Dragon Age : Origins
Moderator: AlDim
- RRSunknown
- Elder God
- Posts: 9514
- Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am
- armageddon
- Forsaken
- Posts: 2936
- Joined: Tue Jan 13, 2004 10:24 am
Нов ориджин няма - в смисъла на оригинала. Разликата (в рамките на първите два три часа игра) м/у нов герой и стария са в рамките на 2-3 реплики. Крайно безидеен е като цяло експанжъна (соу фар) но приятен за игра.
Силно съм разочарован от липсата на нов музикален фон, той стария си е доста добър, но след като го слушах там 40на часа се предполагаше да чуем нещо ново. Мега тъпо е че новите 3 скила, които биха попълнили някой от дупките от предната игра в тази насока няма да могат да се позлват за евентуално преиграване поради нелепия левъл рикуайърмънт от 20. Новите персонажи соу фар са нема такива парцали просто, добре че разговорите с тях и изобщо включванията са сведени до минимум. Същото се отнася с пълна сила и за джуджето от основната кампания с три идеи по малоумен е.
Силно съм разочарован от липсата на нов музикален фон, той стария си е доста добър, но след като го слушах там 40на часа се предполагаше да чуем нещо ново. Мега тъпо е че новите 3 скила, които биха попълнили някой от дупките от предната игра в тази насока няма да могат да се позлват за евентуално преиграване поради нелепия левъл рикуайърмънт от 20. Новите персонажи соу фар са нема такива парцали просто, добре че разговорите с тях и изобщо включванията са сведени до минимум. Същото се отнася с пълна сила и за джуджето от основната кампания с три идеи по малоумен е.
Само няколко неща ще напиша сега, утре като я врътна ще пиша стабилен пост, че пак доста глупости се изписаха.
Амикае: Между Нормал и Найтмеър разликата била 20 минути??? Моля ти се по-сериозно. И оригиналната игра, и експанжънът на нормал са пълна комедия и на мен поне са ми прекалено лесни. Хубаво, че сподели как героят ти е непобедим, но на нормал
Нашият щатен експерт Армагедън: Моля ти се скрий някъде. Огрен беше най-забавният персонаж на оригинала (който не е съгласен просто не го е имал достатъчно в партито си). Новите наистина са малко вяли, но Велана и Сигрун са доста приятни, както и Натаниъл. Разговорите Сигрун-Огрен са е баси кефа за слушане:))).
Никой дотук не обърна внимание, че графиката от арт гледна точка е пипната жестока в експанда. Амарантин>>>Денерим и то бай фар.
Амикае: Между Нормал и Найтмеър разликата била 20 минути??? Моля ти се по-сериозно. И оригиналната игра, и експанжънът на нормал са пълна комедия и на мен поне са ми прекалено лесни. Хубаво, че сподели как героят ти е непобедим, но на нормал

Нашият щатен експерт Армагедън: Моля ти се скрий някъде. Огрен беше най-забавният персонаж на оригинала (който не е съгласен просто не го е имал достатъчно в партито си). Новите наистина са малко вяли, но Велана и Сигрун са доста приятни, както и Натаниъл. Разговорите Сигрун-Огрен са е баси кефа за слушане:))).
Никой дотук не обърна внимание, че графиката от арт гледна точка е пипната жестока в експанда. Амарантин>>>Денерим и то бай фар.
Ех сега ще ме караш да правя клипове как вземам един и същи бой на различни трудности ли?
Напълно съм съгласен с теб за арта. Невероятен е! Амарантин, Блакмарш, онзи джуджешки тайг и т.н. Просто изключително. Те не случайно казаха, че с този експанжън ще покажат какво може енжина им.
Иначе на мен лично Огрен и Сигрун ми харесаха страшно много. Ще ми се Сигрун да се появи отново в бъдещи игри, но не мисля, че е много вероятно. Андерс също е пич с мистър pounce-a-lot!

Напълно съм съгласен с теб за арта. Невероятен е! Амарантин, Блакмарш, онзи джуджешки тайг и т.н. Просто изключително. Те не случайно казаха, че с този експанжън ще покажат какво може енжина им.
Иначе на мен лично Огрен и Сигрун ми харесаха страшно много. Ще ми се Сигрун да се появи отново в бъдещи игри, но не мисля, че е много вероятно. Андерс също е пич с мистър pounce-a-lot!

Минах го и аз експанжъна. Общо взето 17 часа и половина и 32лвл и 2/3 за мен, което за игра за 44 лева оригинална за ПЦ си е страшно добре. Но изръшках де що има сайдкуест без 2-3, от които един се бъгна а два ме домързя да ги търся. Впечатленията ми съвсем накратко ще ги драсна тук, че с тия ревюта само аз си пиша в темата с ревютата.
+ Байо яко са пипнали нещата от арт гледна точка както писахме по-горе, но уви играта е станала мааалко по-тежка
+ Новите таланти, класове и специализации просто си рутят и няма празно, например легионер-скаут, спирит уориър, гардиън, батълмейдж - всичките тези цепят много, а новите скилове на основните класове също нямат празно - например страхотния Second Wind или пък Unending Flurry na rogue====> следователно най-силният аспект на оригинала, а именно геймплея по време на битки доставя още по-голям кеф
+ Новата крафтинг професия (Runecrafting) ме е занимавала поне около час да си правя рунички за брони и оръжия, да не споменавам, че накрая открих чрез нея врътка за безкраен голд (печалба от вендорване на крафтнати руни)
+ Итемизацията е убийствено добра, даже прекалено добра, защото яките предмети са буквално през 10-20 минути, което е баси контрастът с оригинала
+ Няколко страхотни изключително запомнящи се битки, особено тази със Спирит Дракона или пък инферно голема
+ Новите гадинки - Children - в различните им форми са доста гнусни и добре измислени
+ Историята въобще не е по-зле от оригинала, ами за 3 пъти по-кратка игра си е направо доста по-добре и е сравнително оригинална на фона на DA:O
+ Някои от новите персонажи много кефят - Justice + Sigrun
+ Върнали са най-забавният тип от оригинала - Огрен, за дължително го дръжте в групата за нон-стоп олигофрении
+ Легална възможност за retrain срещу 6 голд
+ Цифромания - в Awakening има повече предмети с по-яки статсове, повече нива за качване, голдът буквално се лее (15 голд награда за сайд-куест, който се прави за отрицателно време...)
- Никаква нова музика или поне липса на запомняща се такава
- Всичко седи доста изкуствено и съшито с бели конци, да не споменавам, че локациите макар и оригинални са по-красиви копия на такива от предната част (да, дори и Блекмарш го има - блатото в самото начало, където после се ходи при Флемет, просто не е толкова тъмно)
- Някои от новите персонажи смучат здраво - Велана и Андерс, чийто озвучител толкова не му пука и толкова му се спи, че направо е тъжно
- Сравнително малко диалози и почти никакви възможности за минаване на куестове или битки без бой до побъркване
- Цифромания - в един момент купищата голд и яки предмети правят така, че партито ти става относително безсмъртно, което ни води до:
- Прекалено ниска трудност цялостно за експанжъна - просто забравете да играете на нормал, защото интрига няма абсолютно никаква, горе-долу и на хард също
+ Байо яко са пипнали нещата от арт гледна точка както писахме по-горе, но уви играта е станала мааалко по-тежка
+ Новите таланти, класове и специализации просто си рутят и няма празно, например легионер-скаут, спирит уориър, гардиън, батълмейдж - всичките тези цепят много, а новите скилове на основните класове също нямат празно - например страхотния Second Wind или пък Unending Flurry na rogue====> следователно най-силният аспект на оригинала, а именно геймплея по време на битки доставя още по-голям кеф
+ Новата крафтинг професия (Runecrafting) ме е занимавала поне около час да си правя рунички за брони и оръжия, да не споменавам, че накрая открих чрез нея врътка за безкраен голд (печалба от вендорване на крафтнати руни)
+ Итемизацията е убийствено добра, даже прекалено добра, защото яките предмети са буквално през 10-20 минути, което е баси контрастът с оригинала
+ Няколко страхотни изключително запомнящи се битки, особено тази със Спирит Дракона или пък инферно голема
+ Новите гадинки - Children - в различните им форми са доста гнусни и добре измислени
+ Историята въобще не е по-зле от оригинала, ами за 3 пъти по-кратка игра си е направо доста по-добре и е сравнително оригинална на фона на DA:O
+ Някои от новите персонажи много кефят - Justice + Sigrun
+ Върнали са най-забавният тип от оригинала - Огрен, за дължително го дръжте в групата за нон-стоп олигофрении
+ Легална възможност за retrain срещу 6 голд
+ Цифромания - в Awakening има повече предмети с по-яки статсове, повече нива за качване, голдът буквално се лее (15 голд награда за сайд-куест, който се прави за отрицателно време...)
- Никаква нова музика или поне липса на запомняща се такава
- Всичко седи доста изкуствено и съшито с бели конци, да не споменавам, че локациите макар и оригинални са по-красиви копия на такива от предната част (да, дори и Блекмарш го има - блатото в самото начало, където после се ходи при Флемет, просто не е толкова тъмно)
- Някои от новите персонажи смучат здраво - Велана и Андерс, чийто озвучител толкова не му пука и толкова му се спи, че направо е тъжно
- Сравнително малко диалози и почти никакви възможности за минаване на куестове или битки без бой до побъркване
- Цифромания - в един момент купищата голд и яки предмети правят така, че партито ти става относително безсмъртно, което ни води до:
- Прекалено ниска трудност цялостно за експанжъна - просто забравете да играете на нормал, защото интрига няма абсолютно никаква, горе-долу и на хард също
- RRSunknown
- Elder God
- Posts: 9514
- Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am
- RRSunknown
- Elder God
- Posts: 9514
- Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am
Само дето мен не ме очудваше толкова времето, колкото разликата в левъла. След като и двамата сме почнали от 21-во ниво как така се различаваме с 1 левел? И не ме карайте да ви показвам, че разликата на превъртане между Normal/Nightmare ще е почти несъществена. Защото ще го направя, като си взема видео картата от сервиз. Muad може да е прекарал време в правене на други неща, като крафтене примерно. Той каза, че е прекарал поне 1 час в runecrafting, аз не съм прекарал повече от 10 минути.RRSunknown wrote:не ме разбра - това беше отговора ми на въпроса ти за времето а не въпрос към теб. Защото знам че muad dib жули само на Nightmare.
Но по-интересна ми е разликата в левела и на какво се дължи тя. Може би:
- Spoiler: show
Аз избрах същото на края на играта. 100% съм сигурен, че ако не пратиш войници да пазят минюрите и да не ходят по нивите може да спасиш всичко. Еми нз защо сме различни нива, може да си бил по-близо до 22 от мен в началото. Аз последната битка на найтмеър не можах да я мина (или по-скоро нямах един излишен час да се занимавам) и там се пуснах на хард, така че за разликата въобще не си прав, няма какво да го спорим.
Загубил съм повече време, защото имам поне един час седене и пресмятане в runecrafting екрана докато всичките ми станаха с парагон руни по тях. А и освен това като открих легалния чийт с безкрайното злато си направих някъде около 500 голд, за да купя и последните останали благи предмети по вендорите.
Загубил съм повече време, защото имам поне един час седене и пресмятане в runecrafting екрана докато всичките ми станаха с парагон руни по тях. А и освен това като открих легалния чийт с безкрайното злато си направих някъде около 500 голд, за да купя и последните останали благи предмети по вендорите.
- armageddon
- Forsaken
- Posts: 2936
- Joined: Tue Jan 13, 2004 10:24 am
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 2 guests