Гледано напоследък...
Moderator: Moridin
Браузвам си аз с пълно безразличие директорията no subs на 1 от сървърите, до които имам достъп, разглеждам заглавията на филмите, преглеждам им оценките и плота на imdb и си търся нещо неизвестно. В тази директория се качват не много популярни филми, към които никой не е проявил интерес да направи субтитри, но в която съм намирала не 1 и 2 добри филми. И попадам на филм, чиято оценка в imdb както и сюжета ме накараха да си го изтегля. И сега ще пиша за него.
Mysterious Skin
реж. Грег Араки
в гл. роли: Джоузеф Гордън-Левит, Брейди Корбет, Джефри Лайкън, Елизабет Шу.
Не знам как и откъде да започна поста си за този филм. Изобщо не очаквах това, което видях и след края му бях толкова стресирана, колкото и след края на Реквием за една мечта. Много тежък и тъжен филм откъдето и да го погледнеш. Педофилия, насилие над деца, проституция, объркани съдби - какво ли няма в него и все пак палци горе за Грег Араки. Изключително силно изпълнение на Джоузеф Гордън-Левит, когото в началото обърках с Хийт Леджър (не бях обърнала внимание от коя година е филма). Не мога да ви препоръчам да го гледате, труден е, не е за всеки, но пък има много силно емоционално въздействие и си струва да се види. Не знам защо този филм не е добил голяма популярност, не е бил номиниран за големи награди, а смятам, че ги заслужава. Ако издържите първите 20-тина минути, догледайте го докрая.
Mysterious Skin
реж. Грег Араки
в гл. роли: Джоузеф Гордън-Левит, Брейди Корбет, Джефри Лайкън, Елизабет Шу.
Не знам как и откъде да започна поста си за този филм. Изобщо не очаквах това, което видях и след края му бях толкова стресирана, колкото и след края на Реквием за една мечта. Много тежък и тъжен филм откъдето и да го погледнеш. Педофилия, насилие над деца, проституция, объркани съдби - какво ли няма в него и все пак палци горе за Грег Араки. Изключително силно изпълнение на Джоузеф Гордън-Левит, когото в началото обърках с Хийт Леджър (не бях обърнала внимание от коя година е филма). Не мога да ви препоръчам да го гледате, труден е, не е за всеки, но пък има много силно емоционално въздействие и си струва да се види. Не знам защо този филм не е добил голяма популярност, не е бил номиниран за големи награди, а смятам, че ги заслужава. Ако издържите първите 20-тина минути, догледайте го докрая.
pulled out

Имах голямото удоволствие да гледам този филм днес. Останах приятно изненадана от това колко добре са успели да го направят. Подборът на актьорите заслужава голяма похвала. Все си мислех, че Кийра Найтли не може да изглежда по-зле отколкото в тази си роля, но съм грешала. Не само, че е много чаровна и в някой моменти даже красива (sorry, просто принципно не ми е по вкуса), но е и истинска Елизабет Бенет.
Семейството на Елизабет е като юрган с многоцветни кръпки, колоритно и по свой си начин очарователно. Всички комични ситуации, остроумни реплики и подмятания, свързани с тях наистина внасят свеж полъх във филма. Беше толкова по женски забавно, че в един момент наистина си помислих, че се намирам в rather big кокошарник - само жени в салона и на всеки пет минути тихо, или не чак дотам, кикотене от всички страни.
Та в заключение това е много приятен филм, с немалко breath-taking сцени, добър актьорски състав и приятна музика. С удоволствие ще го повторя

I dont care if it hurts
I want to have control
I want a perfect body
I want a perfect soul
I want you to notice
When Im not around
I want to have control
I want a perfect body
I want a perfect soul
I want you to notice
When Im not around
Рол, трябва да призная, че беше прав за Кира, можела и да играе.
Само че все пак очаквах една по-различна Елизабет - малко по-женствена.
Филмът се е получил изненадващо добре. Може и да имах твърде ниски очаквания, но и високи да имах, вероятно щеше да ги оправдае. Добра атмосфера, добър актьорски състав... за сюжета няма какво да говоря... Това е една от най-любимите ми книги.
Само че все пак очаквах една по-различна Елизабет - малко по-женствена.
Филмът се е получил изненадващо добре. Може и да имах твърде ниски очаквания, но и високи да имах, вероятно щеше да ги оправдае. Добра атмосфера, добър актьорски състав... за сюжета няма какво да говоря... Това е една от най-любимите ми книги.
(\ /)
(X.x)
(> <)
Reality is an obstacte to halllucination.
(X.x)
(> <)
Reality is an obstacte to halllucination.
- Theodelinda
- Scholar
- Posts: 108
- Joined: Thu Feb 16, 2006 11:11 am
- Location: Always around
Гледах го на 14.02. Колко тематично
!!! Всъщност нямах никакви очаквания, защото случайно малко преди това разбрах, че имало и такъв филм направен наскоро. Повече от завладяваш намоменти, наистина! И повече от доволна останах. Оставям настрана пристрастието си към такъв тип филми / в които действието се развива някога си...отдавна
/, защото точно заради това реших да го гледам веднага! 



Да, филмът си е направен добре, и аз останах много приятно изненадан от Кийра Найтли. Оказва се, че можела да играе и в нещо друго освен блокбастъри, което е добре, все пак момичето е младо, има още много път пред него.
Като цяло филмът ми хареса много, интересна интерпретация на г-жа Бенет от Бренда Блетин, между другото
Все пак, филмът си остава верен на книгата, което може само да ме радва. А, и младежът, който играе г-н Дарси е наистина достоен заместник на Колин Фърт 
Като цяло филмът ми хареса много, интересна интерпретация на г-жа Бенет от Бренда Блетин, между другото


This signature is not yet rated
- Theodelinda
- Scholar
- Posts: 108
- Joined: Thu Feb 16, 2006 11:11 am
- Location: Always around
- Amos Trask
- Aes Sedai
- Posts: 1606
- Joined: Sat Dec 20, 2003 10:41 am
Току-що изгледах режисьорската версия на Aliens, като преди години гледах кино-версията около 26 пъти. Егати филма! 100% мегаяк-екшън-трилър. They don't make 'em like they used to...



Feel the summer!
A Clockwork Orange
реж. Стенли Кубрик
в ролите: Малкълм Макдауъл, Патрик Магии, Пол Фаръл, Майкъл Бейтс и др.
Не знам как и аз се навих да гледам Портокал с часовников механизъм - може би, защото бях останала с впечатление, че се разказва нещо друго или го бях объркала с друг филм. Няма значение, всъщност. Сигурно повечето сте го гледали, но все пак с малко думи сюжета - Англия в някакво бъдеще време (2001-ва година, според мен). Алекс и бандичката му от още 3-ма безчинстват из Лондон - побои, изнасилвания, убийства. За лош късмет на Алекс, при един такъв набег той е заловен от полицията и осъден на 14-години затвор. В затвора се отваря възможност да бъде освободен, ако се съгласи да участва в медицински експеримент.
Никога не съм харесвала филмите на Кубрик, гледала съм 2 от тях - Сиянието и Широко затворени очи + AI, за който може донякъде да се каже, че е негов. Не ми хареса особено и Портокалът - прекалено дълъг, прекалено много дълги безсмислени сцени. Освен това и актьорската игра ми се стори твърде странна - не знам дали е така заради режисьорските изисквания или просто в '71-ва така се е играело - театрално, някак изкуствено. Но не мога да пренебрегна великолепното изпълнение на Малкълм Макдауъл - невероятна роля и невероятно изпълнена. Колкото ми беше отблъскащ и направо гаден Алекс преди затвора, толкова ми беше мъчно за него след експеримента, честно. Ами по това съдя кога 1 филм е силен - когато не ме оставя безразлична и пълна непукистка относно случващото се с героите. В това отношение, Портокалът е силен филм, и въпреки това не ми хареса, някъде около средата вече ми беше дотегнал. Музиката във филма - класическа - колкото и оригинално да звучеше, направо ми изпили нервите.
Филмът ми направи достатъчно впечатление, за да се поинтересувам повече от книгата, по която е направен. Бях много учудена когато разбрах, че основната идея в този филм е свободната воля. Ми не си пролича от филма, да си призная. От книгата, обаче - да. Кубрик не е включил във филма си последната, 21-ва глава, в която всъщност се разкрива тъкмо проявата на свободна воля.
Препоръчвам Портокал с часовников механизъм, макар че аз 4-ти филм на Кубрик няма да гледам.
P.S. Ако някой се пита защо се казва така книгата, съответно и филма. Авторът, Антъни Бургес, по онова време е живеел в Борнео. Малайзииската дума за човек е orang, Бургес е решил да я използва - оттук и Човек с часовников механизъм - това заглавие по-ясно изразява идеята за свободната воля а и отговаря на ставащото и в книгата, и във филма, но защо е станало на orange, не знам, може би за оригиналност. Освен това Бургес най-напред е измислил заглавието - A Clockwork Orange, а след това е седнал и започнал да съчинява история пасваща на заглавието.
реж. Стенли Кубрик
в ролите: Малкълм Макдауъл, Патрик Магии, Пол Фаръл, Майкъл Бейтс и др.
Не знам как и аз се навих да гледам Портокал с часовников механизъм - може би, защото бях останала с впечатление, че се разказва нещо друго или го бях объркала с друг филм. Няма значение, всъщност. Сигурно повечето сте го гледали, но все пак с малко думи сюжета - Англия в някакво бъдеще време (2001-ва година, според мен). Алекс и бандичката му от още 3-ма безчинстват из Лондон - побои, изнасилвания, убийства. За лош късмет на Алекс, при един такъв набег той е заловен от полицията и осъден на 14-години затвор. В затвора се отваря възможност да бъде освободен, ако се съгласи да участва в медицински експеримент.
Никога не съм харесвала филмите на Кубрик, гледала съм 2 от тях - Сиянието и Широко затворени очи + AI, за който може донякъде да се каже, че е негов. Не ми хареса особено и Портокалът - прекалено дълъг, прекалено много дълги безсмислени сцени. Освен това и актьорската игра ми се стори твърде странна - не знам дали е така заради режисьорските изисквания или просто в '71-ва така се е играело - театрално, някак изкуствено. Но не мога да пренебрегна великолепното изпълнение на Малкълм Макдауъл - невероятна роля и невероятно изпълнена. Колкото ми беше отблъскащ и направо гаден Алекс преди затвора, толкова ми беше мъчно за него след експеримента, честно. Ами по това съдя кога 1 филм е силен - когато не ме оставя безразлична и пълна непукистка относно случващото се с героите. В това отношение, Портокалът е силен филм, и въпреки това не ми хареса, някъде около средата вече ми беше дотегнал. Музиката във филма - класическа - колкото и оригинално да звучеше, направо ми изпили нервите.
Филмът ми направи достатъчно впечатление, за да се поинтересувам повече от книгата, по която е направен. Бях много учудена когато разбрах, че основната идея в този филм е свободната воля. Ми не си пролича от филма, да си призная. От книгата, обаче - да. Кубрик не е включил във филма си последната, 21-ва глава, в която всъщност се разкрива тъкмо проявата на свободна воля.
Препоръчвам Портокал с часовников механизъм, макар че аз 4-ти филм на Кубрик няма да гледам.
P.S. Ако някой се пита защо се казва така книгата, съответно и филма. Авторът, Антъни Бургес, по онова време е живеел в Борнео. Малайзииската дума за човек е orang, Бургес е решил да я използва - оттук и Човек с часовников механизъм - това заглавие по-ясно изразява идеята за свободната воля а и отговаря на ставащото и в книгата, и във филма, но защо е станало на orange, не знам, може би за оригиналност. Освен това Бургес най-напред е измислил заглавието - A Clockwork Orange, а след това е седнал и започнал да съчинява история пасваща на заглавието.

pulled out
Филм на Кубрик да се стори някому дълъг? Не може да бъде!
Аз тоя филм сигурно от година се каня да го гледам и така и не стигам до него.

Аз тоя филм сигурно от година се каня да го гледам и така и не стигам до него.
Ridcully: "A few twenty-mile runs and the Dean'd be a different man."
Bursar: "Well, yes. He'd be dead."
Ridcully: "He'd be healthy."
Bursar: "Yes, but still dead."
Bursar: "Well, yes. He'd be dead."
Ridcully: "He'd be healthy."
Bursar: "Yes, but still dead."
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest