Dark Mesiah of Might and Magic

Всичко, което ви вълнува около голфа, бингото и стрип-покера...

Moderator: AlDim

Post Reply
User avatar
termit
Jaghut Tyrant
Posts: 1758
Joined: Thu Jan 15, 2004 5:04 pm

Dark Mesiah of Might and Magic

Post by termit » Wed Oct 04, 2006 3:43 pm

Преди известно време изиграх демото, и мога да кажа само едно нещо: ИСКАМ ПЪЛНАТА ВЕРСИЯ! Даже смятам да си я купя оригинална, щом излезе и пуснат първата голяма кръпка :wink:
От всичко на всичко половин час игрово време, демото е просто убиец. Толкова свобода на действие не съм виждал досега в игра от 1-во лице: кеф ти да вършееш из нивата като мелачка, кеф ти да снайпиш врага отдалеч с лък или магия, или да се правиш на Гарет и да се провираш из сенките, дебнейки за долен удар в гъз... гърба. Околната среда можеш да използваш по страшно много начини, които правят преиграването дори на едно елементарно меле интересно. Пример: стена, на която е облегната бата с големи метални шипове. Край нея на от време на време минава патрул. Можеш да го пребиеш с бой, или да го отстреляш лъка, или да го мазнеш с магия. Но можеш и да се засилиш към него, докато не те очаква, да го ритнеш така, че да се нахака в шиповете, и докато лежи замаян, да го довършиш с меча. Или да вземеш стоящото наблизо празно буре, да го метнеш по гада, и да го заковеш между бурето и шиповете, като с това го приключиш окончателно. Или пък да метнеш шишенце с масло от лампа по пътя му, и докато той се хлъзга в него, да го подпалиш с магия. Изобщо възможностите за използване на околната среда са огромни, шапка им свалям на програмистите и дизайнерите.
Енджинът е доста оптимизиран, графичните благинки се държат като цяло добре на моята машина (АМД 64 3000+ с GeForce6600GT със 128 меги памет), но играта ми се видя много неоптимизирана откъм използването на памет. Имам една гига RAM, а след 15-ина мин игране Уиндоус-а почва да пищи, че му свършва виртуалната памет, която при мен е 512 меги - т.е. това сравнително краткото ниво на демото гълта към гига и четвърт, което е адски много според мен. Надявам се в окончателната версия този проблем да се оправи.
Elves dig rocket launchers.

User avatar
CruelGoblin
E'lir
Posts: 160
Joined: Tue Sep 05, 2006 9:41 pm
Location: Far away from any living creature

Post by CruelGoblin » Wed Oct 04, 2006 8:10 pm

дам и аз съм чувал че е много брутална...може да си я взема да я поцъкам...

User avatar
Grumpi
Sorcerer
Posts: 394
Joined: Thu Jul 29, 2004 1:11 am
Location: Sigil

Post by Grumpi » Wed Oct 04, 2006 9:59 pm

Да, демото беше къртещо (къв половин час обаче, има-няма 15 минути).
Предишната игра на тия пичове от Arkane Studios беше Arx Fatalis - адски идейна, но много подценена и пренебрегвана. Сега обаче се задава големия джакпот :D
Image

User avatar
ELDEST
Smallfolk
Posts: 7
Joined: Thu Feb 15, 2007 10:00 am

Post by ELDEST » Thu Feb 15, 2007 11:29 am

Превасходна игра

User avatar
The Dragon
Elder God
Posts: 9062
Joined: Wed Jan 14, 2004 9:03 pm

Post by The Dragon » Thu Feb 15, 2007 3:22 pm

Всъщност рядко тъпа, излишно тежка и много бъглива. А да и остро посредствена.
The sinking of the Titanic was a miracle to the lobsters in the ship's kitchen.

User avatar
Xellos
Moderator
Posts: 20433
Joined: Fri Apr 02, 2004 10:08 pm

Post by Xellos » Thu Feb 15, 2007 4:51 pm

Бе не звучи зле, аз възлагам са известни надежди д аподкарам довечера тва http://www.silverfall-game.com/en/news.php
„Dim dam talélam vacarme
S'en va dans Lumi éternam
Et Gustave dôme guardéam
Dilim dili lili lam
Lutece séra
Dolilom séram
Dim dim dam dada dim dim da dada dim da lilam
Dim dim dam dada dim dim da dada dam di didam”

User avatar
PrivateRaio
Misting
Posts: 342
Joined: Tue Jun 20, 2006 4:01 pm
Location: София

Post by PrivateRaio » Thu Feb 15, 2007 5:34 pm

Аз лично я врътнах ноември месец. Като верен фен.

М-да, ако продължават в тази посока май няма да съм верен фен повече :D . Драконът е много прав в оцвенката си - излишно тежка, много бъгава (особено 3-то ниво май беше - онова, в което гониш гоблина по покривите. Така и не можах да го мина без да "полетя" с "no clip".) И от плоска, по-плоска. Да имаше поне на едно място някакво разделяне на куестовете, е тъй на, за цяр. Опа, излъгах след като убиеш Супер Лошия има: да цъкнеш на олтар А или да минеш по един мост и да цъкнеш на Олтар Б. Е и това ако не е разклонен геймплей! :D Пак Опа! Можеш да си останеш с демона в теб или да се изплакнеш в осветената локва в и да разкараш демона. :o Смех!!!
Два дни безмислено махане с меча и си готов. Два - три скока, ако не увиснат текстурите. Толкоз. Кво толкова го хвалиха този нов формат, не разбрах. Можело да се използва всичко в интериора за да размазваш гадовете, различни имюни имало - грънци :D че кой не знае че на трол с огън правиш повече щети :D
Мога да напиша още 2-3 странички в този стил, ма няма смисъл. Ако имате 2-3 излишни свободни дни и не се уморявате да цъкате с мишката - дерзайте. За мен лично беше голямо разочарование!

User avatar
PrivateRaio
Misting
Posts: 342
Joined: Tue Jun 20, 2006 4:01 pm
Location: София

Post by PrivateRaio » Thu Feb 15, 2007 5:36 pm

Пак Опа! като минете играта се пригответе за 30 мин. credits 8-)

User avatar
Grumpi
Sorcerer
Posts: 394
Joined: Thu Jul 29, 2004 1:11 am
Location: Sigil

Post by Grumpi » Thu Feb 15, 2007 5:40 pm

Играта има своя чар, още повече ако човек я приеме като безмозъчен екшън.

Битките и отчасти левел дизайна са брутални.

И има доста препратки към Arx Fatalis :thumbsup:
Image

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests