ARCANUM
Moderator: AlDim
ARCANUM
Ot 3 sedmitzi igraia tazi igra po preporuka na mitkohr i triabva da priznaia che tova e edno ot nai-dolbokite i mashtabni RPG-ta koito niakoga sum igral! Neveroaiten setting -
Technical Revolution in the World of Magic!
100 % Freedom da pravish i hodish kudeto i kakvoto iskash
100 % Nelineinost na istoriata
100 % Vuzmojnost da reshavash questovete po svoi sobstven nachin
Prosto vsichko v tazi igra e ostaveno 100 % na resheniata na igracha.
Mai niama druga takava?
Technical Revolution in the World of Magic!
100 % Freedom da pravish i hodish kudeto i kakvoto iskash
100 % Nelineinost na istoriata
100 % Vuzmojnost da reshavash questovete po svoi sobstven nachin
Prosto vsichko v tazi igra e ostaveno 100 % na resheniata na igracha.
Mai niama druga takava?
По-добре късно, отколкото по-късно!
И най-вече не е нужно да си як магьосник за да просперираш ... ![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Технологията е реална алтернатива на магията и това май е единствената игра, където е реализирано както трябва. Най ме кефи че вече можем да начукаме канчетата на наглите магьосници. Дет се вика джудже с калашник може да каже на Ранд: "Come and get some" ...![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Технологията е реална алтернатива на магията и това май е единствената игра, където е реализирано както трябва. Най ме кефи че вече можем да начукаме канчетата на наглите магьосници. Дет се вика джудже с калашник може да каже на Ранд: "Come and get some" ...
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
- armageddon
- Forsaken
- Posts: 2936
- Joined: Tue Jan 13, 2004 10:24 am
- Drizzt Do`Urden
- Jaghut Tyrant
- Posts: 1829
- Joined: Thu Jan 15, 2004 1:33 pm
- armageddon
- Forsaken
- Posts: 2936
- Joined: Tue Jan 13, 2004 10:24 am
Дризт, пробвал ли си я игрицата? Съчетанието между технология и магия е направено много добре, нещата са обмислени сериозно и няма дразнещи несъответствия. Изиграй я, струва си.
Скай, не знам защо смяташ, че е еднообразна? Има достатъчно места за посещение, разнообразие от терени, и огромно количество куестове. На мен не ми омръзна, а огледах света адски подробно. Графиката може да е малко остаряла, но за едно качествено РПГ графиката е последна грижа, а Арканум е едно от най-добрите РПГ-та правени досега. Аз още си преигравам Fallout от време на време, но не съм тръгнал да минавам доста от по-новите игри втори път.
mitkohr, зависи от магьосника. Джудже с калашник срещу моя force / temporary mage... аз си залагам на магьосника![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Скай, не знам защо смяташ, че е еднообразна? Има достатъчно места за посещение, разнообразие от терени, и огромно количество куестове. На мен не ми омръзна, а огледах света адски подробно. Графиката може да е малко остаряла, но за едно качествено РПГ графиката е последна грижа, а Арканум е едно от най-добрите РПГ-та правени досега. Аз още си преигравам Fallout от време на време, но не съм тръгнал да минавам доста от по-новите игри втори път.
mitkohr, зависи от магьосника. Джудже с калашник срещу моя force / temporary mage... аз си залагам на магьосника
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Elves dig rocket launchers.
Ееех, Калиостро, не така с лошо де
Ма все пак, две думи за тая твоя картечница: Tempus Fugit
Не случайно съм си направил магьосника force master + развит на мах temporary. От описанието на tempus fugit: this powerful spell speeds the caster and his entire group, granting a +10 to Speed, while slowing down every other creature in the world, with a -10 to their Speed... Also note that to dispel the spell directly, Disperse magic must be cast on the caster himself.
А след това - disintegrate до дупка. При 30 000 щети, и 95% устойчивост не те спасява![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Ма все пак, две думи за тая твоя картечница: Tempus Fugit
Не случайно съм си направил магьосника force master + развит на мах temporary. От описанието на tempus fugit: this powerful spell speeds the caster and his entire group, granting a +10 to Speed, while slowing down every other creature in the world, with a -10 to their Speed... Also note that to dispel the spell directly, Disperse magic must be cast on the caster himself.
А след това - disintegrate до дупка. При 30 000 щети, и 95% устойчивост не те спасява
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
Elves dig rocket launchers.
termit, priznavam edno - uspee li mage-a da perform-ne cast - totalno zaguben sum!
.... noooo samo shte ti kaja che za 1 secunda iztrelvam 10 kurshuma avtomatichno , kato vseki svalia po 30 fatigue i health
osven tova po definitzia sum adski burz 22 Dexterity i 22 Perception..
dvata klika deto ti triabvat za da me kilnesh shte sa fatalno bavni za teb![Wink ;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
osven tova po definitzia sum adski burz 22 Dexterity i 22 Perception..
dvata klika deto ti triabvat za da me kilnesh shte sa fatalno bavni za teb
![Wink ;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
По-добре късно, отколкото по-късно!
Тук вече нещата стават малко сложни. Наистина, ако успееш да вкараш дори половината от тези патрони и нанесеш максимум щети, мага си заминава директно. Но по принцип постоянно държа около мага си force field, което страшно много качва АС и физическите зашити. Освен това, тьй като съм с много висок magical aptitude, автоматично получавам допълнителни защити срещу технически оръжия. Доколкото съм чел, ползват доста сложни формули за изчисляване на щетите, в които игрят много фактори.
И най-важното - как ще се води боя? В Арканум ползвам само походов бой, никога не играя в релано време при битка. Не си спомням вече как се изчисляваше кой получава първият ход в битката, но ако приемем че я започне техническият герой, за него е много важно на какво разстояние се намира (ако не бъркам, де, доколкото си спомням при пушките точността намалява с разстоянието?), докато с мага мога са пусна магия през 2 екрана и тя със сигурност ще влезе.
И най-важното - как ще се води боя? В Арканум ползвам само походов бой, никога не играя в релано време при битка. Не си спомням вече как се изчисляваше кой получава първият ход в битката, но ако приемем че я започне техническият герой, за него е много важно на какво разстояние се намира (ако не бъркам, де, доколкото си спомням при пушките точността намалява с разстоянието?), докато с мага мога са пусна магия през 2 екрана и тя със сигурност ще влезе.
Elves dig rocket launchers.
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest