Бих бил, ако го смятах.
Смятам, както казах, че качествата на един филм (сценарият на първо място) определят дали е
добър или не. Но че същите тея качества нямат голям глас относно тва дали филмът ше е
печеливш или не. Маркетингът обикновено ги изпреварва.
И ти дадох нелош пример за тва.
Кловърфийлд, колкот ще да е оригинален, е обикновено Би муви. Не му се полага и 1/5 от тва, което изкара. А и да се беше оказало, че не е добър - следиш ме - пак щеше да изкара горе-долу толкова. Защото маркетингът си беше свършил работата в аванс.
Колкото до принципите на същия тоз маркетинг, ти защо отиде на филма? Ама честно.
Заради документалната визия или ВЪПРЕКИ нея?
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
Прекарах сумарно 2 цели денонощия из Клови-форумите тогава и съм пределно наясно, че
99% от хората просто искаха да видят проклетото чудовище и пет пари не даваха за останалото, даже много се притесняваха, че нищо кой знае кво няма да им покажат. Маркетинг.