Temple of Elemental Evil

Всичко, което ви вълнува около голфа, бингото и стрип-покера...

Moderator: AlDim

User avatar
Drizzt Do`Urden
Jaghut Tyrant
Posts: 1829
Joined: Thu Jan 15, 2004 1:33 pm

Temple of Elemental Evil

Post by Drizzt Do`Urden » Thu Sep 02, 2004 2:43 pm

Ta някой случайно да е попадал на Temple-а?
Уж Д&Д се води ма се различава от останалоите- отсъства паузата, а битките се водят като походова стратрегия.
Графиката й е по-яка от всички други игри, включително и NWN, а историята й или е супер тъпа или аз още не съм хванал за акво става дума. Расите са Джудже, Елф, Човек, Полу-орк, Полу-Елф Полуръст, Гном(може и да изпускам някоя).
Има разни нови екстри дето за пръв път ми попадат, включително и ръст на героя(никога не правете геройте си по-ниски от средното;))
както и прическа:).
Май имаше и нови умения ма не съм съвсем сигурен.
-You Said it yourself, Kain.. There Are only two sides to a coin..
-Apparently so. But suppose you throw a coin enough times... But suppose one day, it lands on its edge..

User avatar
sauron
Paragon
Posts: 616
Joined: Wed Jan 14, 2004 8:50 pm
Location: Middle Earth

Post by sauron » Thu Sep 02, 2004 4:07 pm

Temple of Elemental Evil, разменил си думичките :wink: А, иначе си я свалих, ама все не мога да стигна до нея :cry:

User avatar
armageddon
Forsaken
Posts: 2936
Joined: Tue Jan 13, 2004 10:24 am

Post by armageddon » Thu Sep 02, 2004 4:58 pm

готина игра. Най точна интерпретация на DnD 3.5 както казват, и за разлика от мн по комерсиалните Bioware, Тройка си спазват всичко и оставят битката походова. Споменах ли че тя е прекрасна? Играта щеше да е в пъти по добра, ако не бяха 1)липсата на история 2)тоновете бъгове (дори не си помисляй да я играеш без пач 1.2 както и Circle of Eight mod-а в 3.0.3, които добавя и 1-2 quest-a a i mestnosti, които са изключени в посления момент от играта заради гонения от Atari teen rating) 3) ужасния начин на имплементиране на страничните герои които се joinват (единствения които си заслужава е един магосник във the Welcoming Wench Inn).

User avatar
The Dragon
Elder God
Posts: 9062
Joined: Wed Jan 14, 2004 9:03 pm

Post by The Dragon » Thu Sep 02, 2004 5:38 pm

И супер тъпата карта, и факта, че управлението липсва. А да идиотския левъл кап трябва да се спомене. Не ми казвайте - над 10 левъл са зверове - такива са, но некадърния дизайнер си е некадърен дизайнер.
The sinking of the Titanic was a miracle to the lobsters in the ship's kitchen.

User avatar
Drizzt Do`Urden
Jaghut Tyrant
Posts: 1829
Joined: Thu Jan 15, 2004 1:33 pm

Post by Drizzt Do`Urden » Thu Sep 02, 2004 5:42 pm

ко пък им има на зверовете?
-You Said it yourself, Kain.. There Are only two sides to a coin..
-Apparently so. But suppose you throw a coin enough times... But suppose one day, it lands on its edge..

User avatar
armageddon
Forsaken
Posts: 2936
Joined: Tue Jan 13, 2004 10:24 am

Post by armageddon » Thu Sep 02, 2004 5:44 pm

Dargon, айде сега. 10то ниво никак не е идиотско. И си е напълно на мястото в тази игра. Bioware малко ни разглезиха, като във всяка игра тавана е до минимум 20то. За сметка на това наблягайки на ниските нива може да се види ползата от разнообразните магии.
Za kartata vij sum suglasen.

User avatar
Drizzt Do`Urden
Jaghut Tyrant
Posts: 1829
Joined: Thu Jan 15, 2004 1:33 pm

Post by Drizzt Do`Urden » Thu Sep 02, 2004 8:03 pm

и туулбара с менютата малко дразни дето липсва ма аиде;)
чудесна си е игричката:)
случайно някой да знае от колко време е?
-You Said it yourself, Kain.. There Are only two sides to a coin..
-Apparently so. But suppose you throw a coin enough times... But suppose one day, it lands on its edge..

User avatar
armageddon
Forsaken
Posts: 2936
Joined: Tue Jan 13, 2004 10:24 am

Post by armageddon » Mon Sep 06, 2004 3:12 pm

Кой toolbar ти липсва? Интерфейса е директно копие на този от ПС Т

User avatar
Drizzt Do`Urden
Jaghut Tyrant
Posts: 1829
Joined: Thu Jan 15, 2004 1:33 pm

Post by Drizzt Do`Urden » Mon Sep 06, 2004 3:50 pm

ми нали знаиш как имат туулбар другите Д&Д игри(без НВН ако не се лъжа)- на от долу или от страни на монитора със разните куик айтъмс, магий, умения и тем подобни
-You Said it yourself, Kain.. There Are only two sides to a coin..
-Apparently so. But suppose you throw a coin enough times... But suppose one day, it lands on its edge..

User avatar
Yan
Site Admin
Posts: 7112
Joined: Sat Dec 20, 2003 12:01 am
Location: Who cares...
Contact:

Post by Yan » Mon Sep 06, 2004 3:57 pm

Drizzt Do`Urden wrote:ми нали знаиш как имат туулбар другите Д&Д игри(без НВН ако не се лъжа)- на от долу или от страни на монитора със разните куик айтъмс, магий, умения и тем подобни
Neverwinter има "само" 3 такива туулбара с по 12 слота всеки.
Правилата на бордгейминга:
1. Всички други неща, включително храна, дрехи, застраховка за колата и пари за обяд, представляват непредвидени разходи по отношение на това, което ви е необходимо за игрите.
2. Никога не пресмятайте общата стойност на това, което сте купили.
3. Ако искате нещо, значи ви е нужно.
4. Ако ви е нужно, значи трябва да го купите.

User avatar
armageddon
Forsaken
Posts: 2936
Joined: Tue Jan 13, 2004 10:24 am

Post by armageddon » Mon Sep 06, 2004 4:05 pm

За сметка на което ТоЕЕ има много по лесни и удобни преснастройваеми short cut-и, направо през радиалното меню, което изключва необходимостта да си протягам ръката чак до F1-12, същевременно натискаики Ctrl/Shift-а. Ако случайно не сте го забелязали, може да си задавате със Ctrl+Съответния клавиш в/у съответната команда от менюто.

User avatar
Grumpi
Sorcerer
Posts: 394
Joined: Thu Jul 29, 2004 1:11 am
Location: Sigil

Post by Grumpi » Fri Apr 08, 2005 11:07 am

Излезе един нов мод, който променя коренно геймплея, и то към много по-добро.

Впрочем, четете сами:
* Fixed 22+ wands that weren't working properly
* Wand of Command will always issue Command Fall
* Wand of Remove Blindness/Deafness will always remove Deafness
* Wand of Lesser Restoration cures a random ability
* Wand of Restoration cures a random ability
* Fixed dozens of spells so that enemy NPCs could cast them
* Fixed 10+ potions that did not work
* Fixed several Reputations that would not trigger
* Fixed multiple spells that had errors in their script
* Fixed multiple errors in Protos.tab file
* Fixed multiple errors in dialogs
* Fixed Moat House Gnolls getting damage reduction
* Fixed Skeletons getting AOO while using crossbows
* Fixed problem of two-weapon fighting NPCs not using two weapons in combat
* Summoned skeletons with crossbows will now have many more arrows
* Compleated coding on evil quests that were never finished or implemented
* Bodaks now have a Death Gaze attack
* Gorgons now have a Petrifying Breath attack (of sorts)
* Basilisks now have a Petrifying Gaze attack (of sorts)
* Summoned demons will no longer summon additional demons
* Hezrou now has stench effect
* Bardic Instruments now come in normal and masterwork varieties
* Magic Bardic Instruments are now available
* Fixed Sargen's Broken Quest

* Re-wrote entire enemy AI with additional scripting (80+ new AI scripts)
* Created a system for enemy NPCs to attempt to Break Free
* Created a system for enemy NPCs to use "scrolls" and "wands"
* Created new system for determining distance in Random Encounters
* Created system for NPC spell casters to pre-buff with spells

* Changed experience system for setting off/disarming traps (no experience)
* The only way to gain experience from traps is to disarm them
* Added new traps and repaired broken traps
* Created new trap types

* Put kids back into TOEE with dialog
* Added new sub-plots
* Added new quests
* Added new dialogs
* Added new encounters
* Added new items
* Added new creatures
* Changed some content to add realism
* Added a new merchant (very hard to gain access to)

* Created special dialog option for Jaroo to solve spell permanancy problem
* Created special dialog option for NPC inventory manipulation

* Adjusted hit dice size of some creatures that were simply too easy
* Adjusted many skill check requirements

* Major adjustments to Guardian Balor
* Major adjustments to Guardian Vrock
* Major adjustments to Guardian Glabrezu
* Major adjustments to Guardian Hezrou
-- Do NOT take these creatures lightly!!! They are powerful demons!!

* Added more uses for Pick Lock, Disarm Trap, Survival
* Added many, many new uses for Intimidate, Sense Motive, Bluff, Diplomacy, and Gather Infomation
-- Please note that Feats that increase skills will be useful as some skills need to be very high!
-- The same can be said for spells that raise Charisma and Dexterity

* Major change to Spiritual Weapon
-- Spiritual Weapon was a broken spell because NPCs would attack it with melee
-- NPCs would do nothing but attack the Spiritual Weapon for several rounds
-- Thus you could use Spiritual Weapon to win any battle with melee NPCs
-- I could not fix this, believe me I tried very hard!
-- Spiritual Weapon now has hit points (25 + 10 x Spell Caster Level)
-- When weapon is destroyed it will vanish
-- Spiritual Weapon is still a good spell but not an instant game winner
-- Spiritual Weapon is still immune to magic attacks
-- If a better solution becomes available it can be switched back with 5 seconds of work

* Major change to Sleet Storm
-- Sleet Storm was a broken spell
-- It would cause NPCs and PCs to get endless AOO when a prone character would stand
-- Invisibility plus any AOO other than moving through a threatened space causes a huge bug
-- This spell was a disaster
-- It has been changed so that it now does cold damage to those wearing metal armor
-- It also causes a reflex save: failure causes you to slip on the ice
-- Unfortunantly I had to change the spell graphics
-- If we can ever fix the "AOO + Invisible bug" then this spell can be returned to normal
Аз лично нямам търпение да го пробвам. Както се вижда е наблегнато на AI-то на враговете - вече използват жезли, отвари, спелове и подбират внимателно целите си.

Enjoy!
Image

User avatar
armageddon
Forsaken
Posts: 2936
Joined: Tue Jan 13, 2004 10:24 am

Post by armageddon » Fri Apr 08, 2005 11:16 am

Видяхме го. Отбелязахме си да го разчекнем от играене при първа възможност, която в момента не ни се намира.

User avatar
Pugsley
Moderator
Posts: 3447
Joined: Wed Jun 22, 2005 4:14 pm
Location: Отзад
Contact:

Post by Pugsley » Thu Jun 23, 2005 6:58 pm

МИ аз изиграх играта без мода и сас него и 6е ви кажа едно. КА4ЕТЕ СИ ГО. Впро4ем с мода и на мах. трудност накрая си е здрав зор ама се минава :)
Love & peace
The purpose of art is to make the imagined seem real, the impossible seem possible. Pornography has much the same purpose. ...
My Anime list

User avatar
Muad_Dib
Shadowdancer
Posts: 10972
Joined: Mon Oct 04, 2004 3:12 pm

Post by Muad_Dib » Thu Jun 23, 2005 10:27 pm

Йоан е един човек който е СТРАШНО навътре в РПг-тата и в живота по принцип така че ви моля да го послушате, той наистина знае какво прави. Страшно интелигентен и умен е, не познавам по-умен човек от него аз поне!

Who is online

Users browsing this forum: Ahrefs [Bot] and 1 guest