Yan, между другото не можеш да летиш навсякъде защото не навсякъде има Aether. По нормалните карти има само на конкретни места. Иначе в Abyssa можеш да летиш навсякъде.
Относно играта. Вземаме Lineage 2. Въпреки всичките си недостатъци съм я играл на Offi и играта наистина си има своите чудесни страни, като масово PvP, крепости и други зверски благинки. Премахваме Lineage гринда. Правим геймплея по подобие на WoW и го комбинираме със добре замислени и изпипани класове. Много и разнообразни куестове. Е от време на време се стига до repeatable quests, но важното е, че има страшно много други. Campaign quest линия, която навързва историята на играта. В играта има кът сцени при някой от куестовете.
Итемизацията и професиите са нещо върховно в тази игра. Имаш сокет дупки за така наречените Manastones, които могат да файлнат при слагане. Според качеството на итема зависи колко са дупките. Има специални енчанти. Итемите могат да се вдигат +1+2 и т.н. Макар да не съм сигурен дали броните може, на оръжие става.
Събирането на материали е направено много интересно, като може да ти файлне според зависи от скила ти. Има страшно много видове материали и всичките са нужни. Почти всичко що пада в тая игра се ползва за нещо. Само в първите 30 левела на играта има сигурно в пъти повече видове материали от тези в целия WoW например и тези материали се ползват. Отделно трябва да летиш и да събираш Aether във въздуха, което не е никак лесно защото не може да се лети безкрайно.
При крафтването на итеми има шанс да ти критне. Критне ли ти итема става много по-хубав от този, който си крафтил. Всяка рецепта си посочва какъв итем ще се получи при крит. Дори самото крафтене, като дейност е приятно за окото. В стаята за алхимия има 6 маси за крафтене, като хвърчат бутилчици, светят кристали и всякакви магически работи. При готвачите пък яйцата цвърчат на тигана, режат се зеленчуци.
Дори само, като си слагаш някой по-хубав soulbound итем е някаква сензация. Героя ти се издига във въздуха и някаква магия се завихря около теб, докато екуипваш итема.
Движенията на героите са много реалистични. И това не само в битка или движение. Дори, ако си го оставиш на едно място героя никога не стои, като статуя. Моита примерно най-редовно си вади някакво ветрило и най-безцеремонно си прави вятър и после го захвърля надменно!
А това за Аниме визията си беше чист overkill в маркетинг кампанията на NC. Макар малко късно да го осъзнаха. Всъщност няма друга игра, която да предлага това ниво на customisation. Буквално можеш да направиш какъвто пожелаеш героя си. Можеш да го направиш да прилича на Гимли или на Леголас, или на Артас. Абе каквото умът ти си представи може да бъде направено. Откъм прически има май около 50 за женските асмодиани. За мъжките не зная. Пропорции на тяло, лице. Абе всичко може да си оформиш, както ти се ще.
Ако ми кажете къде, мога да ви кача няколко снимчици. Хич не съм наясно. В дата нещо не мога да ъплоадна. Не ми дава да се логна. Хем RRS ще види моя герой, хем Yan ще види артефактите, които райдвахме снощи. Което води до нещо друго. Fortress битките са най-епичните евър
