Starcraft 2
Moderator: AlDim
- Moridin
- Global Moderator
- Posts: 19290
- Joined: Fri Dec 19, 2003 10:21 pm
- Location: On the other side
- Contact:
Бтв във ВЦ3 почти никой от главните лоши не е умрял. Единственият гътнат е Архимонд (голям праз) и донейде Лич Кинга (древен оркски шаман всъщност), който се слива с Артас. Самият Артас, както и разбира се Иллидан, си щъкат необезпокоявани, да не говорим за разни Саргераси и т.н.
Така че аналогията с ВЦ не е много коректна. ММОто си става във всякви сетинги, стига да имат желание. Аз обаче мисля, че два конкуриращи се ММО гиганта на Близзард до нищо добро не водят от маркетингова гледна точка и пак залагам повече на Диабло 3, както и да му завъртят историята. Просто фактите са, че:
а) да се надмине старкрафт е обречена работа => старкрафт2 е осъден на провал от високи очаквания, ДОРИ въпреки факта, че ще си избие парите с началния бум на продажби. За сметка на това едно ново Диабло не носи никакви концептуални трудности.
б) да има две ММО-та по едно и също време е малко вероятно, а цялата зряла разработена инфраструктура на УОУ едва ли ще е демоде и след две-три години.
в) има хора, които са си само по ММО и хора, които пък не му се кефят, но се кефят на онлайн игра. Д3 и УОУ имат донякъде различаващи се таргет групи (не че няма много преплитане).
струва ми се, че няма по-полезен ход от диабло, освен наистина да е нещо ново, но не вярвам и аз.
Така че аналогията с ВЦ не е много коректна. ММОто си става във всякви сетинги, стига да имат желание. Аз обаче мисля, че два конкуриращи се ММО гиганта на Близзард до нищо добро не водят от маркетингова гледна точка и пак залагам повече на Диабло 3, както и да му завъртят историята. Просто фактите са, че:
а) да се надмине старкрафт е обречена работа => старкрафт2 е осъден на провал от високи очаквания, ДОРИ въпреки факта, че ще си избие парите с началния бум на продажби. За сметка на това едно ново Диабло не носи никакви концептуални трудности.
б) да има две ММО-та по едно и също време е малко вероятно, а цялата зряла разработена инфраструктура на УОУ едва ли ще е демоде и след две-три години.
в) има хора, които са си само по ММО и хора, които пък не му се кефят, но се кефят на онлайн игра. Д3 и УОУ имат донякъде различаващи се таргет групи (не че няма много преплитане).
струва ми се, че няма по-полезен ход от диабло, освен наистина да е нещо ново, но не вярвам и аз.
This is it. Ground zero.
Мне, сори, ма изобщо не си прав 
По точките ти:
И още нещо - Диабло 2 е Големият Шибан Еталон за хак-енд-слаш рпг, представяш ли си как не носи никакви концептуални трудности, като освен един Титан Куест, играта все още няма конкуренция почти 8 години по-късно?
За да завърша - че ще е по-лишено от рискове едно Диабло, отколкото Старкрафт, е ясно, но според мен шансът то да не е ММО, е нищожен. А аз пък съм си любопитен за СК2. И да не достигне оригинала, няма как да ми повлияе на отношението към него, нали?

Саргерас е напълно и стопроцентово мъртъв още от War of the Ancients насам. Единственото голямо зло, останало от страна на демоните, беше Аркемонд и Манорот. И двамата го отнесоха във ВЦ3. Артас не е никво голямо зло, той си е просто амбициозен кретен, който си пасе на север. Илидан също не е голямо зло. И престани с тия двойни л-та все пакБтв във ВЦ3 почти никой от главните лоши не е умрял. Единственият гътнат е Архимонд (голям праз) и донейде Лич Кинга (древен оркски шаман всъщност), който се слива с Артас. Самият Артас, както и разбира се Иллидан, си щъкат необезпокоявани, да не говорим за разни Саргераси и т.н.

Идеално коректна е аналогията, а ММО не можеш да направиш в сетинг с конкретно голямо зло, поне според мен. Най-малкото то по дефиниция е по-силно от всичко друго по терена...Така че аналогията с ВЦ не е много коректна. ММОто си става във всякви сетинги, стига да имат желание. Аз обаче мисля, че два конкуриращи се ММО гиганта на Близзард до нищо добро не водят от маркетингова гледна точка и пак залагам повече на Диабло 3, както и да му завъртят историята.
По точките ти:
Тва са глупости, естествено, че ще се опитат да надминат Старкрафт. Тук играят твърде много пари, а и Близард имат некоректно голяма е репутация. Печалбите от СК2 далеч няма да се изчерпват с голите първи продажби. Още повече, че същите приказки като твоите сега се приказваха и за Уоркрафт 3, не само в контекста на ВЦ2, но и отново на СК.а) да се надмине старкрафт е обречена работа => старкрафт2 е осъден на провал от високи очаквания, ДОРИ въпреки факта, че ще си избие парите с началния бум на продажби. За сметка на това едно ново Диабло не носи никакви концептуални трудности.
И още нещо - Диабло 2 е Големият Шибан Еталон за хак-енд-слаш рпг, представяш ли си как не носи никакви концептуални трудности, като освен един Титан Куест, играта все още няма конкуренция почти 8 години по-късно?
WoW излезе началото на 2005-та. Сега сме началото на 2007-ма. Близард са казали, че повече експанжъни няма да има (те принципно винаги си правят по един), а интересът към УоУ ДОРИ след Бърнинг Крусейда не е ЧАК квото беше в пиковия момент на играта преди да речем година. Факт е, че след 3 години вече ще са наизлезли още един тон ММО-та, сред които Age of Konan и Warhammer Online (тия още тази година излизат), а също вероятно и Guild Wars 2. Интересът към WoW ще си е голям, разбира се, но далеч не това, което би бил на една нова игра. Тоя жанр също се движи напред и Близатд имат откъде да крадат.б) да има две ММО-та по едно и също време е малко вероятно, а цялата зряла разработена инфраструктура на УОУ едва ли ще е демоде и след две-три години.
Малцинство. Никой няма да ти направи игра за тях. Диаблото е най-ценно с търсенето на предмети, а ММО-то дава неизмерима свобода в това отношение, особено като имаш предвид бонусите, които могат да се пускат постоянно онлайн.в) има хора, които са си само по ММО и хора, които пък не му се кефят, но се кефят на онлайн игра. Д3 и УОУ имат донякъде различаващи се таргет групи (не че няма много преплитане).
За да завърша - че ще е по-лишено от рискове едно Диабло, отколкото Старкрафт, е ясно, но според мен шансът то да не е ММО, е нищожен. А аз пък съм си любопитен за СК2. И да не достигне оригинала, няма как да ми повлияе на отношението към него, нали?
And you can't dance with a devil on your back...
- Moridin
- Global Moderator
- Posts: 19290
- Joined: Fri Dec 19, 2003 10:21 pm
- Location: On the other side
- Contact:
Ский са, Саргерас умира чак 20-ина години преди отварянето на портала, много далеч от Уор ъф ди Ейншънтс, и то не умира, а духът му се въплъщава в Медивх (който отваря портала). Когато въпросният умира, духът на Саргерас вече наистина зачезва из нищото, но както знаем по разширяемите фентъзи вселени, това не го прави никак мъртъв 
Това едно, второ Манорот е в общи линии некъф жалък демон, основните лошковци (от оригиналната раса на дренаите) са Архимонд и Кил'джедан или както се чете, от които вторият е пърфектли жив.
Самият Артас се сдобива с доста големи сили накрая всъщност, а ИЛЛидан си ги има ;р
И двамата СА големи лошковци (без да броим дори въпросния Кил'джедан) и ясно демонстрират как могат да присъстват в ММО - еми седят си там, биеш ги за точки, но не ги убиваш (потвърдено от Близзард за Илидан).
Това едно, второ съм 87% сигурен, че ще ИМА нов екпансжън, с който се отварят северните територии на света и в него Артас е бос в един от инстансите.
Колкото до ВЦ3 - той НЕ успя да мине по никой показател СК, така че не ти разбирам поинта
Освен това, колкото и да е велико сред масовките, Диабло никога не е било чак такава легенда каквато е СК. Под концептуално по-лесно имах предвид, че там според мен не се изисква някакъв особен файн-тюнинг, нито някво мъдрене КАК хем да е ново, хем да е толкова съвършено балансирано като СК, без да се развали. При Диабло стига просто нов плот, нови умения и нови дзверове с тук-таме някоя геймплейна новост за цвят
Да добавим към това цитатите от диабло авторите и лекия срив на СК франчайза с Гоуст...
Дали ше е ММО или Диабло3 вече не съм толкова твърд, и двете са възможни, но според мен аргументите ти за УОУ не са коректни и то ще се радва на още поне 2-3 години стабилен живот, при все всички други конкуренти, които просто нямат ресурса за рекламата на Близзард и ше си останат ъндърграунд.

Това едно, второ Манорот е в общи линии некъф жалък демон, основните лошковци (от оригиналната раса на дренаите) са Архимонд и Кил'джедан или както се чете, от които вторият е пърфектли жив.
Самият Артас се сдобива с доста големи сили накрая всъщност, а ИЛЛидан си ги има ;р
И двамата СА големи лошковци (без да броим дори въпросния Кил'джедан) и ясно демонстрират как могат да присъстват в ММО - еми седят си там, биеш ги за точки, но не ги убиваш (потвърдено от Близзард за Илидан).
Това едно, второ съм 87% сигурен, че ще ИМА нов екпансжън, с който се отварят северните територии на света и в него Артас е бос в един от инстансите.
Колкото до ВЦ3 - той НЕ успя да мине по никой показател СК, така че не ти разбирам поинта

Освен това, колкото и да е велико сред масовките, Диабло никога не е било чак такава легенда каквато е СК. Под концептуално по-лесно имах предвид, че там според мен не се изисква някакъв особен файн-тюнинг, нито някво мъдрене КАК хем да е ново, хем да е толкова съвършено балансирано като СК, без да се развали. При Диабло стига просто нов плот, нови умения и нови дзверове с тук-таме някоя геймплейна новост за цвят

Да добавим към това цитатите от диабло авторите и лекия срив на СК франчайза с Гоуст...
Дали ше е ММО или Диабло3 вече не съм толкова твърд, и двете са възможни, но според мен аргументите ти за УОУ не са коректни и то ще се радва на още поне 2-3 години стабилен живот, при все всички други конкуренти, които просто нямат ресурса за рекламата на Близзард и ше си останат ъндърграунд.
This is it. Ground zero.
Много държиш да ме вкараш в АлДимизъм, нали? Ок, още един пост гратисен период:
Манорот от своя страна е "в общи линии некъф жалък демон", който САМО е създал орките като такива и е отговорен за практически ВСИЧКО, случило се от Warcraft I до Warcraft III.
Кил'джедан е съм гай, боя се, който никога не съм чувал, та ясно колко й е важен на историята. Нещо привнесено от WoW, предполагам?
За другото си прав, но Близард до момента не са правили игра на такъв принцип, разчитам и че няма да се случи.
А Старкрафт франчайзът НИЩО не може да го срине. Гоуста го зарязаха поради закъснения, подозирам (тва не ти е стратегия, а търд пърсън все пак, не можеш да си позволиш да го правиш толкоз години, щото просто ще остарее), а и в приказките, че не щат да навлизат в конзолите, може да има истина.
И ениуей, пишеш за 2-3 години стабилен живот. А минава ли ти през ум, че ТОЧНО тогава би било пуснато следващото им ММО? Или ги смяташ за толкова наивни, че да лежат 10 години на една игра, при положение, че конкуренцията далеч не спи, както беше със стратегиите? Още повече, че то "стабилен живот" си има и Ултимата в момента
И ЕНИУЕЙ, пропускаш дребния момент с обявата на Близард за открити работни места за хора с опит в стратегиите. Леко се съмнявам да планират СТРАТЕГИЯ по Диабло... Само че понеже в момента не мога да го изровя това къде е, няма как да ти го пейстна...
Саргерас как са го въртяли кат Ивъл Есънс впоследствие е все тая, физически си умира в древността. Не е присъствал като фактор в нито една игра, няма и да присъства.Ский са, Саргерас умира чак 20-ина години преди отварянето на портала, много далеч от Уор ъф ди Ейншънтс, и то не умира, а духът му се въплъщава в Медивх (който отваря портала). Когато въпросният умира, духът на Саргерас вече наистина зачезва из нищото, но както знаем по разширяемите фентъзи вселени, това не го прави никак мъртъв Smile
Това едно, второ Манорот е в общи линии некъф жалък демон, основните лошковци (от оригиналната раса на дренаите) са Архимонд и Кил'джедан или както се чете, от които вторият е пърфектли жив.
Манорот от своя страна е "в общи линии некъф жалък демон", който САМО е създал орките като такива и е отговорен за практически ВСИЧКО, случило се от Warcraft I до Warcraft III.

Кил'джедан е съм гай, боя се, който никога не съм чувал, та ясно колко й е важен на историята. Нещо привнесено от WoW, предполагам?
Илидан (никога повече не искам да чуя и думичка от теб за преводите на Русинов) силите си ги има, но голямо зло НЕ Е, щот и той, имам чувството, не знае кво иска от себе си. Артас също - не съм спорил колко е силен, а че не е голямо зло, щот квото искаше си го постигна.Самият Артас се сдобива с доста големи сили накрая всъщност, а ИЛЛидан си ги има ;р
Така, а сега си представи Детуинг, който практически е драконово божество, или самият Саргерас, който убива с мисъл от ДВЕ РЕАЛНОСТИ разстояние. Ето ТОВА е голямо зло. И такива неща в тоя свят вече не съществуват. Както не съществиват и в Диабло вселената.И двамата СА големи лошковци (без да броим дори въпросния Кил'джедан) и ясно демонстрират как могат да присъстват в ММО - еми седят си там, биеш ги за точки, но не ги убиваш (потвърдено от Близзард за Илидан).
Намери нещо в нета, в момента и двамата говорим наизуст. Бтв, не съм убеден, че е нужен нов експ, за да се отворят още територии...Това едно, второ съм 87% сигурен, че ще ИМА нов екпансжън, с който се отварят северните територии на света и в него Артас е бос в един от инстансите.
Стига глупости. ВЦ3 беше триизмерен (никой не го вълнува мнението ти по въпроса, факт е, че за стратегиите това е МНОГО по-добро от 2д-то), въведе героите, добави един куп дребни, но много важни детайлчета в геймплея. Естествено, че не можа да мине Старкрафт, но успя да я НАДСТРОИ на много места и то с нужни работи.Колкото до ВЦ3 - той НЕ успя да мине по никой показател СК, така че не ти разбирам поинта Smile
Тва с легендарността няма да го коментирам изобщо.Освен това, колкото и да е велико сред масовките, Диабло никога не е било чак такава легенда каквато е СК. Под концептуално по-лесно имах предвид, че там според мен не се изисква някакъв особен файн-тюнинг, нито някво мъдрене КАК хем да е ново, хем да е толкова съвършено балансирано като СК, без да се развали. При Диабло стига просто нов плот, нови умения и нови дзверове с тук-таме някоя геймплейна новост за цвят Smile
За другото си прав, но Близард до момента не са правили игра на такъв принцип, разчитам и че няма да се случи.
Първо, не са авторИ, а автоР. И съм чел въпросното интервю. Самият факт, че в него Кнаак говори за "свят", вече ни нашепва за ММО. Още повече, че светът на Диабло НАИСТИНА вече е открит точно за ММО-игра. Тримата братя са унищожени, а границите между рая и ада - разбити. Т.е. започва The Sin War (уотевър дис из, но е име на цяла трилогия книги) и можем да ънлийшнем вече измислените класове в свят, където вече има не Големи Злини, а Голям Конфликт.Да добавим към това цитатите от диабло авторите и лекия срив на СК франчайза с Гоуст...
А Старкрафт франчайзът НИЩО не може да го срине. Гоуста го зарязаха поради закъснения, подозирам (тва не ти е стратегия, а търд пърсън все пак, не можеш да си позволиш да го правиш толкоз години, щото просто ще остарее), а и в приказките, че не щат да навлизат в конзолите, може да има истина.
Ъндърграунд? Не, айде верно вземи се позаинтересувай малко, преди да ръсиш такива приказки, а? Барем четеш ГВ, прочитай на Вълка Нуубзора поне. И в момента по света се играе КАКВО ли не друго, освен УоУ, при това МАСОВО. И Гилд Уорс, и Лайнажа, и Ив, и ДОРИ Д&Д-то си имат масивни къмюнитита, като на първите две са съпоставими (ако и доста по-малки) с това на УоУ. Ей ся с появи ЛоТР Онлайн, а да не споменаваме предстоящите. Не знам какви са ти илюзиите за ресурсите на Близард, но дори за Age of Conan да предположим, че има шанс Eidos да нямат такива рекламни сили, то Games Workshop и EA имат капацитета да ги ОТВЕЯТ с парите, които могат да излеят в промотирането на Warhammer Online. Тва, че в България толкова сме го чували името, не означава нищо. На запад тоя франчайз е, мисля, дори по-печеливш от D&D.Дали ше е ММО или Диабло3 вече не съм толкова твърд, и двете са възможни, но според мен аргументите ти за УОУ не са коректни и то ще се радва на още поне 2-3 години стабилен живот, при все всички други конкуренти, които просто нямат ресурса за рекламата на Близзард и ше си останат ъндърграунд.
И ениуей, пишеш за 2-3 години стабилен живот. А минава ли ти през ум, че ТОЧНО тогава би било пуснато следващото им ММО? Или ги смяташ за толкова наивни, че да лежат 10 години на една игра, при положение, че конкуренцията далеч не спи, както беше със стратегиите? Още повече, че то "стабилен живот" си има и Ултимата в момента
И ЕНИУЕЙ, пропускаш дребния момент с обявата на Близард за открити работни места за хора с опит в стратегиите. Леко се съмнявам да планират СТРАТЕГИЯ по Диабло... Само че понеже в момента не мога да го изровя това къде е, няма как да ти го пейстна...

And you can't dance with a devil on your back...
- Moridin
- Global Moderator
- Posts: 19290
- Joined: Fri Dec 19, 2003 10:21 pm
- Location: On the other side
- Contact:
Саргерас не умира физически в древността, а когато ти казах по-горе. Справка - ентрито му във WoWWiki.Roland wrote:
Саргерас как са го въртяли кат Ивъл Есънс впоследствие е все тая, физически си умира в древността. Не е присъствал като фактор в нито една игра, няма и да присъства.
Манорот от своя страна е "в общи линии некъф жалък демон", който САМО е създал орките като такива и е отговорен за практически ВСИЧКО, случило се от Warcraft I до Warcraft III.![]()
Манорот е демон, бос на питлордовете, втори ред предводител в легиона, който бтв е подчинен на въпросния нечуван от теб -As Aegwynn stood over the smoking corpses, she noticed a nearby rift into the Nether, no doubt created by the dragonslaying demons. Through this portal, Sargeras entered Azeroth to confront Aegwynn. The Guardian of Tirisfal did not hesitate in attacking what she perceived to be a formidable demon, but Sargeras held back, letting the mage destroy his physical body. At the last moment of life, the Dark Titan transferred his spirit into the body of Aegwynn, and settled down to wait.
- Има го още във ВЦ2 бтв, макар и с променен оттогава дизайн. Колкото до Манорот, той за нищо не е отговорен, освен за въпросния херитейдж на орките, което е по план на въпросния Кил'Джедан, а кръвта на Манорот е само средство. Да, мощен е, от по-големите лоши, участвал е и в уор ъф ди ейншънтс, но не е на нивото на Аркимонд изобщо. Плюс това го убива именно орк, което трудно би могло да се случи на Илидан и Артас всъщност...Roland wrote: Кил'джедан е съм гай, боя се, който никога не съм чувал, та ясно колко й е важен на историята. Нещо привнесено от WoW, предполагам?
Цитат:
Many years before the Dark Portal was first formed, Mannoroth, under orders from Kil'jaeden, took part in the plan to put the orcs under the thumb of the Burning Legion.
Никога не съм казвал нищо против двойните съгласни аз лично бтв, това си е твоя теория, по която няма да спорим сега. А Артас просто си взе трона. КОЙ точно супермощен идиот в историята на целокупната художествена лтиература си е останал на трона да съзерцава? Илидан не е лош в моралния смисъл на думата, но си е типичен лош в смисъла на някой, когото играчите да трепят.Roland wrote: Илидан (никога повече не искам да чуя и думичка от теб за преводите на Русинов) силите си ги има, но голямо зло НЕ Е, щот и той, имам чувството, не знае кво иска от себе си. Артас също - не съм спорил колко е силен, а че не е голямо зло, щот квото искаше си го постигна.
Детуинг е драконов аспект, поставен там от титаните, от които Саргерас е най-мощният. Следователно всички големи демони на подчинение на Саргерас са он пар с въпросния.Roland wrote: Така, а сега си представи Детуинг, който практически е драконово божество, или самият Саргерас, който убива с мисъл от ДВЕ РЕАЛНОСТИ разстояние. Ето ТОВА е голямо зло. И такива неща в тоя свят вече не съществуват. Както не съществиват и в Диабло вселената.
Изначално твойта позиция беше, че нямало достатъчно големи лоши в Диабло, което го правело като ВЦ вселената. Да, в Диабло НЯМА лоши, но целият този спор е за твойта некоректна аналогия, понеже във ВЦ има достатъчно по-силни от всички играчи лоши, които просто седят там и са неубиваеми или изобщо ги няма (Кил'Джедан), ерго - цялата ти логика е построена на грешен факт - дали има лоши или не, няма особена връзка с ММО-то.
След като говориш наизуст, защо тогава говориш с тон на абсолютни факт (напомням, "Близард са казали, че повече експанжъни няма да има"). Айде намери го ти това, плз, къде си го прочел, преди да го кажеш така компетентно.Намери нещо в нета, в момента и двамата говорим наизуст. Бтв, не съм убеден, че е нужен нов експ, за да се отворят още територии...
Ето мойто (пак не е 100%, но аз така и съм си го казал):
"Though very little has been revealed about Arthas' role in World of Warcraft, it is conjectured that the continent of Northrend will be the primary focus of the second expansion pack. Northrend houses the Frozen Throne and the ruins of the Nerubian kingdom Azjol-Nerub. There is no concrete evidence or citations from official Blizzard staff confirming the aforementioned content, but numerous implications on the game forums by various community managers support the notion."
Факт ли е? Или е твойто никого невълнуващо мнение? За мен пък да зяпам единиците отгоре е единственото стратегически необходимо. Дали е 3д или 2д следователно няма значение.Rolang wrote: Стига глупости. ВЦ3 беше триизмерен (никой не го вълнува мнението ти по въпроса, факт е, че за стратегиите това е МНОГО по-добро от 2д-то),
Първо, ВЦ3 имаше съвсем различен фокус от СК, доколкото важен в него беше много повече микромениджмънта на единиците, отколкото масовите военни кампании каткто в СК. Всички нововъведения (по-развитито дърво умения на единиците, герои, близка камера и т.н.) са във връзка именно с този променен фокус. Така че не е никаква надстройка, а изцяло различна игра и както сам признаваш, не е успяла да измести СК нито като легендарен статус, нито като стопроцентово положителни оценки. А от СК2 ще се очаква дори повече.Roland wrote: въведе героите, добави един куп дребни, но много важни детайлчета в геймплея. Естествено, че не можа да мине Старкрафт, но успя да я НАДСТРОИ на много места и то с нужни работи.
Ами то самият жанр предпразполага към това. Самото Диабло2 се различава от Диабло1 главно по мащабност и по доразвити геймплей концепции. На мен мисълта ми беше, че баланс по-лесно се постига в такава игра.Roland wrote:
За другото си прав, но Близард до момента не са правили игра на такъв принцип, разчитам и че няма да се случи.
Е аз по-горе се съгласих с концепцията, че Диабло ММО е също вероятно, не знам защо трябваше да задълбаваме допълнително тук.Roland wrote:
Първо, не са авторИ, а автоР. И съм чел въпросното интервю. Самият факт, че в него Кнаак говори за "свят", вече ни нашепва за ММО. Още повече, че светът на Диабло НАИСТИНА вече е открит точно за ММО-игра. Тримата братя са унищожени, а границите между рая и ада - разбити. Т.е. започва The Sin War (уотевър дис из, но е име на цяла трилогия книги) и можем да ънлийшнем вече измислените класове в свят, където вече има не Големи Злини, а Голям Конфликт.
Вярно, но все пак си Е неуспешен проект по франчайза, нали?Roland wrote: А Старкрафт франчайзът НИЩО не може да го срине. Гоуста го зарязаха поради закъснения, подозирам (тва не ти е стратегия, а търд пърсън все пак, не можеш да си позволиш да го правиш толкоз години, щото просто ще остарее), а и в приказките, че не щат да навлизат в конзолите, може да има истина.
Добре, поизсилих се с думата "ъндърграунд", но нито едно от тия къмюнитита няма броя на УоУ в абсолютни цифри, следователно аз не мисля, че УоУ е застрашен от конкуренцията като стабилен източник на пари още известно време (и следователно възпрепятствайки нов ММО проект от Близзард, които ДОРИ конкуренцията да извади нещо МНОГО печелившо, те могат да го бутнат просто в следващия експанжън на УоУ).Ъндърграунд? Не, айде верно вземи се позаинтересувай малко, преди да ръсиш такива приказки, а? Барем четеш ГВ, прочитай на Вълка Нуубзора поне. И в момента по света се играе КАКВО ли не друго, освен УоУ, при това МАСОВО. И Гилд Уорс, и Лайнажа, и Ив, и ДОРИ Д&Д-то си имат масивни къмюнитита, като на първите две са съпоставими (ако и доста по-малки) с това на УоУ. Ей ся с появи ЛоТР Онлайн, а да не споменаваме предстоящите. Не знам какви са ти илюзиите за ресурсите на Близард, но дори за Age of Conan да предположим, че има шанс Eidos да нямат такива рекламни сили, то Games Workshop и EA имат капацитета да ги ОТВЕЯТ с парите, които могат да излеят в промотирането на Warhammer Online. Тва, че в България толкова сме го чували името, не означава нищо. На запад тоя франчайз е, мисля, дори по-печеливш от D&D.
Аз за това не съм спорил. Говорехме, доколкото помня, за предстоящо скоро събитие. След 2-3 години да извадят ново ММО си е напълно в реда на нещата, да.Roland wrote: И ениуей, пишеш за 2-3 години стабилен живот. А минава ли ти през ум, че ТОЧНО тогава би било пуснато следващото им ММО? Или ги смяташ за толкова наивни, че да лежат 10 години на една игра, при положение, че конкуренцията далеч не спи, както беше със стратегиите? Още повече, че то "стабилен живот" си има и Ултимата в момента
True. Това дава надежда за СК2 (който бтв аз много повече искам от Д3 или ДММО), но все още не е достатъчен фактор, за да го твърдим особено убедено. Нещо повече - то по-скоро предполага, че не следващият, а по-следващият проект би могъл да е СК2 (едва ли следващият проект, който ще излезе, тепърва СЕГА ще почват да го правят). А и остава идеята с нещо новоRoland wrote: И ЕНИУЕЙ, пропускаш дребния момент с обявата на Близард за открити работни места за хора с опит в стратегиите. Леко се съмнявам да планират СТРАТЕГИЯ по Диабло... Само че понеже в момента не мога да го изровя това къде е, няма как да ти го пейстна...

This is it. Ground zero.
Баси кви сте фенбойчета и нърдове понякога ... 

Love & peace
The purpose of art is to make the imagined seem real, the impossible seem possible. Pornography has much the same purpose. ...
My Anime list
The purpose of art is to make the imagined seem real, the impossible seem possible. Pornography has much the same purpose. ...
My Anime list
За Саргерас - той УМИРА физически във Войната на Древните. ПРОЧЕТОХ го, ПРЕВЕДОХ го и го твърдя със 100% убеденост. Oткъдето и да е инфото в Уикипедия, книгите на Кнаак са написани през 2005-та, заедно с излизането на УоУ, и в тях няма и дума, написана без одобрението на Близард. Така че тов Е официалната история. Че после е участвал в създаването на Медив, тва е ясно, но не като Омнимогъщата първична сила, която е в древността.
Идеята за използването на орктие СЪЩО твърдо Е на Манорот, отново според въпросните книги. В тях Кил'джаден дори не е споменат, така че инфото отново си противоречи в Уикипедия. И естествено, че Манорот не е на нивото на Аркимонд, тва изобщо не съм го поставял под въпрос. Нито пък Артас или Илидан са на това ниво.
Идеята за използването на орктие СЪЩО твърдо Е на Манорот, отново според въпросните книги. В тях Кил'джаден дори не е споменат, така че инфото отново си противоречи в Уикипедия. И естествено, че Манорот не е на нивото на Аркимонд, тва изобщо не съм го поставял под въпрос. Нито пък Артас или Илидан са на това ниво.
Саргерас може да е колкото си ще мощен, но той не е СЪЗДАЛ нищо. Докато аспектите са СЪЗДАДЕНИ от титаните. Те са над боговете, над демоните, над ВСИЧКО в Азерот. Неслучайно са "аспекти". Ноздорму например се намира едновременно във всички епохи на Азерот, бидейки аспект на времето, познава ЦЯЛАТА линия на миналото, настоящето и бъдещето и би могъл да се намеси в нея. НИКОЙ от слугите на Саргерас няма силата на аспект и единствената причина във Войната на древните те просто да не издухат Легиона, беше, че Нелтарион (Детуинг) ги предаде, а във ВЦ3 - че още ближат рани след Демоничната душа. Апропо, да споделя само, че Ониксия е некво рандъм детенце от челядта на Детуинг. Убиват я 40 героя, ако правилно си спомням. Самият Детуинг в едно ММО би бил не просто неунищожим, а изобщо неприложим.Детуинг е драконов аспект, поставен там от титаните, от които Саргерас е най-мощният. Следователно всички големи демони на подчинение на Саргерас са он пар с въпросния.
Това, че ти не знаеш за аналогични гадини на Артас и Илдиан в Диаблото не е проблем на франчайза. Просто същите се появяват в книгите, щото ММО-то, в което да ги развият като босове, още го няма. Демонът Астрога примерно беше БАХТИ и чудовището в "Луната на паяка". Просто това са лоши тип "бос", а не като Саргерас/Аркемонд/Детуинг или Диабло/Мефисто/Баал с пълната си мощ И способността да влизат в смъртния свят, която щяха да имат след разрушаването на Световния камък, ако бяха живи - "помитам света с мигване".Изначално твойта позиция беше, че нямало достатъчно големи лоши в Диабло, което го правело като ВЦ вселената. Да, в Диабло НЯМА лоши, но целият този спор е за твойта некоректна аналогия, понеже във ВЦ има достатъчно по-силни от всички играчи лоши, които просто седят там и са неубиваеми или изобщо ги няма (Кил'Джедан), ерго - цялата ти логика е построена на грешен факт - дали има лоши или не, няма особена връзка с ММО-то.
От човека, заявил, че Детуинг е, цитирам "рандъм осъзнал се дракон" или че рандъм демони, гепнати от Саргерас по световете, които е завладял, могат да се мерят с него, не приемам обвинения в твърде компетентно говорене без аргументи, сори. Имам подобно впечатление, както и че следващият им проект няма да е ММО. Може и да греша и за двете, но очевидно НЯМА да разровя последните 12 броя на ГВ, за да проверя.След като говориш наизуст, защо тогава говориш с тон на абсолютни факт (напомням, "Близард са казали, че повече експанжъни няма да има"). Айде намери го ти това, плз, къде си го прочел, преди да го кажеш така компетентно.
Излагаш се. Естествено, че да можеш да видиш битката от всички страни СТРАТЕГИЧЕСКИ е в пъти по-полезно, отколкото от един изометричен ъгъл. Различните ракурси позволяват различни стратегии, а и много повече информация за ставащото на терена.Факт ли е? Или е твойто никого невълнуващо мнение? За мен пък да зяпам единиците отгоре е единственото стратегически необходимо. Дали е 3д или 2д следователно няма значение.
Дори само възможността да избираш различните единици в рамките на един селект вече е КОЛОСАЛНО подобрение при това нямащо нищо общо с фокуса на играта. А не успя да измести СК просто щото БЕШЕ СК + екстри. Оттогава минаха много години обаче.Първо, ВЦ3 имаше съвсем различен фокус от СК, доколкото важен в него беше много повече микромениджмънта на единиците, отколкото масовите военни кампании каткто в СК. Всички нововъведения (по-развитито дърво умения на единиците, герои, близка камера и т.н.) са във връзка именно с този променен фокус. Така че не е никаква надстройка, а изцяло различна игра и както сам признаваш, не е успяла да измести СК нито като легендарен статус, нито като стопроцентово положителни оценки. А от СК2 ще се очаква дори повече.
Толкова, колкото и Warcraft Adventures е неуспешен проект по ВЦ франчайза. Не виждам да ги е спряло да правят игри в него.Вярно, но все пак си Е неуспешен проект по франчайза, нали?
Къмюнитито на УоУ в абсолютни цифри е ирелевантно спрямо тва колко играча реално го играят. Щото се сещаш, че далеч не всеки закупен акаунт означава играч. Интересът към играта Е по-малък отпреди, а и ще прощаваш, но с десетките си книги и ОГРОМНАТА си популярност на запад, е напълно възможно къмюнитито на Уорхамър да надвишава няколко ПЪТИ това на УоУ. И пак повтарям, че тва не са ти стратегиите, дето от ВЦ3 насам са мръднали съвсем малко. ММО-тата са големият коз на РС-то срещу конзолите и се развиват мълниеносно. Концепциите на УоУ след 3 години ще са ВЕХТИ и никъв експанжън няма да може да промени това.Добре, поизсилих се с думата "ъндърграунд", но нито едно от тия къмюнитита няма броя на УоУ в абсолютни цифри, следователно аз не мисля, че УоУ е застрашен от конкуренцията като стабилен източник на пари още известно време (и следователно възпрепятствайки нов ММО проект от Близзард, които ДОРИ конкуренцията да извади нещо МНОГО печелившо, те могат да го бутнат просто в следващия експанжън на УоУ).
Предстоящото скоро събитие е МЕЙДЖЪР АНАУНСМЪНТ, не нова игра. Баси, чети внимателно, а?Аз за това не съм спорил. Говорехме, доколкото помня, за предстоящо скоро събитие. След 2-3 години да извадят ново ММО си е напълно в реда на нещата, да.
Първо, не знам откога е тва, може и отпреди година-две да е вече. Второ, не знам коя голяма клечка от Близард каза, че се надявал да не измине цяло десетилетие, преди да обявят Старкрафт 2. Десетилетието се навършва май месец догодина.True. Това дава надежда за СК2 (който бтв аз много повече искам от Д3 или ДММО), но все още не е достатъчен фактор, за да го твърдим особено убедено. Нещо повече - то по-скоро предполага, че не следващият, а по-следващият проект би могъл да е СК2 (едва ли следващият проект, който ще излезе, тепърва СЕГА ще почват да го правят). А и остава идеята с нещо ново Smile
And you can't dance with a devil on your back...
Ролич, дай линк това къде си го видял? Сигурен съм, че Близард няма да издадат нов експанжън щом ти си им казал, но просто да съм си сигуренБлизард са казали, че повече експанжъни няма да има (те принципно винаги си правят по един)

Това автоматично се превръща в новият ми подпис. Симеон, който не е помирисвал стратегия освен Старкрафт се прави на strategy-geek. Всеки, който е играл друга стратегия и има някакво нормално мислене знае, че фиксираната камера е в пъти по-готина и удобна за ползване.Излагаш се. Естествено, че да можеш да видиш битката от всички страни СТРАТЕГИЧЕСКИ е в пъти по-полезно, отколкото от един изометричен ъгъл. Различните ракурси позволяват различни стратегии, а и много повече информация за ставащото на терена.
И хайде се спри малко с това хлебене по Уоркрафт 3. И на мен далеч не ми е любимата стратегия, но е невероятно силно заглавие, което далеч не са изчерпва с готови идиотски Симеон-лайк изреченийца тип "ми то си е само СК с екстри". Герои, крийпване, ЛУД микромениджмънт (което мен поне ме отказва, но изпитвам уважение към хората с по 100 клика в минута), маса неутрални и доста важни неща по терена - една част от разликите само.
Стик ту Клауд енд ко и тва е.

Дръж си мненията за кой кво е играл за себе си, ако обичаш, и стиквай към топика
Бисайдс, и да не бях зяпал един милион стратегии, пак остава фактът, че съм превъртал няколко пъти И СК, И ВЦ3, та най-малкото изометрично ВС 3д мога да го оценя.
Иначе аз ВЦ3 не го хлебя изобщо, просто не го обичам. Играта си е добра, просто не е онова, което да замести СК, а за такова се пласираше, когато излизаше.

Иначе аз ВЦ3 не го хлебя изобщо, просто не го обичам. Играта си е добра, просто не е онова, което да замести СК, а за такова се пласираше, когато излизаше.
And you can't dance with a devil on your back...
Няма да си ги държа за себе си, защото хората, който не те познават чрез тролските ти изяви добиват представа, че си някакъв лийт-хаксорз стратеджи гуру. Покрай което ти не само си минал, ами и не го виждаш даже
.
И далеч не говорим за милион стратегии, а за елементарни геймърски познания - Хироус 3, Command and Conquer-ite (Red Alert 2 + Tiberian Sun + Tiberium Wars), почти всичко на Релик (особено брилянтните им неща от Доун ъв Уор насам, чиито заглавни екрани дори не си виждал + Homeworld), Total War - Rome + Medieval, Age of Empires II...
п.с. все пак напиши за експанжъна на уоу, че ми стана интересно. Близард бяха с 6-годишен план за играта и след ТБЦ казаха, че ще са веднъж годишно...Как така са си сменили позицията изведнъж?

И далеч не говорим за милион стратегии, а за елементарни геймърски познания - Хироус 3, Command and Conquer-ite (Red Alert 2 + Tiberian Sun + Tiberium Wars), почти всичко на Релик (особено брилянтните им неща от Доун ъв Уор насам, чиито заглавни екрани дори не си виждал + Homeworld), Total War - Rome + Medieval, Age of Empires II...
п.с. все пак напиши за експанжъна на уоу, че ми стана интересно. Близард бяха с 6-годишен план за играта и след ТБЦ казаха, че ще са веднъж годишно...Как така са си сменили позицията изведнъж?

Last edited by Muad_Dib on Thu Apr 19, 2007 9:57 pm, edited 1 time in total.
- The Dragon
- Elder God
- Posts: 9061
- Joined: Wed Jan 14, 2004 9:03 pm
И след това си пускаш нещо на Релик и играеш стратегия.Muad_Dib wrote:Ролич, дай линк това къде си го видял? Сигурен съм, че Близард няма да издадат нов експанжън щом ти си им казал, но просто да съм си сигуренБлизард са казали, че повече експанжъни няма да има (те принципно винаги си правят по един).
Това автоматично се превръща в новият ми подпис. Симеон, който не е помирисвал стратегия освен Старкрафт се прави на strategy-geek. Всеки, който е играл друга стратегия и има някакво нормално мислене знае, че фиксираната камера е в пъти по-готина и удобна за ползване.Излагаш се. Естествено, че да можеш да видиш битката от всички страни СТРАТЕГИЧЕСКИ е в пъти по-полезно, отколкото от един изометричен ъгъл. Различните ракурси позволяват различни стратегии, а и много повече информация за ставащото на терена.
И хайде се спри малко с това хлебене по Уоркрафт 3. И на мен далеч не ми е любимата стратегия, но е невероятно силно заглавие, което далеч не са изчерпва с готови идиотски Симеон-лайк изреченийца тип "ми то си е само СК с екстри". Герои, крийпване, ЛУД микромениджмънт (което мен поне ме отказва, но изпитвам уважение към хората с по 100 клика в минута), маса неутрални и доста важни неща по терена - една част от разликите само.
Стик ту Клауд енд ко и тва е.
Освен това най-добрата стратегия на Близард не е СК а си е добрия стар WC2 Battle.net Edition.
Едит: Муахахаха - колко се е изписало докато си напиша поста.
The sinking of the Titanic was a miracle to the lobsters in the ship's kitchen.
Хайде сега ми прочети горното мнение като добро дете, Дани.
Стратегиите слава богу не се изчерпват нито с Релик, нито с Близард.
п.с. моето лично мнение: Естествено СК ми е любимата въобще, Рейнър, Феникс и кака Кериган са неща, който никога няма да забравя. Да не говорим за просто омазващата история. Обективно обаче мина много време от тогава, наистина СИЛНИ стратегически заглавия - БОЛ.
Стратегиите слава богу не се изчерпват нито с Релик, нито с Близард.
п.с. моето лично мнение: Естествено СК ми е любимата въобще, Рейнър, Феникс и кака Кериган са неща, който никога няма да забравя. Да не говорим за просто омазващата история. Обективно обаче мина много време от тогава, наистина СИЛНИ стратегически заглавия - БОЛ.
Хироус 3 - чекдMuad_Dib wrote:Няма да си ги държа за себе си, защото хората, който не те познават чрез тролските ти изяви добиват представа, че си някакъв лийт-хаксорз стратеджи гуру. Покрай което ти не само си минал, ами и не го виждаш даже.
И далеч не говорим за милион стратегии, а за елементарни геймърски познания - Хироус 3, Command and Conquer-ite (Red Alert 2 + Tiberian Sun + Tiberium Wars), почти всичко на Релик (особено брилянтните им неща от Доун ъв Уор насам, чиито заглавни екрани дори не си виждал + Homeworld), Total War - Rome + Medieval, Age of Empires II...
п.с. все пак напиши за експанжъна на уоу, че ми стана интересно. Близард бяха с 6-годишен план за играта и след ТБЦ казаха, че ще са веднъж годишно...Как така са си сменили позицията изведнъж?
С&С Ред Алърт 2 - чекд
С&С Тибериън сън - чекд
Ейджа - чекд
Ще да съм виждал и аз стратегия през живота си, а? Тва не е моят жанр, ма не значи, че нищо не съм играл от него, ок? А за Уорхамърите ми е слаб компът, иначе съм си ги заплюл за игра след ъпгрейд.
За експанжъна на УоУ явно греша, щом и ти знаеш друго. Което казах, че е възможно още преди страница, така че ми спести сарказъмчето си.
И последно, топикът е за друго, така че и ти ще ме флеймиш другаде, ако ти е толкова важно.
And you can't dance with a devil on your back...
Странно как преди две седмици не беше играл Хироус 3 като си говорихме та сега...Ама пък за две седмици съкане какъвто си ни умничък сигурно вече биеш компа на импосибъл със затворени очи
И въпреки частичното ти опровержение Тотал Уор игра не си помирисвал както и каквото и да е на Релик - разбирам, че ти смърди компът, ама Хоумуърлд е доволно стара вече. Дима е по-запозната с Релик от теб бтв.
И моля те не ме обвинявай в офтопик, с Жоро по-горе само дето не си обсъдил любимия цвят боксерки на Роб Пардо.
За експанжъна на УоУ хич няма да ти спестявам -
Ае, че аз гледам Монк, тук пак стана спам фестът
.

И въпреки частичното ти опровержение Тотал Уор игра не си помирисвал както и каквото и да е на Релик - разбирам, че ти смърди компът, ама Хоумуърлд е доволно стара вече. Дима е по-запозната с Релик от теб бтв.

И моля те не ме обвинявай в офтопик, с Жоро по-горе само дето не си обсъдил любимия цвят боксерки на Роб Пардо.
За експанжъна на УоУ хич няма да ти спестявам -
. Е това си написал. Като пишеш неистини (особено за нещо с което въобще не си запознат) - тва е.WoW излезе началото на 2005-та. Сега сме началото на 2007-ма. Близард са казали, че повече експанжъни няма да има (те принципно винаги си правят по един), а интересът към УоУ ДОРИ след Бърнинг Крусейда не е ЧАК квото беше в пиковия момент на играта преди да речем година.
Ае, че аз гледам Монк, тук пак стана спам фестът

Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest