Temple of Elemental Evil
Moderator: AlDim
- Drizzt Do`Urden
- Jaghut Tyrant
- Posts: 1829
- Joined: Thu Jan 15, 2004 1:33 pm
Temple of Elemental Evil
Ta някой случайно да е попадал на Temple-а?
Уж Д&Д се води ма се различава от останалоите- отсъства паузата, а битките се водят като походова стратрегия.
Графиката й е по-яка от всички други игри, включително и NWN, а историята й или е супер тъпа или аз още не съм хванал за акво става дума. Расите са Джудже, Елф, Човек, Полу-орк, Полу-Елф Полуръст, Гном(може и да изпускам някоя).
Има разни нови екстри дето за пръв път ми попадат, включително и ръст на героя(никога не правете геройте си по-ниски от средното;))
както и прическа:).
Май имаше и нови умения ма не съм съвсем сигурен.
Уж Д&Д се води ма се различава от останалоите- отсъства паузата, а битките се водят като походова стратрегия.
Графиката й е по-яка от всички други игри, включително и NWN, а историята й или е супер тъпа или аз още не съм хванал за акво става дума. Расите са Джудже, Елф, Човек, Полу-орк, Полу-Елф Полуръст, Гном(може и да изпускам някоя).
Има разни нови екстри дето за пръв път ми попадат, включително и ръст на героя(никога не правете геройте си по-ниски от средното;))
както и прическа:).
Май имаше и нови умения ма не съм съвсем сигурен.
-You Said it yourself, Kain.. There Are only two sides to a coin..
-Apparently so. But suppose you throw a coin enough times... But suppose one day, it lands on its edge..
-Apparently so. But suppose you throw a coin enough times... But suppose one day, it lands on its edge..
- armageddon
- Forsaken
- Posts: 2936
- Joined: Tue Jan 13, 2004 10:24 am
готина игра. Най точна интерпретация на DnD 3.5 както казват, и за разлика от мн по комерсиалните Bioware, Тройка си спазват всичко и оставят битката походова. Споменах ли че тя е прекрасна? Играта щеше да е в пъти по добра, ако не бяха 1)липсата на история 2)тоновете бъгове (дори не си помисляй да я играеш без пач 1.2 както и Circle of Eight mod-а в 3.0.3, които добавя и 1-2 quest-a a i mestnosti, които са изключени в посления момент от играта заради гонения от Atari teen rating) 3) ужасния начин на имплементиране на страничните герои които се joinват (единствения които си заслужава е един магосник във the Welcoming Wench Inn).
- The Dragon
- Elder God
- Posts: 9062
- Joined: Wed Jan 14, 2004 9:03 pm
- Drizzt Do`Urden
- Jaghut Tyrant
- Posts: 1829
- Joined: Thu Jan 15, 2004 1:33 pm
- armageddon
- Forsaken
- Posts: 2936
- Joined: Tue Jan 13, 2004 10:24 am
- Drizzt Do`Urden
- Jaghut Tyrant
- Posts: 1829
- Joined: Thu Jan 15, 2004 1:33 pm
- armageddon
- Forsaken
- Posts: 2936
- Joined: Tue Jan 13, 2004 10:24 am
- Drizzt Do`Urden
- Jaghut Tyrant
- Posts: 1829
- Joined: Thu Jan 15, 2004 1:33 pm
ми нали знаиш как имат туулбар другите Д&Д игри(без НВН ако не се лъжа)- на от долу или от страни на монитора със разните куик айтъмс, магий, умения и тем подобни
-You Said it yourself, Kain.. There Are only two sides to a coin..
-Apparently so. But suppose you throw a coin enough times... But suppose one day, it lands on its edge..
-Apparently so. But suppose you throw a coin enough times... But suppose one day, it lands on its edge..
Neverwinter има "само" 3 такива туулбара с по 12 слота всеки.Drizzt Do`Urden wrote:ми нали знаиш как имат туулбар другите Д&Д игри(без НВН ако не се лъжа)- на от долу или от страни на монитора със разните куик айтъмс, магий, умения и тем подобни
Правилата на бордгейминга:
1. Всички други неща, включително храна, дрехи, застраховка за колата и пари за обяд, представляват непредвидени разходи по отношение на това, което ви е необходимо за игрите.
2. Никога не пресмятайте общата стойност на това, което сте купили.
3. Ако искате нещо, значи ви е нужно.
4. Ако ви е нужно, значи трябва да го купите.
1. Всички други неща, включително храна, дрехи, застраховка за колата и пари за обяд, представляват непредвидени разходи по отношение на това, което ви е необходимо за игрите.
2. Никога не пресмятайте общата стойност на това, което сте купили.
3. Ако искате нещо, значи ви е нужно.
4. Ако ви е нужно, значи трябва да го купите.
- armageddon
- Forsaken
- Posts: 2936
- Joined: Tue Jan 13, 2004 10:24 am
За сметка на което ТоЕЕ има много по лесни и удобни преснастройваеми short cut-и, направо през радиалното меню, което изключва необходимостта да си протягам ръката чак до F1-12, същевременно натискаики Ctrl/Shift-а. Ако случайно не сте го забелязали, може да си задавате със Ctrl+Съответния клавиш в/у съответната команда от менюто.
Излезе един нов мод, който променя коренно геймплея, и то към много по-добро.
Впрочем, четете сами:
Enjoy!
Впрочем, четете сами:
Аз лично нямам търпение да го пробвам. Както се вижда е наблегнато на AI-то на враговете - вече използват жезли, отвари, спелове и подбират внимателно целите си.* Fixed 22+ wands that weren't working properly
* Wand of Command will always issue Command Fall
* Wand of Remove Blindness/Deafness will always remove Deafness
* Wand of Lesser Restoration cures a random ability
* Wand of Restoration cures a random ability
* Fixed dozens of spells so that enemy NPCs could cast them
* Fixed 10+ potions that did not work
* Fixed several Reputations that would not trigger
* Fixed multiple spells that had errors in their script
* Fixed multiple errors in Protos.tab file
* Fixed multiple errors in dialogs
* Fixed Moat House Gnolls getting damage reduction
* Fixed Skeletons getting AOO while using crossbows
* Fixed problem of two-weapon fighting NPCs not using two weapons in combat
* Summoned skeletons with crossbows will now have many more arrows
* Compleated coding on evil quests that were never finished or implemented
* Bodaks now have a Death Gaze attack
* Gorgons now have a Petrifying Breath attack (of sorts)
* Basilisks now have a Petrifying Gaze attack (of sorts)
* Summoned demons will no longer summon additional demons
* Hezrou now has stench effect
* Bardic Instruments now come in normal and masterwork varieties
* Magic Bardic Instruments are now available
* Fixed Sargen's Broken Quest
* Re-wrote entire enemy AI with additional scripting (80+ new AI scripts)
* Created a system for enemy NPCs to attempt to Break Free
* Created a system for enemy NPCs to use "scrolls" and "wands"
* Created new system for determining distance in Random Encounters
* Created system for NPC spell casters to pre-buff with spells
* Changed experience system for setting off/disarming traps (no experience)
* The only way to gain experience from traps is to disarm them
* Added new traps and repaired broken traps
* Created new trap types
* Put kids back into TOEE with dialog
* Added new sub-plots
* Added new quests
* Added new dialogs
* Added new encounters
* Added new items
* Added new creatures
* Changed some content to add realism
* Added a new merchant (very hard to gain access to)
* Created special dialog option for Jaroo to solve spell permanancy problem
* Created special dialog option for NPC inventory manipulation
* Adjusted hit dice size of some creatures that were simply too easy
* Adjusted many skill check requirements
* Major adjustments to Guardian Balor
* Major adjustments to Guardian Vrock
* Major adjustments to Guardian Glabrezu
* Major adjustments to Guardian Hezrou
-- Do NOT take these creatures lightly!!! They are powerful demons!!
* Added more uses for Pick Lock, Disarm Trap, Survival
* Added many, many new uses for Intimidate, Sense Motive, Bluff, Diplomacy, and Gather Infomation
-- Please note that Feats that increase skills will be useful as some skills need to be very high!
-- The same can be said for spells that raise Charisma and Dexterity
* Major change to Spiritual Weapon
-- Spiritual Weapon was a broken spell because NPCs would attack it with melee
-- NPCs would do nothing but attack the Spiritual Weapon for several rounds
-- Thus you could use Spiritual Weapon to win any battle with melee NPCs
-- I could not fix this, believe me I tried very hard!
-- Spiritual Weapon now has hit points (25 + 10 x Spell Caster Level)
-- When weapon is destroyed it will vanish
-- Spiritual Weapon is still a good spell but not an instant game winner
-- Spiritual Weapon is still immune to magic attacks
-- If a better solution becomes available it can be switched back with 5 seconds of work
* Major change to Sleet Storm
-- Sleet Storm was a broken spell
-- It would cause NPCs and PCs to get endless AOO when a prone character would stand
-- Invisibility plus any AOO other than moving through a threatened space causes a huge bug
-- This spell was a disaster
-- It has been changed so that it now does cold damage to those wearing metal armor
-- It also causes a reflex save: failure causes you to slip on the ice
-- Unfortunantly I had to change the spell graphics
-- If we can ever fix the "AOO + Invisible bug" then this spell can be returned to normal
Enjoy!
- armageddon
- Forsaken
- Posts: 2936
- Joined: Tue Jan 13, 2004 10:24 am
МИ аз изиграх играта без мода и сас него и 6е ви кажа едно. КА4ЕТЕ СИ ГО. Впро4ем с мода и на мах. трудност накрая си е здрав зор ама се минава 

Love & peace
The purpose of art is to make the imagined seem real, the impossible seem possible. Pornography has much the same purpose. ...
My Anime list
The purpose of art is to make the imagined seem real, the impossible seem possible. Pornography has much the same purpose. ...
My Anime list
Who is online
Users browsing this forum: Ahrefs [Bot] and 1 guest