Page 1 of 3

Posted: Tue Jul 21, 2009 5:46 pm
by Vivian
^ Разбирам напълно гледната ти точка и не се притеснявай за тона :) (май ще се наложи нова тема, веднъж щом го пуснат по кината)

Инак аз снощи гледах 500 Days of Summer, който е твърде разкошен за да бъде описан...Иска ми се да напиша нещо подобно, удивителен е. :P

Posted: Sat Jan 09, 2010 6:25 am
by Roland
500 Days of Summer - един от най-разкошните романтични филми, които съм виждал някога! Приказен просто! И може би единствената подобна история във вселената, където тоталната липса на химия между двамата главни герои е толкова на мястото си, както и вероятно единствената лента, способна истински да утилизира фригидния чар на Зоуи Дешанел.

Откъм игра също е прекрасен. Джоузеф Гордън-Левит е толкова изразителен и убедителен, че просто не мога да повярвам как в една година е изиграл този разкош и G.I. Joe @_@ Дори иначе крайно неприятната ми Зоуи Дешанел си изпълнява ролята добре, може би защото цялото й ДНК е предвидено за нея...

Всъщност, ако имам някаква критика - ЗОМГ, КОЛКО Е ЯК! - то, това ще да е силно отчетливата разлика в класите на двамата актьори. Дешанел е повече или по-малко еднаква и безизразна, докато на Левит исках да му износя децата като се разтанцува на улицата. Лицето му през целия филм не спря да се движи, беше просто разкошен!

Горещо препоръчвам. Ся отивам да си едитна класацията за 2009-та :mrgreen:

Posted: Sat Jan 09, 2010 2:17 pm
by Scourge
Roland wrote: Всъщност, ако имам някаква критика - ЗОМГ, КОЛКО Е ЯК! - то, това ще да е силно отчетливата разлика в класите на двамата актьори. Дешанел е повече или по-малко еднаква и безизразна, докато на Левит исках да му износя децата като се разтанцува на улицата. Лицето му през целия филм не спря да се движи, беше просто разкошен!
с тва съм несъгласен.
сценарият е позаровил пича в некви моупси настроения, та му се налага да редува крайности на унилост с екзалтация. което е доста по-лесно от задачата на зои. той е подпомогнат и от войс-оувърите. тя има точно нула развитие на персонажа и много по-малко реплики, и при все успява да е интересно изиграна през цялото време. много силна игра само с движение – очи, глава, етц.

Posted: Sat Jan 09, 2010 3:32 pm
by Roland
Ъм, от друга страна аз тва си мнение го базирам на масата филми, които съм гледал с нея, и масата филми, които съм гледал с него все пак :)

Posted: Sat Jan 09, 2010 4:15 pm
by Scourge
е сигурно. аз коментирам несправедливото даунплейване на изпълнението на момата.

Posted: Sat Jan 09, 2010 4:36 pm
by Roland
Еми тя няма такова. Тя просто е леко оцъклена по един леко стъклен начин през целия филм, както е във всяка своя роля ЕВЪР. За това е избрана и както съм писал и сам, си пасва чудесно. Ма не означава, че е добра актриса, нали.

Posted: Sat Jan 09, 2010 8:32 pm
by Scourge
оцъклянето, че пасва – пасва, но не е движение.

ето два примера за добри безсловесни бийтове, които съм запомнил:

започването на играта с p-word-а: бавно подканящо движение с глава и поглед. в един по-слаб вариант там просто би имало реплика "твой ред". тук обаче движението се връзва перфектно с персонажа, и с леко абсурдната тържественост на играта. не само поради липсата на думи, които да затлачат редуването на репликите, но и поради начина на изиграването.


в началото, на партито в офиса.
- що се премести тук?
*пауза*
- скучно ми беше.
туй, дето се случва в паузата, дефинира персонажа. показва много неща за герой, за който публиката в този момент не знае почти нищо: миг замисляне с акцентирана гримаса, типична за по-скованата комуникация с хора, които не познаваш добре, миг, в който а-ха да каже нещо, след туй отново акцентиран ролайс, после (предполагаемата) истина.
имаме затворен персонаж с (видимо) рандом изблици на спонтанност, показан за секунда, без нужда от експозиция.

Posted: Sat Jan 09, 2010 8:51 pm
by Super M
За Зоуи или добро или нищо!!!

Posted: Sat Jan 09, 2010 9:12 pm
by Vivian
Scourge wrote: с тва съм несъгласен.
сценарият е позаровил пича в некви моупси настроения, та му се налага да редува крайности на унилост с екзалтация. което е доста по-лесно от задачата на зои. той е подпомогнат и от войс-оувърите. тя има точно нула развитие на персонажа и много по-малко реплики, и при все успява да е интересно изиграна през цялото време. много силна игра само с движение – очи, глава, етц.
Редуване на 'крайности' категорично не е нещо лесно за който и да било актьор. Тъй като обхващането на цялата гама емоции от едната крайност до другата показва някакъв доста широк диапазон.

Posted: Mon Jan 11, 2010 12:19 am
by Silver
Pugsley, Pugsley...

И 500 Days of Summer и Up in the Air ми харесаха горе-долу еднакво (не кой знае колко), като на първия краят му е много недодялан
Spoiler: show
с тая средностатистическа мацка, дето се появи от нищото да спасява положението
, а на втория последните минути му са много добри
Spoiler: show
(когато Клуни се превърна в някакво безгръбначно jesusfuckinchrist :shock:).
Левит го предпочитам в Брик обаче, тук беше засенчен от Зоуи. Освен това, тая накъсаност на Съмър още не съм сигурен дали ми харесва или ме дразни. Не знам кой чии деца иска да износва, но до утре ще са се изпарили и двата от главата ми.

Posted: Mon Jan 11, 2010 1:16 am
by Roland
Добре, ти какво търсиш в един романтичен филм всъщност?

Posted: Mon Jan 11, 2010 1:31 am
by Silver
Ба ли го - ама още помня почти всяка сцена от Love Actually (не че Къртис не се одриска тая година с лодката, де).
Spoiler: show
Ако бяха оставили Левит да си носи последствията и не му бяха сервирали тва кухо маце като по поръчка, съвсем друго щеше да е.

Posted: Mon Jan 11, 2010 1:42 am
by Roamer
Silver, само бих помолил за малко спойлер-тагове, щото съм се засилил да го гледам филма тия дни. Ако може де.

Posted: Mon Jan 11, 2010 2:04 am
by Vash
Вероятно съвсем друго би било и моето възприемане на филма ако не беше оспойлил края, ама на...

Posted: Mon Jan 11, 2010 4:42 pm
by Scourge
Silver wrote:Ба ли го - ама още помня почти всяка сцена от Love Actually (не че Къртис не се одриска тая година с лодката, де).
Spoiler: show
Ако бяха оставили Левит да си носи последствията и не му бяха сервирали тва кухо маце като по поръчка, съвсем друго щеше да е.
Spoiler: show
идеалният вариант би бил историята да свърши на пейката. зрителят (и том) получава реинфорсмънт на томовия мироглед от страна на съмър. завеса. аплауз.

по-малко идеалният е момата накрая да не е непременно с вид на модел, щото тва малко подценява публиката – един вид тя не може да е доволна, ако героят не си тръгне с некъв "джакпот". леко шаблонно холивудско мислене, което не върви толкоз точно на тоя филм.

иначе и текущият край не ми бърка много, де.