Duffer wrote:[img]http://free.hit.bg/cover/Pechat-[Converted].gif[/img]
И така в отговор на МНОГОБРОЙНИТЕ запитвания и не по малко многобройните :оцъклен емотикон: зачестили напоследък по форума ни рекохме да отговорим на НУЖИТЕ на нашите любими читатели, па да скалъпим едно анонсче колкото да не е без хич.
So… БРОЯТ, пичове (и тук-там дами)!
Броят, дето беше 25 million years in the making… (но уви в него динозаври не се свъртяха)...
Броя дето (IMO, де) ще можете хем да си четете на плажа, хем да се забавлявате.
Ся аз подробно съдържание (както винаги) ме мързи да слагам – заглавията по корицата говорят сами за себе си.
Традицията все пак повелява да зема па да поизброя барем акцентите на 20-тото издание, та ето на почвам:
So…
На първо място ОГРОМЕН, НАИСТИНА ОГРОМЕН HMMV Гайд!!! Отделен в специална книжка-подлистник, наистина доста труд хвърлихме по него, мисля, че скоро толкова и подробен справочник не се е появявал на страниците на списанието, а и не само на нашето...
Второ:
Dark Messiah of Might and Magic
ОГРОМЕН ексклузив-фийчър (мама си трака и 6 страници) за туй нещо дето заедно с Prey може да обърне тренда и да докаже, че слуховете за смъртта на FPS жанра са прибързани и силно преувеличени...
Постарали сме се четивото да е хем информативно, хем забавно и големия обем текст да не „накъртва”, но разбира се доколко добре сме се справили ще кажете вие...
Рандъм цитат (Duffer): “Естествено, авторите са предвидили определени ограничения в това отношение, така че да се предотврати възможността някой да развие някаква ултимативна, всемогъща ламя, която хем да върти меча като гневен полу-бог, хем да мята ебемти и файърболите, хем да може да се справи с всяка ключалка в играта. „
Hitman: Blood Money
ДЪЛГООЧАКВАНОТО продължение на историите за Плешивия Килър. Колегата Бакалов явно е на път да прави пълен кръг в творчеството си и да завърши серията си статии отразяващи еволюцията на една от най-култовите стелт-поредици със също толкова горчиво разочарование с каквото тя започна преди години с онова брутално:
„Докато се мотаех из тоалетната някъв якудза нахълта и ме застреля щото съм се държал подозрително. Ебаси! Ми че може да съм имал разстройство!!!”
Рандъм цитат (Snake): “Ако Blood Money беше първото приключение на 47, която виждахме, щяхме да се размажем от кеф, подобно на хлебарка, попаднала под ударите на чехъл с еквивалентна номерация.”
Извън тия две неща имаме още традиционния букет култови ревюта на излезли през месеца заглавия – новия Халф (Икарусов), Rise & Fall: Civilizations at War (Орлинеско), и особено моя личен фаворит: Rome: Total War: Alexander (в който бате ви Орльо мъдро заключава, че:
Рандъм цитат (Orlinator): „Така или иначе, реално закупуването на RTWA е изгодна оферта само за гражданите на земите на запад от родния рай, поради факта, че при минимална заплата от 5.35 паунда на час дори йоркширската измет си избачква шестте мисии за два часа копане в мина, докато ние, като по-уредени от съдбата за тия пари духаме шест пъти на магистралата, по неофициални проучвания на автора”
Освен това на желанието ви за „интервюта” откликваме веднага не с едно ами с цели ДВЕ!
Дууми заигра новия продукт на родното студио Хемимонт (Glory of the Roman Empire) и отрази впечатленията си в обширен Hands On, а след това поговори с пичовете от студиото за играта, бъдещето и нещата от живота.
Ние двамата с бай Бакал пък седнахме на по едно питие (т.е. то с това са почна де) и си побъбрихме за:
Рандъм цитат (Duffer&Snake):
Дъ Хорър, Дъ Хорър...
(както казват Марлън Брандо, Декстър и ние, когато успеем да прогледнем на сутринта, след особено тежка вечер)
„Колега” строго ми рече г-н Заместник главния Александър „Снейк” Бакалов „някакво интро за хорър интервюто?”
„Шайзе!” беше първата ми мисъл.
Отвън евтиният термометър се беше надул до пръсване и сочеше адските 38 на сянка. Финала на броя. Точно „правилният” момент за малко трудова активност (ако схващаш дебелата ирония на ситуацията, ако не я схващаш – не бери грежата; от жегата ще да е).
Доловил липсата ми на трудов ентусиазъм, Зам-реда вмята:
„Абе изплескай три-четири изречения как ще интервюираме колегата Снейк за хоръра, поради що си го решил и толкова... Че ще е маса тъпо да го напиша аз, говорейки за себе си в трето лице като Скалата, дееба”
Добреее… в такъв случай - хора, от мен да знаете по надолу ще си поприказваме с любимия ми колега Александър Бакалов за игрите, книгите, филмите и хоръра въобще. Просто защото малко леден ужас ще ни дойде изключително добре в момента. Заедно с касата бира, която сме си приготвили в офиса.
Което неусетно отнася мисълта ми към онзи момент, онази маса в онази бирария, онези две бутилки Тълъмор (ох, мамка му онези две бутили Тълъмор) и старият ми приятел срещу мен. Едва сдържащ усмивката си. Чувствах се тъпо, но нямаше как. Плъзнах диктофона през масата с извинително изречение и натиснах бутона за запис:
По нататък в „Без/С/Порното” ще преразгледаме някой неща свързани с РС Гейминга, хвърляйки малкооо по особена светлина върху един от „вечните” спорове: „Конзоли vs. PC”.
Рандъм цитат (Duffer): “А, да и още нещо на изпроводяк. Пак ще се повторя, но не ти ли се струва, че в крайна сметка рано или късно почти всяко от наистина добрите, заслужаващи си конзолни заглавия стигат и до РС платформата?
Halo 2, Jade Empire, Fable… Само три изолирани примера. И ако не беше безумната, граничеща с параноя лицензионна политика на Sony почти е сигурно, че Square щяха по-често да правят РС портове на Final Fantasy, а Capcom нямаше да се стискат чак толкова за Devil May Cry 3 (РС).
В крайна сметка да се чуди човек щом тази платформа е чак толкова „отписана” защо все още толкова много народ си прави труда да издава игри за нея? Странна работа...”
Test of Time-а също преживява лека метамофроза. От този брой стартираме серия статии в които ще си говорим за някой дяволски добри, стари заглавия, които според нас определено заслужават продължение.
В първата част: Freelancer и Undying.
На финала – в „АНИМЕ”, Роланд ще ви поговори за една истинска жанрова класика: Акира (спора породен от разликата в гледните точки на автора и Глав.Реда. към този филм мен лично ми беше доста забавен – жалко, че завинаги ще остане зад плътно затворените врати на кухнята на списанието)
Тъй...еми това е.
Спирам се, понеже Дидо пак ще ме изгледа укорно и ше каже: Абе ти пак си преписал в анонса целия брой бре! Ората как ще си купят броя кат ти си ги постнал целия онлайн...
Аз пък искам мнението ви по тоя въпрос:
Такива подробни анонси като горния или нещо съвсем телеграфно? Какво предпочитате? Спойлвам ли ви кефа изпадайки в детайли?
Хайде – експектвайте (другата седмица МЕЙБИ)
П.П. За мой ОГРОМЕН срам (![]()
) забравих да спомена, че в този брой още едно нещо е х2 - фийчърите.
Доживотно апокрифния Корал (както той сам не без горчивина се определя) ви е подготвил страхотно материалче за мъките на растежа от които страдат така любимите ни видео-игри.
Много силно, философско четиво, което ГОРЕЩО препоръчвам!
Рандъм цитат (Koralsky): Действието „играя” е нещо, на което модерните майстори на словото и въобще хората на изкуството, базират своята работа. Те си „играят” с думите, с техните значения, с всякакви възможни интерпретации. „Играят” си замъглявайки пътя от А до Б. При гейминга нещата са малко по-различни. Неговата същност се състои в това да „играеш” – ти, не те! Те само те водят в приключението. Ти си този, който решава какво и как да прави. Ти си героят! И това е от фундаментално значение за просперитета на гейминга. „Играя” е изконното начало на всяко едно заглавие представено в това списание, някога.
Freeman wrote:Ако всичко върви по план, броят ще се появи на пазара, както обикновено през последните няколко месеца - на 5-ти.
В него ще старира и новата ни игра с картите, която, напомням, се състои в следното:
в продължение на 6 броя списанието ще бъде придружавано от карти на чийто "лица" ще са изобразени компютърни герои.
всеки брой ще бъде придружен минимум от карти, например в първия броят, който чакаме да излезе от пачат ще пуснем 2-ките и тройките.
редовно закупувалите си броевете, освне че ще съберат култово тесте карти, ще могат и да спечелят няколко награди.
как?
1. всеки брой ще даваме подсказки за картите, които ще пускаме следващия брой.
позналите минимум по 3 карти от всички видове (2-ки, 3-ки, 4-ки... аса) ще участват в томбола за Специалната награда - мощно Геймърско РС ПЛЮС 19" LCD монитор.
2. позналите по 3 карти в 3-те първи броя ще участват в томбола за Sony PSP
3. позналите по 3 карти в последните 3 броя също ще участват в томбола за Sony PSP.
4. събралите ЦЯЛОТО тесте ще могат да участват в томбола за ГОЛЯМАТА награда - Playstation 3 ПЛЮС HDTV.
удостоверяването ще става посредством уникалните кодове, които трябва да изрязвате от списанието и да събирате,
когато играта свърши трябва да пуснете по пощата 6-те събрани кода. всички кодове ще бъдат проверени за валидност.
Наградите са осигурени от Мултирама България (геймърското РС, PSP-тата, Playstation 3) и сп. Gamers' Workshop (HD Телевизора).
5. ще има и по-малки утешителни награди - абонаменти, gsm-и и пр.
сега няколко уточнения и към анонса на Драго:
- Фийчърите са 2, но са по-малки! Което означава, че няма 1/8 от списанието да са фийчъри.
- гайдът на ХММ 5 е разположен на 12 страници, плюс 4 корици, две от които - вътрешните също са ползвани, за да се натъпче инфо в тях, тъй че общо - 14 страници гайд и съдържа абсолютно необходимите информации, за да може лесно да бъде овладяна играта - адски полезно помагало е, както ще се уверят всички фенове.
тук задължително се налага да направя една забележка - Хироус 5 има фантастичен потенциал, поне толкова, колкото беше и този на 3-ката.
тези, които разцъкваме и сме фенове на поредицата абсолютно сме убедени че следващите експанжъни и пачове, които няма да се забавят, уверявам ви, ще добавят рандъм генератор, редактор, мултиплейър по IP, нови карти, раси, кампании, герои и в крайна сметка играта ще стане убиец!
оценката, която й дадох в миналия брой беше на базата на направеното до момента, но като потенциал играта е гигантска.
този гайд ще помогне много на всички - и на профитата и на начинаещите.
в него, освен всичко, за всяка раса има и каренце с типс&трикчета - базови съвети и наблюдения.
- това НЕ Е крайният вариант на корицата!
близък е до нея, но не е окончателната версия.
имайте го в предвид.
- броят е все така пълне с инфо и заглавия, както обикновено.
ако сте останали с други впечатления - грешите.
- НЯМА мацки по вътрешните корици - махнахме ги за сметка на кориците на гайда.
надявам се да ви хареса новата ни "продукция", а също и картите - впрочем не знам как ще излязат на печат, но като файлове изглеждат адски "корави".
А аз бих искал да добавя, че вече видях картите наживо и са просто невероятно радващи

