Гледай сега- има 4 магии супер решаващи които се правят на нормалната карта, те се вземат автоматочно със самия левел на героя на 10 първата, 20 втората и т.н. Всеки ги прави. Потърси си бутончето в интерфейса и ще мги намериш-
първата- Summon Creatures ти позволява да призоваваш същества директно от града си без да се връщаш. Тown Portal ти дава телепорт до най близкия ти град.
За магиите- Destruction-a те прецаква много здраво - некротата не печелят от магии за дем, печелят от магии за buff на армии и разбира се от Summoning magic. Много по на далавера е да имаш тройно по силен Raise death, дори при ниския левел на buff магиите е МНОГО по изгодно да направиш магия за защита или атака на скелетите отколкото на пуснеш lighing strike! Има си раса за Destruction magic и тя се казва Dungeon- те имат една камара скилове за многократно по-големи ефекти на бойните магии. Елфите също кярят от Destruction- некротата - НЕ.
Веднага давам пример- divine strenght която е 1 ниво магия - дава 2-3 демиж повече на единица !, да ама ако имаш 1000 скелата това означава 2000/3000 повече, ако имат и haste става страшно. Героят haste няма и дори със най-яката магия ако не е Warlock не може да направи и половината такъв демиж със бойна магия.
Друг пример- Frenzy- Dark magic на 4 ниво- тази магия кара поразения веднага и със силно увеличена меле атака да нападне най-близкия до него независимо приятел или враг. Сещаш какво означава това ако я направиш на Титаните на противника нали?

Dimplomacy точно за този герой си е оферта, така че излишното умение в схемата ти е само Destruction magic.