С други думи, първо трябва да се измисли закона. Преди това учителят няма кой знае какви правомощия да направи каквото и да е, освен ако въпросното нещо не се развива пред него.На мен ми е пределно ясно, че после ще има разправии с мама и тате на въпросната гадинка, но и това може да се реши. Измисля се закон, според който учителката пише един доклад и като мама и тате не са успяли да си възпитат малкото чудовище, им удрят една мазна глоба.
Както ти каза Морвето, учителят е сложен преди всичко да преподава на децата науки. В съвременното българско общество по някаква незнайна причина тази роля на учителя в очите на останалите хора е сбутана някъде отвъд последното място. Преди това учителят е длъжен да е възпитател на хорските деца, да ги гледа, да ги обгрижва, да ги дундурка... Все неща, които макар да вървят ръка за ръка с преките му задължения, са второстепенни с оглед на основната му функция на преподавател.
Преди да се измисли този закон, какво според теб може да направи учителя? Освен да напише забележка, която явно ще послужи като някаква панацея, де... Какво? Два шамара на лошите и после два месеца да слушаме в новините за поредното насилие на учител над ученик? Да каже за сто и осемнайсти път на родителите, че синът им е гамен и побойник, а те да го обвинят, че той не го е възпитал? Да се прикачи по един учител към всеки пет ученика и да ходи постоянно след тях, за да ги дебне? Честно, не разбирам.