Ама... за какво си говорим въобще тогава?И най, вече, Шайх, дали ше можеш малко по-скромно, предвид, че всъщност не си чел книгата? В смисъл, това, че си прочел синопсиса, не значи, че си наясно както с тона, така и с вложения в историята смисъл.

Няма такива, просто не е носител на някакви дълбоки идеи.Ludmila76 wrote:Д-р Невил в алтернативния край му просветна че може би не е постъпвал добре като е причинил смъртта на много заразени по време на опитите си (справка - кадър към стената със снимките на експериментите) , след което съжалява и решава да зараже манията си върху която се акцентира на няколко пъти във филма ("няма пък да напусна ground zero защото всичко почна тук"). Тоест има някакъв пробив, който е крачка отвъд идеята "нашите хора срещу зомбитата". Иначе, героична смърт с граната в ръка сме виждали и преди - особено в съветски филми. В оригиналния вариант края след саможертвата на Невил стои неестествено, в алтернативната версия е по-отворен. Ако щеш, по-приятен и ненатоварващ с излишна образност.
И само за пояснение, аз този жанр го харесвам и с удоволствие гледам всякакви продължения на Resident Evil. Но смятам че има голяма разлика от филм до филм. За 28 дни по-късно (не този със Сандра Бълък) също съм готова да споря ако някой да го намира за безсмислен.
Абсолютно съм съгласен. Само да не решат да направят някакво продължение и да провалят хубавия филм.Roland wrote:
Няма такива, просто не е носител на някакви дълбоки идеи.
Що се отнася до финала, той и в оригиналната версия е напълно отворен. Нищо не е решено, нищо не е ясно. Това, че жената е намерила колонията, не значи нищо и не решава нито един проблем.
Тц, тц, незряло а? Ми може да е отражение на цялостна ми душевност.
Кажи ми тогава, доколко психологически правдоподобна ти се струва описаната от теб ситуация, при положение че нашият го дели едно пропукано стъкло от озверели чудовища. Точно в такава атмосфера ли на човек му идват мисли за това горките създания колко страдат и как заслужават нещо по-добро?!?!?!?!? Мамка му, Невил за тия три години е станал свидетел на това как цял Ню Йорк се побърква, а имунизираните пък са били изядени от болните. Да не говорим, че Невил си тръгна в кулминационната сцена с идеята да ги усмири, но видя, че не може.Сега, нека се опитам да ти обясня какво ме "наведе" на мисълта че алтернативният край може да е по-добър и се връзва по-добре с филма (пък ти може да се опиташ да наведеш в друга посока). Д-р Невил в алтернативния край му просветна че може би не е постъпвал добре като е причинил смъртта на много заразени по време на опитите си (справка - кадър към стената със снимките на експериментите) , след което съжалява и решава да зараже манията си върху която се акцентира на няколко пъти във филма ("няма пък да напусна ground zero защото всичко почна тук"). Тоест има някакъв пробив, който е крачка отвъд идеята "нашите хора срещу зомбитата".
На една ограда и на място, където заразени просто няма. Пасторалното усещане не си противоречи с нищо, просто дотогава декорът е градски, на природата нищо й няма, че да е срамно да я покажат накрая. Хепи енд, пак повтарям, няма. Ако не си направила нужните логически връзки, за да видиш, че нищо не се решава, то проблемът е в твоя телевизор. Щом това те задоволява, дразни му се.Ludmila76 wrote:Но внася едно пасторално усещане което противиречи на целия филм. Каква е тая колония, защо са се скатавали и не са отговорили на Невил? Природа, църквичка, алейки, приятелски лица - и всичко на една ограда (!!!) разстояние от набезите на заразените. Хепи енд с нотка тъга че го няма вече хубавия доктор Невил и неговото вярно куче Вихър. Щом това ви задоволява, кефете му се.
Мога ве, Рол.А 28 дни по-късно не носи никакви бог знае какви идеи, освен че просто е направен добре. Разликата между него и Аз съм легенда от една страна и Рандъм шайт ъв дъ Дед/Евидент Резил от друга, е че първите залагат на психологическия елемент и атмосферата, а вторите - на "ОМГ, кръв и мозъци, па па па!" Смешното е, че точно ти, дето си такъв иначе привърженик на визия и "усещане", спонтанно спираш да ги забелязваш, когато не ти изнася С което просто ни казваш, че всъщност отивайки на кино, дори не си в състояние да излезеш от самоналожените си вериги за това кой жанр "може" и кой "не може". За мен "мултимащабна сага с мамути" бтв НЕ МОЖЕ.
passer-by wrote:А, сетих се. Гледайте "Големият Стан". В programata.bg беше злостно оплют, ама трейлърът ми допадна, рекох да рискувам и го гледах оня ден. Доста приятна комедийка. Напомни ми на оная другата с Адам Сандлър и затворническия футбол, но в по-добър вариант.
Имат ли УКВ радио? То някакъв специален вид вседостигащо радио ли е? Имат ли радио въобще? Защо ТРЯБВА да имат?Колонията няма как да се свърже с когото и да било, най вероятно защото умението да се борави с УКВ радио не е преживяло заразата...
Би трябвало. Ако можеше да се аргументираш, бих й обърнал внимание дори да е кореннопротивоположна на моята. Явно обаче съм спечелил неувяхващото ти неуважение, щом не те интересува.А това доколко обръщаш внимание на гледната ми точка не ме вълнува изобщо.
Християнската гняс си ти е pet-peeve, тъй че ок. Гаврата с очакванията чисто логически Е 100% от омазания финал, както го виждам, тъй че трябва да ги събереш двете неща. И накрая, моите очаквания поне бяха Невил да не се разбере с гадините, което следва логично от целия им portrayal през филма.-3 за тотално омазания финал, християнската гняс и гаврата с очакванията на интелигентните зрители
Ми не са фон. Това, че нашият почти се превърна в такъв, маловажно ли ти беше? Да не говорим, че посланието, което си извел, въобще не важи за по-голямата част от филма, макар да е там. Хай-консептът минава през цялото произведение, под една или друга форма, поне според моето определение. Е, аз в "Акт 3" на Легендата виждам човек, който се сблъсква с други хора, след като почти е забравил какво СА другите хора ("Всепогълнатия от абсурден Кръстоносен поход човек, който уж го прави за света, ама се оказва, че почти е загубил връзка с него"), виждам човек, който трябва да се справя с последствията от фатална грешка, породена от моментна слабост (смъртта на кучето) ("На какво се крепи психиката на човек останал едва ли не сам сред Апокалипсиса?"); човек, който не вярва в думите на бразилката, въпреки че уж вярва, че има надежда. ("Не е ли надеждата насред Апокалипсиса просто квази-инстинктивен механизъм за самосъхранение?"); човек, който в мига, когато знае, че ще умре, съзнава, че надежда наистина ИМА (като вижда, че онуй се е излекувало), но в същото време вижда, че е само това - надежда, а не мигновен solution (като в алтернативния финал); човек, който извършва СМИСЛЕНА саможертва, плод на обоснован морален избор.Както, изглежда, ти не си схванал посланието и стойността на 28 дни. Който само СЕ ВОДИ зомби филм. Акт 3, кулминацията и есенцията на всеки филм. "В какво се превръщат хората, когато не отговарят пред нищо, освен личния си морал." Ей тва ти е филмът. Зомбенцата са фон. Сравни с Акт 3 на "Легендата".
Е, явно прагът ми на търпимост точно относно тая тема е по-висок от твояИначе, Трип - темата "сблъсъкът на мислещи, чувстващи хора с немислещо, нечувстващо зло" наистина е валидна и силна. Но както и сам призна - (почти) безвъзвратно изхабена. Да, дори принципните положения се изхабяват, сори. Особено когато са жанрово ограничени и без корени в реалния живот.
Users browsing this forum: tigermaster and 3 guests