Spoiler: show
Музиката на играта наистина е убийствена. Огромният контраст между пъроначалните рок парчета, присъщи за американските военни филми, с музиката, към която даде линк (данке за поздрава
The hardest battles are fought in the mind.
- Ordo Malleus
- Mistborn
- Posts: 1453
- Joined: Fri Apr 23, 2010 9:59 am
Re: Играно напоследък
Три неща:
- @Claymore беше писал някаква курсова или доклад или нещо такова за играта, да хване да го сподели, ако може.
- сега се заглеждам в трейлърите и ми се струва напълно правдоподобно цялата концепция да е била сменена on the fly. А простият маркетинг отдел да не е получил мемото, щото я представят баш като дженерик шутър. Има фен трейлъри, които много по-добре улавят какво всъщност Е Spec Ops. Голяма грешка в това отношение и мисля, че още навремето четох как цялата им рекламна стратегия е била генерално сбъркана.
- нещо от историята:
- Spoiler: show
What froze me was the fact that I had absolutely no reason to move in any direction. What had made me move through so many dead and pointless years was curiosity. Now even that had flickered out.
Re: Играно напоследък
Не ми харесва, звучи по-претенциозно от необходимото и в крайна сметка принизява целия експириънс до it was just a dream. Още повече като вземем предвид, че Уокър и ко. буквално извършват няколко военни престъпления и то от най-тежък вид (единственото, което не правят е да изнасилят някого, всичко останало е тотален догшит от тяхна страна), заради което предпочитам идеята, че всичко е истина, а не шматкане из отвъдното.
- penzata
- Forsaken
- Posts: 2891
- Joined: Thu Dec 10, 2009 7:13 pm
- Location: between the planescapes
- Contact:
Re: Играно напоследък
Всъщност,
това работи (като теория или не), поради няколко причини; изобщо не принизява експириънса, а прави играта още по-безпощадна, зловеща и смразяваща; друг е въпроса дали би се харесало или не на играчите, защото е bleak as fuck:
това работи (като теория или не), поради няколко причини; изобщо не принизява експириънса, а прави играта още по-безпощадна, зловеща и смразяваща; друг е въпроса дали би се харесало или не на играчите, защото е bleak as fuck:
- Spoiler: show
The hardest battles are fought in the mind.
Re: Играно напоследък
Така може, напълно изключих, че това с хеликоптера се случва 2 пъти и че отварящата сцена не е хронологически първата
- penzata
- Forsaken
- Posts: 2891
- Joined: Thu Dec 10, 2009 7:13 pm
- Location: between the planescapes
- Contact:
Re: Играно напоследък
Чак сега гледах трейлърите. Ордо, прав си, потресаващи са. Особено launch трейлъра. Изключително подвеждащ.
Предходните им също блъскат на дженерик шутър, ама това им е launch трейлъра, за бога. Как може така брутално да се самопрецакаш на финалната права. Дори и да е по вина на маркетинг отдела, никой ли от разработчиците не е гледал този трейлър?
Този, който им е от E3, две години преди излизането на играта, не е възможно най-добрия, но при него присъствието на Rooster на Alice in Chains вдига в пъти качеството му, а и самата песен подсказва за същността на играта.
Този, който им е от E3, две години преди излизането на играта, не е възможно най-добрия, но при него присъствието на Rooster на Alice in Chains вдига в пъти качеството му, а и самата песен подсказва за същността на играта.
The hardest battles are fought in the mind.
Re: Играно напоследък
Ох, гледам че @penzata е пуснал ревю на Hellblade. Точно я бях почнал преди 2-3 седмици, вече като имам лаптоп, който може да я подкара на макс, и съм до след първия бос. Must Not Read 
There are no rules! I'm gonna get you!
- penzata
- Forsaken
- Posts: 2891
- Joined: Thu Dec 10, 2009 7:13 pm
- Location: between the planescapes
- Contact:
Re: Играно напоследък
След Resogun, Matterfall и епичната Nex Machina
, бъцам локал ко-оп на Alienation. Еми, Housemarque нямат празно. За изометричен аркаден туин-стик шутър, играта притежава огромни карти. Специфичните им локации (Припят, Аляска, Небраска, Бразилия, в които съм бил до момента) са изградени със страхотен детайл и притежеват по няколко различни мисии на карта. Абилититата за всеки един от трите вида героя са подбрани идеално спрямо класа им и на практика всяко едно от тях е използваемо, а възможностите за ъпгрейдване на оръжията са огромни. Разнообразието на вразите е голямо и всяка карта е бъкана с най-различни босове и ивенти, встрани от главната мисия, което прави и грайндването за чарколяци и ресурси (което по принцип не харесвам) страшно увлекателно и с кеф може да си минеш цялата карта по няколко пъти без да ти дотегне. Просто геймплейът е страшно пристрастяващ.
Alienation е адски солидна игра.
Alienation е адски солидна игра.
The hardest battles are fought in the mind.
- penzata
- Forsaken
- Posts: 2891
- Joined: Thu Dec 10, 2009 7:13 pm
- Location: between the planescapes
- Contact:
Re: Играно напоследък
Присетих се за два цитата от Spec Ops: The Line:

Ако беше използван този цитат - с цялата двусмисленост, която носи в себе си, - на фона на Rooster на Alice in Chains за началото на трейлър за рекламната кампания на играта и бяха завършили с тозиThe truth, Walker, is that you're here because you wanted to feel like something you're not: a hero.
вместо всичките обичайно гръмки цитати, толкова точно щяха да уцелят същността ѝ, че още повече ме хваща яд на тъпия маркетинг.There were over five thousand people alive in Dubai, the day before you arrived. How many are alive today, I wonder? How many will be alive tomorrow?
The hardest battles are fought in the mind.
Re: Играно напоследък
Напоследък, т.е. в събота и неделя, играхме The Witness. Ма толкова па да не е за мен тая игра... Разбирам защо съществува по тоя начин, ама серизно, ain't nobody got time for this shit. С Александър до края не знаехме, че няма кохерентна история, понеже не се бяхме оспойлили за това. Александър е фен на Braid, което има история, та мислеше, че и The Witness ще е нещо такова. А то и си мязаше на игра с история, поне според видеата, които отворихме и гледахме и разните касетки с дълбокомудрени дълбокомудрености, разпиляни навсякъде. И понеже след 10+ часа почти непрестанна игра ни хвана саклета и ни писна да решаваме еднотипни пъзели, нейде на 300-тния пъзел решихме просто да видим решенията на останалите в интернет и да стигнем вече до края на сюжета. Щото, както казах, AIN'T NOBODY GOT TIME FOR THIS SHIT.
Да, играта е много красива, дзен идеите са оригинални, заиграването с различните перспективи е доста хитро и навсякъде е пълно със скрити environmental puzzles или easter eggs. Също, изпитвам уважение към това, че пъзелите са ужасно разнообразни въпреки покъртително еднотипната им механика. Но това не е игра, която се бинджва ударно за ден-два, както ние обичаме да играем в къщи. Играта е медитация, а аз медитациите не ги умея. Отделно, някои сегменти в нея ВОНЯХА на pseudoprofound bullshit и това за съжаление задава и тон на философските разсъждения, които ни се представиха с тая игра. Две от видеата в киното бяха абсолютен бълвоч, произведен от типичните шарлатани, пардон, spiritual leaders, които пъплят по света и си търсят лапнишарани пред които да изливат секси думи, без да казват квото и да е смислено с тях.
Изобщо ФАК тази игра. Отчитам я като загуба на време - в общи линии, ако не си склонен да се захласнеш по визията, писва ти бързо от еднотипен геймплей и нямаш намерение да се ровиш из ландшафта за всеки easter egg, можеш да видиш всичко по-интересно в рамките на 2 часа.
Да, играта е много красива, дзен идеите са оригинални, заиграването с различните перспективи е доста хитро и навсякъде е пълно със скрити environmental puzzles или easter eggs. Също, изпитвам уважение към това, че пъзелите са ужасно разнообразни въпреки покъртително еднотипната им механика. Но това не е игра, която се бинджва ударно за ден-два, както ние обичаме да играем в къщи. Играта е медитация, а аз медитациите не ги умея. Отделно, някои сегменти в нея ВОНЯХА на pseudoprofound bullshit и това за съжаление задава и тон на философските разсъждения, които ни се представиха с тая игра. Две от видеата в киното бяха абсолютен бълвоч, произведен от типичните шарлатани, пардон, spiritual leaders, които пъплят по света и си търсят лапнишарани пред които да изливат секси думи, без да казват квото и да е смислено с тях.
Изобщо ФАК тази игра. Отчитам я като загуба на време - в общи линии, ако не си склонен да се захласнеш по визията, писва ти бързо от еднотипен геймплей и нямаш намерение да се ровиш из ландшафта за всеки easter egg, можеш да видиш всичко по-интересно в рамките на 2 часа.
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest
