Uncharted
Moderator: AlDim
Re: Uncharted
Въпросът с моралните избори на героите в екъшн игрите.
The coffee had been steadily growing more and more execrable for the space of three weeks, till at last it had ceased to be coffee altogether and had assumed the nature of mere discolored water — so this person said. He said it was so weak that it was transparent an inch in depth around the edge of the cup. As he approached the table one morning he saw the transparent edge — by means of his extraordinary vision long before he got to his seat. He went back and complained in a high-handed way to Capt. Duncan. He said the coffee was disgraceful. The Captain showed his. It seemed tolerably good. The incipient mutineer was more outraged than ever, then, at what he denounced as the partiality shown the captain’s table over the other tables in the ship. He flourished back and got his cup and set it down triumphantly, and said:
“Just try that mixture once, Captain Duncan.”
He smelt it — tasted it — smiled benignantly — then said:
“It is inferior — for coffee — but it is pretty fair tea.”
“Just try that mixture once, Captain Duncan.”
He smelt it — tasted it — smiled benignantly — then said:
“It is inferior — for coffee — but it is pretty fair tea.”
Re: Uncharted
В Uncharted въпросът е по-скоро "ОК ли е да стреляш по хора с акценти?" Дали ще са южноафриканци, източноевропейци и азиатци няма значение.
Re: Uncharted
Uncharted 2 всъщност ми хареса повече от предишните 2 изигравания, защото вече бая съм свикнал на характера на поредицата, а и на фона на посредствената първа част си е направо шедьовър. Историята е прилична, персонажите са много по-живи и добре развити и ставащото на екрана е достатъчно интригуващо през повечето време.
Uncharted 3 обаче е пълен провал. Naughty Dog тотално не са разбрали какво превърна втората част в хит и ни сервират двойна доза престрелки, отегчителни ръкопашни схватки, несръчно падане отвисоко и абсолютно ненужни нови механики. Междувременно почти няма ситуация в играта, която да не ме кара да се чудя какво, по дяволите, прави Дрейк. Много често липсва каквато и да е логика в действията му и всичко е подчинено на механиката на играта и желанието на разработчиците да сервират поредната "ефектна" сцена. Освен това е фрашкано с недоклатени моменти, в които контролите не сработват и Нейт или подскача на място, или се мята в поредната пропаст. Престрелките пък често са тотално на късмет и втръсват още повече заради това. На фона на всичко това имаме съшита с бели конци история, в която поради някаква причина персонажите, които преди даваха зор на дърпащия се Нейт да бута приключенията си напред, сега се водят гласът на "здравия разум" и един по един се изреждат да му четат лекции за това колко поредното му приключение не си струва риска и му държат сметка. Всичко това изглежда крайно изкуствено. Въобще тази игра е слаба бира и едва ли бих я изиграл за трети път. 6/10
Покрай тройката искрено съм впечатлен доколко Naughty Dog успяха да оправят повечето проблеми на играта в 4-тата част. Престрелките са много по-малко, стелтът е далеч по-полезен и изпипан, няма ненужни ръкопашни битки а-ла Beat 'Em Up игра, интеракцията между персонажите е гениална, а самата история е по-смислена и напълно са разкарани свърхестествените глупости.
Uncharted 3 обаче е пълен провал. Naughty Dog тотално не са разбрали какво превърна втората част в хит и ни сервират двойна доза престрелки, отегчителни ръкопашни схватки, несръчно падане отвисоко и абсолютно ненужни нови механики. Междувременно почти няма ситуация в играта, която да не ме кара да се чудя какво, по дяволите, прави Дрейк. Много често липсва каквато и да е логика в действията му и всичко е подчинено на механиката на играта и желанието на разработчиците да сервират поредната "ефектна" сцена. Освен това е фрашкано с недоклатени моменти, в които контролите не сработват и Нейт или подскача на място, или се мята в поредната пропаст. Престрелките пък често са тотално на късмет и втръсват още повече заради това. На фона на всичко това имаме съшита с бели конци история, в която поради някаква причина персонажите, които преди даваха зор на дърпащия се Нейт да бута приключенията си напред, сега се водят гласът на "здравия разум" и един по един се изреждат да му четат лекции за това колко поредното му приключение не си струва риска и му държат сметка. Всичко това изглежда крайно изкуствено. Въобще тази игра е слаба бира и едва ли бих я изиграл за трети път. 6/10
Покрай тройката искрено съм впечатлен доколко Naughty Dog успяха да оправят повечето проблеми на играта в 4-тата част. Престрелките са много по-малко, стелтът е далеч по-полезен и изпипан, няма ненужни ръкопашни битки а-ла Beat 'Em Up игра, интеракцията между персонажите е гениална, а самата история е по-смислена и напълно са разкарани свърхестествените глупости.
- RRSunknown
- Elder God
- Posts: 9514
- Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am
Re: Uncharted
Тройката като помина първоначалния хайп и се видя каква е в действителност. През цялото време докато я играех имах чуството, че нещо не е наред с прицелването и управлението .
Re: Uncharted
Аз си я видях още от първия път, но втория на фона на всички останали Uncharted игри разликата в качеството е още по-явна.
Re: Uncharted
Въпросът е дали да ти пука за морала, че трепеш някакви пиксели, особено в игра, която не се взима насериозно."ОК ли е да стреляш по хора с акценти?"
В един реален замък Волфенщайн не би стрелял така, не защото обичаш нацистите, а защото хем не се убиват така лесно с пистолет, хем би привлекал други нацисти, с които няма да можеш да се справиш...пък ако ще да говорят перфектен немски.
The coffee had been steadily growing more and more execrable for the space of three weeks, till at last it had ceased to be coffee altogether and had assumed the nature of mere discolored water — so this person said. He said it was so weak that it was transparent an inch in depth around the edge of the cup. As he approached the table one morning he saw the transparent edge — by means of his extraordinary vision long before he got to his seat. He went back and complained in a high-handed way to Capt. Duncan. He said the coffee was disgraceful. The Captain showed his. It seemed tolerably good. The incipient mutineer was more outraged than ever, then, at what he denounced as the partiality shown the captain’s table over the other tables in the ship. He flourished back and got his cup and set it down triumphantly, and said:
“Just try that mixture once, Captain Duncan.”
He smelt it — tasted it — smiled benignantly — then said:
“It is inferior — for coffee — but it is pretty fair tea.”
“Just try that mixture once, Captain Duncan.”
He smelt it — tasted it — smiled benignantly — then said:
“It is inferior — for coffee — but it is pretty fair tea.”
Re: Uncharted
Uncharted: The Lost Legacy е една идея по-слаба игра от четворката (и наполовина по-кратка, все пак е само "експанжън", при все, че без проблем удря десет часа), но сюжетно ме разби от кеф. Клоуи е точно толкова яка, колкото в двойката, и дори Надийн ми захаресва към края. Явно може и без Дрейк.
And you can't dance with a devil on your back...
Re: Uncharted
The coffee had been steadily growing more and more execrable for the space of three weeks, till at last it had ceased to be coffee altogether and had assumed the nature of mere discolored water — so this person said. He said it was so weak that it was transparent an inch in depth around the edge of the cup. As he approached the table one morning he saw the transparent edge — by means of his extraordinary vision long before he got to his seat. He went back and complained in a high-handed way to Capt. Duncan. He said the coffee was disgraceful. The Captain showed his. It seemed tolerably good. The incipient mutineer was more outraged than ever, then, at what he denounced as the partiality shown the captain’s table over the other tables in the ship. He flourished back and got his cup and set it down triumphantly, and said:
“Just try that mixture once, Captain Duncan.”
He smelt it — tasted it — smiled benignantly — then said:
“It is inferior — for coffee — but it is pretty fair tea.”
“Just try that mixture once, Captain Duncan.”
He smelt it — tasted it — smiled benignantly — then said:
“It is inferior — for coffee — but it is pretty fair tea.”
Re: Uncharted
Още една шегичка - гласът на Cayde-6 от Destiny в трейлъра за E3 е на Nolan North, а преди персонажът е бил с гласа на Nathan Fillion.
The coffee had been steadily growing more and more execrable for the space of three weeks, till at last it had ceased to be coffee altogether and had assumed the nature of mere discolored water — so this person said. He said it was so weak that it was transparent an inch in depth around the edge of the cup. As he approached the table one morning he saw the transparent edge — by means of his extraordinary vision long before he got to his seat. He went back and complained in a high-handed way to Capt. Duncan. He said the coffee was disgraceful. The Captain showed his. It seemed tolerably good. The incipient mutineer was more outraged than ever, then, at what he denounced as the partiality shown the captain’s table over the other tables in the ship. He flourished back and got his cup and set it down triumphantly, and said:
“Just try that mixture once, Captain Duncan.”
He smelt it — tasted it — smiled benignantly — then said:
“It is inferior — for coffee — but it is pretty fair tea.”
“Just try that mixture once, Captain Duncan.”
He smelt it — tasted it — smiled benignantly — then said:
“It is inferior — for coffee — but it is pretty fair tea.”
Re: Uncharted
Много мега е това!
По-як proof of concept няма как да направят, но Sony са малоумни, така че едва ли ще излезе нещо повече от единия фен филм.
По-як proof of concept няма как да направят, но Sony са малоумни, така че едва ли ще излезе нещо повече от единия фен филм.
- penzata
- Forsaken
- Posts: 2891
- Joined: Thu Dec 10, 2009 7:13 pm
- Location: between the planescapes
- Contact:
Re: Uncharted
Най-накрая се реших да разцъкам първите три части, че ми се бъца нещо като Ънчартед, а Шадоу-а на Лара ми забозовя, особено като го поднових след Контрол , и вмъкнах на Дрейк Форчъна между другите емнайсе игри, които въртя като на Къци куеуото На 40% съм, които минах за около час-час и половина, и бива. Историята е лемава и постна, Дрейк, Елена и Сам (супер зарибено ми стана като видях, че и Елена я има още от началото на поредицата; още в самото интро) са някви абни карикатури, а Нейтън е баси серийният убиец. Та и малко ми доскучава, точно в частта с убийствата, щот "вразите" никнат на тумба през минута (реакцията на Нейтън е все едно си цъка шутърче дома ), и досега е само трепанье, пък аз исках малко повече катеренье. Както и да е, кеф ми е да ги разцъкам от първата до последната, за да видя цялата история навързана, пък и да хващам ийстър еговете.
п.п. сто пъти се прекинах опитвайки се да уцеля следващата платформа - Нейтън рипа кат коза къде му дойде.
п.п. сто пъти се прекинах опитвайки се да уцеля следващата платформа - Нейтън рипа кат коза къде му дойде.
The hardest battles are fought in the mind.
- penzata
- Forsaken
- Posts: 2891
- Joined: Thu Dec 10, 2009 7:13 pm
- Location: between the planescapes
- Contact:
Re: Uncharted
Дюбрье, приключих единицата. Оценявам я като това, което е - начало на готин франчайз, но дотам. Запознах се с героите, така че може повече да не я докосвам тази игра. Карането на джет беше един път - не си спомням, кога за последен път съм хващал по-неинтуитивно возило.
Иначе на Дрейк върст енемито не са малката държава бандюги, дет прекина, а камерата, рандъм хващането за еджове, ерго свободното падане, когато е преценил, че нище да се хване, и скачането.
Ударих четири чаптъра на двойката и наистина е баси съвършенството, сравнена с единицата. Клоуи е също толкова супер дздрава , колкото и в Легаси-то. И физиката на Дрейк при рипането и катеренето вече не е на нощно шкафче.
Изключая всичките пъти, дет се кефеше какъв точен стрелец е, кат светне нечия зелка, най-големият смях беше в началото на играта, където уж не искаше да убива невинната охрана на музея и я упояваше, но изобщо не му попречи да метне един чиляк от покрива на сградата (бритчеда падна във вода, демек от такава височина е станал на пастет, но във вселената на играта, го приемам за оцеляване, имайки предвид от колко високо самият Нейт - пък и дрътото куче Съли, - скача във вода и единствената болка са мокрите му дрехи).
п.п. ноу як е реверансът на четворката спрямо двойката, когато Дрейк и Сам рипаха по покривите кат малки чиляци, също както в началото на двойката Дрейк го правеше с "фрьенда" си.
Иначе на Дрейк върст енемито не са малката държава бандюги, дет прекина, а камерата, рандъм хващането за еджове, ерго свободното падане, когато е преценил, че нище да се хване, и скачането.
Ударих четири чаптъра на двойката и наистина е баси съвършенството, сравнена с единицата. Клоуи е също толкова супер дздрава , колкото и в Легаси-то. И физиката на Дрейк при рипането и катеренето вече не е на нощно шкафче.
Изключая всичките пъти, дет се кефеше какъв точен стрелец е, кат светне нечия зелка, най-големият смях беше в началото на играта, където уж не искаше да убива невинната охрана на музея и я упояваше, но изобщо не му попречи да метне един чиляк от покрива на сградата (бритчеда падна във вода, демек от такава височина е станал на пастет, но във вселената на играта, го приемам за оцеляване, имайки предвид от колко високо самият Нейт - пък и дрътото куче Съли, - скача във вода и единствената болка са мокрите му дрехи).
п.п. ноу як е реверансът на четворката спрямо двойката, когато Дрейк и Сам рипаха по покривите кат малки чиляци, също както в началото на двойката Дрейк го правеше с "фрьенда" си.
The hardest battles are fought in the mind.
- penzata
- Forsaken
- Posts: 2891
- Joined: Thu Dec 10, 2009 7:13 pm
- Location: between the planescapes
- Contact:
Re: Uncharted
Преполових Дисепшъна на Дрейк - ще я завърша, но тази игра е баси мъката. НПС-тата са по-големи чворове от единицата, пречкат се, бутат се в теб и ИИ-то им е на ниво първия Симс. А лошковците са баси и неумиращите агент-смитовци (мязат и на него с тъпите им костюми), които са някакви брутални камикадзета и, или идват да те маризят с шамаре, докато ги стреляш в тиквата, или застават пред дулото ти и чакат да ги напълниш с олово, докато се сетят да те пуцат.
Новият мерник е мега дразнещ, а шутинг и кавър механиките са тотално скапани. Новите механики пък са тотално в джаза, на чело с недоклатения ръкопашен бой, който не само, че писва, а и дразни адски много, ненужен е, но за сметка на това го има в обилни количества - сцената на пазара, която буквално е извадена от втората матрица, където нео чешаше торбата смитовци, е мъкаааа.
Освен, че Клоуи е съсипана като персонаж, някак са съумяли и лицево да я обезобразят. Което важи и за визията на играта - как тройката изглежда по-ръбата дори и от единицата ми е отвъд непонятно.
Самата игра по никакъв начин не ти обяснява къде и кога се намира в нейната вселена, къде е Елена, вътъфъ се случва с Клоуи и връзката и с предходните две игри, че до 6-ия чаптър, май, (когато най-накрая се появи Елена и ми светна ламбата, какво аджеба се случва) имах чувството, че играя прикуъл на единицата.
Баси тая игра е някаква трагедия в абсолютно всеки един от елементите си.
Новият мерник е мега дразнещ, а шутинг и кавър механиките са тотално скапани. Новите механики пък са тотално в джаза, на чело с недоклатения ръкопашен бой, който не само, че писва, а и дразни адски много, ненужен е, но за сметка на това го има в обилни количества - сцената на пазара, която буквално е извадена от втората матрица, където нео чешаше торбата смитовци, е мъкаааа.
Освен, че Клоуи е съсипана като персонаж, някак са съумяли и лицево да я обезобразят. Което важи и за визията на играта - как тройката изглежда по-ръбата дори и от единицата ми е отвъд непонятно.
Самата игра по никакъв начин не ти обяснява къде и кога се намира в нейната вселена, къде е Елена, вътъфъ се случва с Клоуи и връзката и с предходните две игри, че до 6-ия чаптър, май, (когато най-накрая се появи Елена и ми светна ламбата, какво аджеба се случва) имах чувството, че играя прикуъл на единицата.
Баси тая игра е някаква трагедия в абсолютно всеки един от елементите си.
The hardest battles are fought in the mind.
- penzata
- Forsaken
- Posts: 2891
- Joined: Thu Dec 10, 2009 7:13 pm
- Location: between the planescapes
- Contact:
Re: Uncharted
Втората половина на Дисепшъна е значително по-добра, поне откъм локации и вече изглежда графично като част излязла след двойката. Рандъм генерираните коридори и почти еднаквите локации в първата половина, барабар с агент-смитовците, не мога да разбера, защо изглеждаха толкова зле. Общо взето, след като се появи Елена май нещата тръгнаха нагоре. Личи си, че харесват и Клоуи (лост легъси, дъъ), и Елена, обаче в тази част не са знаели какво да правят и с двете, и оттам насирането на персонажа на Клоуи и удобното му премахване, така от нищото, като се появи репортерката. Сякаш са две по-малки игри в Дисепшъна - егати неконсистентността.
Битките до края си останаха мех - тази игра на по-високо ниво на трудност от нормал, изобщо не знам как се играе с тия камикадзета и гоуст райдъри.
Пуснах си отново четворката - еми, просто евала на палавия пес, че са се събрали и са направили тази игра. Почва ударно като двойката и след това веднага прави реверанс към предходната част, още с първия чаптър. Нямам търпение да я врътна отново, вече като имам основа и познавам всичките чиляци и предистория.
Битките до края си останаха мех - тази игра на по-високо ниво на трудност от нормал, изобщо не знам как се играе с тия камикадзета и гоуст райдъри.
Пуснах си отново четворката - еми, просто евала на палавия пес, че са се събрали и са направили тази игра. Почва ударно като двойката и след това веднага прави реверанс към предходната част, още с първия чаптър. Нямам търпение да я врътна отново, вече като имам основа и познавам всичките чиляци и предистория.
The hardest battles are fought in the mind.
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest