Page 6 of 7
Posted: Wed Apr 23, 2008 9:53 pm
by shayhiri
Божке, хората се съгласиха с мен!

Непознато и неочаквано сладко усещане.
Каквото и да ми е мнението за WOW сетинга и евентуалните истории* по него, обаче, стискам палци на филма и се надявам да кърти, поне визуално.
* една голяма звезда тука, обаче, шот по принцип сетингът не би трябвало да влияе на сюжета и останалите компоненти. Така че е теоретично възможно да станем свидетели на гениална история дори в този сетинг. Знаете обаче, че не става така. Първо: хубава история се прави много трудно, и второ: жанровите сетинги по принцип задават сюжетни рамки и осакатяват историята в аванс, дори случайно авторът й да е имал потенциал за нещо повече.
Хелбой имаше нелош сюжет, доколкото помня.
Posted: Wed Apr 23, 2008 9:54 pm
by RRSunknown
незнам ама като отворих първата от трилогията по средата и попаднах на изречението:преписвам от книжката:
- видяхме и драконите ,и грифоните (
честно ли ве брат- ами не видяхте ли и джуджето, и магьосника, и елфата) - прогърмя гласът на водача им, някой си (
някой си!- много важно пояснение) Дънкан Сентур- Нашият дълг и чест ( нашият чест

) ни задължиха да яздим конете веднага, за да помогнем каквото можем.
Не се заяждам за превода така че недей да отговаряш. Смешно ми стана от стила на автора.
Ей казвам ви паднах от смях и си купих книгата- цялата беше още по смешна с наивноста и глупотевинта си.
Той самия Крис Метцен си го казва в прав текст - Warcraft 1 са я направили за гейплей когато им казали че трябва да има история всички се ошашкали - Метцен седнал и за 5 минути изрецитирал с пвсевдо патос интрото за хората и орките. А пък Warcraft III се направи ИЗЦЯЛО за спорт и за турнири- историята беше за отбоване на номера, е поне имаше някава, WoW - същата работа, да не говорим че в експанда така се омазаха че сами си протоворечат с досегашната история.
Posted: Wed Apr 23, 2008 10:38 pm
by shayhiri
Е не, ако въпросният Метцен ше си пише сам сценария на филма (имдб), забравете отсега.

Единственият начин да стане нещо свястно, е да наемат някой от най-добрите сценаристи в света (изобщо не говоря за имбецили като Салваторе и Кнаак) и да му дадат пълна свобода. Шансът е 0,001%.
Posted: Wed Apr 23, 2008 10:55 pm
by RRSunknown
Абе Шайх- нали се разбрахме че филма няма да гони Оскар за сценарий. А пък споменатия Метцен по една случайност е главния дизайнер и един от директорите на Близард. И именно той е измислил целия свят на Уаркрафт- и историята и арта като цяло.
Я кажи какво мислиш за филмчетата на Близард (ако си ги гледал де)?
Posted: Wed Apr 23, 2008 11:01 pm
by Roland
Е Джордж Лукас пък е измислил вселената на Стар Уорс, пък Стан Лий - тая на Марвел. Е и? И двамата са сценарни дупки от най-мизерен порядък.
Posted: Wed Apr 23, 2008 11:05 pm
by RRSunknown
Тук си прав - но само пояснявам кой е Метцен за Шайха. И все пак по добре Метцен отколкото Кнаак а?

Posted: Wed Apr 23, 2008 11:07 pm
by Muad_Dib
Бтв същият олигофрен вкара Космически Кораби (ТМ) в УоУ. Така че нека просто не го споменаваме и тихо да мълчим в потрес.
Ако някога ще има филмче по УоУ се надявам да е някаква разточителна скъпа CGI-ка от а до я с известни актьорски гласове и толкоз.
Posted: Wed Apr 23, 2008 11:12 pm
by shayhiri
RRSunknown wrote:Абе Шайх- нали се разбрахме че филма няма да гони Оскар за сценарий. А пък споменатия Метцен по една случайност е главния дизайнер и един от директорите на Близард. И именно той е измислил целия свят на Уаркрафт- и историята и арта като цяло.
Я кажи какво мислиш за филмчетата на Близард (ако си ги гледал де)?
УОУ синематиците ли? По цел ден ги въртехме като "работех" в Юби-то. Много харна визия - ако бех на тех, отдавна да съм закърпил един 80-минутен филм. Но явно печелят милиарди и от играта, щом заса не си дават зор.
Слушай внимателно сега, за да се разберем по принципния въпрос. Каквото и да си мислят незапознатите хора, правенето на истории е сред най-трудните занаяти на света. Изисква много талант, интелект, време и опит. Ти сам каза, че Метценът е некъв дизайнер там. Изобщо не е негова работа да пише сценарий. Това, пак казвам, е работа на професионалните сценаристи. Само най-добрите от които могат да изцедят нещо приемливо от УОУ сурогата.
И изобщо не говорим за Оскарово кино тука. Добра история може да има
във всякакъв филм (Карибски пирати, Матрицата). В повечето няма (Нарния, Трансформърз).
Posted: Wed Apr 23, 2008 11:16 pm
by Morwen
"Некъв дизайнер там" е малко различно от "измислили историята и арта като цяло". Неквите там дизайнери решават само къв ще е цветът на ботушите на Илидан.
Все тая, пак не е гаранция за сносен филм, но не гарантира и боклук.
Posted: Wed Apr 23, 2008 11:31 pm
by shayhiri
Имах предвид
гейм-дизайнер (човекът, който измисля цялата игра), което пак няма почти нищо общо със сценарист, бацал съм и двете.

Posted: Wed Apr 23, 2008 11:33 pm
by Muad_Dib
Сигурен бях, че Minesweeper 2 е твой!
Posted: Wed Apr 23, 2008 11:39 pm
by shayhiri

Не, само един РПГ-шах в Юбисофт, който май така и не виде бел свет, шот напуснах. И още два-три проекта оттогава, дет ги продадох на ниво обща концепция и не ме интересуват нататък.
Книгите-игри (и др. пен&пейпър) не се броят, нали?

Нито за литература, нито за гейм-дизайн. Вътреница отсекъде.
Posted: Wed Apr 23, 2008 11:42 pm
by Morwen
А сценарист на какво си бил?
Добре, не е и просто "някакъв си там гейм-дизайнер". Още повече, че ако става дума за игра с история всъщност двете имат доста допирни точки.
Posted: Wed Apr 23, 2008 11:44 pm
by Muad_Dib
Сценарист на гей-порно с тапир и мравояд е бил.
Шайх, спри с това самоизтъкване, батка. Наистина направо ме отказва да те взема дори за секунда насериозно.
Posted: Wed Apr 23, 2008 11:51 pm
by RRSunknown
shayhiri wrote:RRSunknown wrote:Абе Шайх- нали се разбрахме че филма няма да гони Оскар за сценарий. А пък споменатия Метцен по една случайност е главния дизайнер и един от директорите на Близард. И именно той е измислил целия свят на Уаркрафт- и историята и арта като цяло.
Я кажи какво мислиш за филмчетата на Близард (ако си ги гледал де)?
УОУ синематиците ли? По цел ден ги въртехме като "работех" в Юби-то. Много харна визия - ако бех на тех, отдавна да съм закърпил един 80-минутен филм. Но явно печелят милиарди и от играта, щом заса не си дават зор.
Слушай внимателно сега, за да се разберем по принципния въпрос. Каквото и да си мислят незапознатите хора, правенето на истории е сред най-трудните занаяти на света. Изисква много талант, интелект, време и опит. Ти сам каза, че Метценът е некъв дизайнер там. Изобщо не е негова работа да пише сценарий. Това, пак казвам, е работа на професионалните сценаристи. Само най-добрите от които могат да изцедят нещо приемливо от УОУ сурогата.
И изобщо не говорим за Оскарово кино тука. Добра история може да има
във всякакъв филм (Карибски пирати, Матрицата). В повечето няма (Нарния, Трансформърз).
Предвид че дадоха на Кнаак да пише книгите значи на ония в Близард явно им е през оная работа за история и сценарий. Хората си правят игри а път историите са за отбиване на номера.
Иначе и според мен най добре за Warcraft филма да тип трансформърс (който ми хареса) - глафика, лафчета, екшън - нищо с претенции.
И без това света Warcraft винаги са го правили за забавление - без да се вземат насеризно.