Posted: Tue Jun 23, 2009 11:08 pm
Вивиан, пиша друг пост, защото все някой ще постне, докато го направя.
За Хълк1 и "гръцката трагедия" - по никакъв начин подобно нещо не може да ми намали/увеличи очакванията/кефа от даден филм, просто защото гръцка трагедия не е синоним на нещо убер качествено, а на няква епична захаросана драма. Хълк 1, за разлика от Хълк 2, имаше много сериозно усещане за митичност, и ако не за друго, то поне за това му давам кредит на Анг Лий. Драмата е спорно нещо - като за комиксов филм я намирам за съвсем ок, аз обикновено не се връзвам на такива неща, т.е. драмите ги оценявам в Revolutionary Road, а не по комиксовите адаптации. Твърде сериозно гледаш на филма, а ако се погледне със същата сериозност, от reboot-а нищо няма да остане.
Комиксовите панели са нещо, което не ми направи особено впечатление, колкото и да се говореше за това. Не ги намирам за претенциозност на парцали, напротив - намирам ги за много по-уместно да бъдат използвани в Хълк 1, отколкото в Хълк 2 да бъде използвано адски кирливо CG, което просто не струва 5 пари.
(Арънофски ми се изплъзна ей така, но примерно неговите филми можеш да ги изследваш със същия аршин, с който мериш Хълк 1 примерно.)
За Бана вече казах в предния пост - преди да прочета твоя - че да, това, че не може да си избира роли в Холивуд му е проблем. Все пак, една от причините да чакам Funny People е той (освен Януш Камински).

По повод това кой първи направил нещо си - никога не съм мислил по този начин. Ако нещо е хубаво - за мен е хубаво и пионерството е бонус, а липсата му не прави постижението по-малко. В тази връзка по никакъв начин това, че Форест се е случил след Хофман, не ми влияе на преживяването от филма.
Между другото, само в един The Wire има купища материал, който е не само на нивото на най-доброто от Нортън, но и отгоре (при това понякога в ръцете на хора, събирани от улицата, а не на актьори - тва и във връзка с вродено вс. научено). Примерно.
За Хълк1 и "гръцката трагедия" - по никакъв начин подобно нещо не може да ми намали/увеличи очакванията/кефа от даден филм, просто защото гръцка трагедия не е синоним на нещо убер качествено, а на няква епична захаросана драма. Хълк 1, за разлика от Хълк 2, имаше много сериозно усещане за митичност, и ако не за друго, то поне за това му давам кредит на Анг Лий. Драмата е спорно нещо - като за комиксов филм я намирам за съвсем ок, аз обикновено не се връзвам на такива неща, т.е. драмите ги оценявам в Revolutionary Road, а не по комиксовите адаптации. Твърде сериозно гледаш на филма, а ако се погледне със същата сериозност, от reboot-а нищо няма да остане.
Комиксовите панели са нещо, което не ми направи особено впечатление, колкото и да се говореше за това. Не ги намирам за претенциозност на парцали, напротив - намирам ги за много по-уместно да бъдат използвани в Хълк 1, отколкото в Хълк 2 да бъде използвано адски кирливо CG, което просто не струва 5 пари.
(Арънофски ми се изплъзна ей така, но примерно неговите филми можеш да ги изследваш със същия аршин, с който мериш Хълк 1 примерно.)
За Бана вече казах в предния пост - преди да прочета твоя - че да, това, че не може да си избира роли в Холивуд му е проблем. Все пак, една от причините да чакам Funny People е той (освен Януш Камински).
Да, наистина мисля така - предпочитам вроденото пред наученото. В момента не мога да се сетя за крещящ пример, при който някой, който се учи започва да играе като да му е вродено. Виждал съм обаче деградация на вроденото (Бейл и Кроу са 2 от стряскащите примери), но то е по-скоро заради стереотипизиране или проблеми в характера.Не знаех, че за теб ако човек се 'научи' на нещо и после го употребява при играта си, всъщност той е слаб актьор, или поне не достатъчно качествен такъв. Аз не го възприемам така, но може би ти просто си по 'истинските' неща като вродения талант. В доста учебни заведения, където актьорството се учи и преподава се възприема подхода с 'научаване и възпроизвеждане', аз съм взела решение за себе си, че ги подкрепям.

По повод това кой първи направил нещо си - никога не съм мислил по този начин. Ако нещо е хубаво - за мен е хубаво и пионерството е бонус, а липсата му не прави постижението по-малко. В тази връзка по никакъв начин това, че Форест се е случил след Хофман, не ми влияе на преживяването от филма.
Трето... гледала ли си третия сезон на Six Feet Under?Трето, Фостър, колкото и да го харесвам като актьор, умее да вади на преден план най-вече изперколясалия психо, а не смутителния сладур. Очите му са твърде напрегнати.
Между другото, само в един The Wire има купища материал, който е не само на нивото на най-доброто от Нортън, но и отгоре (при това понякога в ръцете на хора, събирани от улицата, а не на актьори - тва и във връзка с вродено вс. научено). Примерно.